Stránka 1 z 1

Jaké turbo???????

Napsal: 12 lis 2006, 01:11
od miro TDI
Jaké turbo dát chlapi na motor AGR původně 66kw teď chip na 85 kw aby to bylo kapku lepší????

Napsal: 12 lis 2006, 04:48
od Forest
mno zalezi na tom, kolik mas financnich prostredku a co ocekavas...
pokud jen "kapku", tak turbo ze ASZ (96kW verze PD)...ale pocitej s tim, ze musis nechat predelat chip pri vymene turba.

osvedceny postup je trojkombinace trysky-turbo-chip ... maximalisticka vize je RACE trysky - ARL turbo (GT1749VB) - chip od Reeshana

...chapu, ze jsi za chip uz neco utratil, ale pokud Ti jde o vykon a kvalitu, pak se posledni reseni jevi jako nejlepsi a hlavne OSVEDCENE

PS: pocitej s tim, ze v tomto pripade budes muset davat i jinou lamelu (bud oblozit, nebo nejlepe vetsi spojku)

Napsal: 12 lis 2006, 11:05
od chucky
když ARL turbo tak INTERCOOLER!!

Napsal: 13 lis 2006, 22:22
od Čmoud
A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?

Napsal: 14 lis 2006, 07:27
od TDIPOWER
Forest píše:mno zalezi na tom, kolik mas financnich prostredku a co ocekavas...
pokud jen "kapku", tak turbo ze ASZ (96kW verze PD)...ale pocitej s tim, ze musis nechat predelat chip pri vymene turba.

osvedceny postup je trojkombinace trysky-turbo-chip ... maximalisticka vize je RACE trysky - ARL turbo (GT1749VB) - chip od Reeshana

...chapu, ze jsi za chip uz neco utratil, ale pokud Ti jde o vykon a kvalitu, pak se posledni reseni jevi jako nejlepsi a hlavne OSVEDCENE

PS: pocitej s tim, ze v tomto pripade budes muset davat i jinou lamelu (bud oblozit, nebo nejlepe vetsi spojku)
Radši celou spojku. Ta dvouhmota to dlouho nevydrží.

Napsal: 14 lis 2006, 08:59
od TDIPOWER
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....

Napsal: 14 lis 2006, 09:24
od mvolesko
TDIPOWER píše:
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
musis bejt sikovnej :)

Napsal: 14 lis 2006, 09:25
od reesha
TDIPOWER píše:
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
Z golf4 150hp .. ten by tam šel :havaj:

A nebo, snad do 14 dnů budu mít fotky jiného, pěkného :)

Napsal: 14 lis 2006, 10:32
od TDIPOWER
mvolesko píše:
TDIPOWER píše:
Čmoud píše:A z čeho tam dát intercoler? Stačí třeba ze Sharana,nebo z něčeho jinýho je lepší?
No záleží na jaké auto a s jakou výbavou. Na GIV s klimou se mi nedaří dostat dopředu nic. Budu muset vyměnit nárazník, protože ten originál se strašně stáčí pod auto a není tam místo. (LOL)
Ale třeba na oktávce je místa dost....
musis bejt sikovnej :)
Z čeho jsi to tam dostal? Já jsem měl z peugeota myslím 607 a vývody byly tak nešťastné, že se nepovedlo. Pak ještě jeden a ten je zase široký. Překopat to z PD150 je zas zbytečný balík. Ale já to tam dostanu, neboj (noteeth)

Napsal: 14 lis 2006, 10:38
od mvolesko
jo IC z PD150 je nejlepsi reseni, funguje to super !

Napsal: 14 lis 2006, 10:56
od TDIPOWER
mvolesko píše:jo IC z PD150 je nejlepsi reseni, funguje to super !
No tak to jde. Ale co všechno je třeba měnit? Asi i komplet celý ten držák chladičů, ne? Navíc se to dost blbě shání. Na kolik to příjde? Tak jak to budu mít já příjde matroš tak na 2500 (sání + IC) + práce. Navíc to sání bych nutně měnit nemusel, takže pouze 1500 za IC. Nárazník tam nepočítám, protože chci stejně jiný.
Mě už Jenda doufám poslal to sání ze superba, tak se tam s těma trubkama nebudu muset tak motat a vracet.

Napsal: 14 lis 2006, 14:00
od anydraj
To miro: TDI:AGR blok, hlava a streva jsou stejny jako 81 kW motor .Staci vymenit trysky s 81cky,turbo,ventlN75 a upravit sw v ridici jednotce a mas 81cku..Ono to naklapeni ofuku v turbu neni zas tak "IN" oproti stare verzi turba s obtokem.A jestli kecam tak at me nekdo opravi.

Napsal: 14 lis 2006, 19:32
od Čmoud
mvolesko píše:jo IC z PD150 je nejlepsi reseni, funguje to super !

To věřím, že funguje super. :) Mám možnost mít z toho sharana,bude lepší jak origo, nebo mám schánět z 150PD?

Napsal: 14 lis 2006, 19:43
od machy1118
Jaké turbo by se hodilo a vešlo na 1,9 TD , aby tlačilo tak 1,3 - 1,5 baru.

Napsal: 15 lis 2006, 09:59
od lukee
GT1749V šroubované.