Stránka 1 z 1
Sdi vs Tdi
Napsal: 30 dub 2010, 18:23
od nitro02
Nazdar.Chalani ako sa da zistit podla akych znakov ze mam blok motora Sdi alebo Tdi.Co by tam malo byt vyrazene.(octavia1).ide O to ze mi servisak povedal ze mam sdičko prerobene na tdičko

???!!!.Menil som motor.Skuste mi neako poradit ci sa to fakt da sdi na tdi
Napsal: 30 dub 2010, 18:29
od misoVW
pozri kod motora vyrazeny na bloku.
Napsal: 30 dub 2010, 21:42
od nitro02
misoVW píše:pozri kod motora vyrazeny na bloku.
pocuj a je to mozne vobec mat prerobene sdi na tdi podla mna to je kokosina?
Napsal: 30 dub 2010, 22:24
od autosharan
hlavne sdi nema otvor v bloku pre prepad oleja z turba.a myslim ze aj piesty su ine.ale to neuvidis

Napsal: 30 dub 2010, 22:26
od Zdeněk M
nitro02 píše:misoVW píše:pozri kod motora vyrazeny na bloku.
pocuj a je to mozne vobec mat prerobene sdi na tdi podla mna to je kokosina?
Jde to a bez problemu, jedine sundej ventilový víko a podivej se na vacku, co tam je za cislo. Pokud prendali hlavu, tak to nezjistis, pokud nerozlustis kod motoru na bloku. pak jedine sundat hlavu a podle pistu to skontrolovat.
Napsal: 01 kvě 2010, 04:14
od misoVW
a hlavne SDI piesty dopovane turbom moc nevydrzia.
Napsal: 01 kvě 2010, 07:39
od martinsidlo
Vydrží,Sdi je základ pro Tdi 66kw.
Napsal: 01 kvě 2010, 08:03
od Tomas.cz
martinsidlo píše:Vydrží,Sdi je základ pro Tdi 66kw.
Tím bych si u Octavie 66kw nebyl tak jistý

Napsal: 01 kvě 2010, 08:19
od martinsidlo
U novějších asi ne,vycházím z Seata AEY r.98
Napsal: 01 kvě 2010, 12:46
od tuner
Octavka ma jiny pisty a od určityho roku i menší pístní čep.
Napsal: 04 kvě 2010, 19:06
od nitro02
chalani najjlepsie bude ked to otvorim a pofotim a hodim to na plochu potom mi poradite nacom som okej inak dik za rady pa
Napsal: 04 kvě 2010, 19:19
od Tomas.cz
Udělej fotky a budem vědět víc.
Napsal: 05 kvě 2010, 16:43
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:Udělej fotky a budem vědět víc.
Mrkni pod ventiloý víko a koukni co je za cislo na vacce.