Stránka 1 z 3

CLIMATRONIC

Napsal: 30 kvě 2010, 16:13
od Mira__13
Ahoj,všechny vás zdravím.Vyskytl se mi problém u klimatizace.VAG píše závady 0126 - "Signál doby vypnutého zapalování Climatronic" a 01273 - "Ventilátor čerstvého vzduchu nebo řídicí jednotka ventilátoru čerstvého vzduchu Climatronic" . Při zapnutí klíčku mi display začne zmateně blikat(po chvilce se zklidní) a nejde mi regulovat intenzita foukání. Dokonce ikdyž klimu vypnu, tak to fouká dál.Neví si s tím někdo rady??? Další závada (s klimou nema nic společného, dělá to už déle) 00626 -"Kontrolka doby předžhavení - zkrat na plus/přerušení/zkrat na kostru" při teplém motoru,dlouho žhaví a při nastártování vylítnou otáčky ke 2000, zahulí se z výfuku a volnoběh drží na 1000. Děkuji za rady
Passat 1,9 tdi, r.v. 2000 85kw

Napsal: 30 kvě 2010, 19:21
od zx6ninja
co takhle ořech na spínačce?

Napsal: 30 kvě 2010, 19:52
od Mira__13
Diky za typ, ale v tomhle jsem naprostý amatér.Můžeš mi to říct jak blbcovi? Dik

Napsal: 30 kvě 2010, 19:57
od Mira__13
Jo a před chvílí jsem zkoušel, co mi ukáže za závady přímo climatronic a přiskočily tam tyhle závady:
4f8 -"Servomotor centrální klapky Climatronic"
4fa-"Servomotor přetlakové klapky Climatronic"

Napsal: 30 kvě 2010, 20:02
od zx6ninja
máš špatné dva motorky.. .. vyměnit to není problém

Napsal: 30 kvě 2010, 20:10
od Mira__13
A co to tak koštuje asi neviš?A není divny,že by odešly oba naráz? Nemůže být třeba někde vypadenej nějákej drátek? V pátek sem auto dovezl ze servisu,měnili mi spojku.Nemohli jen do něčeho drcnout?Teda jestli je vůbec do čeho. :?

Napsal: 30 kvě 2010, 21:16
od Johny_RS
Servomotor centrální klapky Climatronic- čislo ND je 1J1907511D ozn.ako V68
Servomotor pretlakovej klapky Climatronic- číslo ND je 1J1907511A ozn. ako V71
Treba skusiť vymazať chyby cez VAG+ zakladne nastavenie a ak nepomôže tak vymeniť.V71 ide cez uložnu skrinku pred spolujazdcom ale V68 bude musiet ist von cela klima resp.palubovka

Napsal: 30 kvě 2010, 21:42
od Mira__13
Závady sem zkoušel mazat, ale hned se tam vyskytly znovu.A neni fakt možny, že by v servisu někde vytahly nějakej dratek?Předtim šlapala bez problémů.A připada mi divny,že by odešlo tolik věcí naráz.

Napsal: 31 kvě 2010, 16:15
od Mira__13
Nikdo nic? Ještě mě napadlo...Měnili mi teplotní čidlo chladicí kapaliny. Původně tam bylo modré čtyř pinové a dali tam zelené čtyř pinové.Je v tom nějáký rozdíl? Mohlo by to mít vliv na funkci těch servomotorků a celé klimy?

Napsal: 31 kvě 2010, 17:12
od Johny_RS
No malo by sa tam davať take ake tam bolo tej istej farby.Ale vplyv by to nemalo mať na klimu jedine ma vplyv čidlo na štart resp.na predvstrek ak sa nemylim

Napsal: 31 kvě 2010, 19:06
od Belmondo
Zkus projít všechny el. zapojení (samice x samci) v motorovém prostoru, jestli to máš dobře zacvaklý. Já jsem to měl podobný. Po výměně spojkový lamely mi přestal jít větrák. VAG hlásil ventilátor čerstvě nasávaného vzduchu. Chybu jsem vymazal a prošel jsem všechny štekry. A už to fičí. :)

Napsal: 01 čer 2010, 17:32
od Mira__13
Tak sem se snazi projit tu elektriku (nevim,jestli sem nasel vse) , ale porad nic. Jeste sem si vsimnul,ze se mi po nastartovani, rozbehne vrtule klimatizace.To by asi taky nemelo,ne?Podotykam,za mam prepnuto na econ.Dokonce bezi,ikdyz vypnu celou klimu.Nevi nekdo,zda to muze mit souvislosti s uvedenymi zavadami?

Napsal: 01 čer 2010, 17:39
od Johny_RS
Pokial zapneš Econ tak sahary(vrtule) by sa mali prestať točiť.Točia sa ti obe,či len jedna.Ako je na tom kompresor.Ked sa točia sahary tak ide aj kompresor?Bud RJ je v... alebo tlakový spínač.Neviem,hadam poradia skusenejši.

Napsal: 01 čer 2010, 17:49
od Mira__13
Vrtule se toci obe.A jak poznam,ze jde kompresor?Asi hodne blbej dotaz, ale pres auta fakt nejsem.Jestli se to pozna tak,ze to v aute fouka, tak jde i kompresor.

Napsal: 01 čer 2010, 18:01
od Johny_RS
Ja tiež moc nie som cez auta,z toho si nič nerob,časom sa priučiš.Naštartuješ daš klimu na AUTO alebo ofuk predneho skla a otvoriš kaputu a pozreš sa uplne naspodok s ľavej strany ako su rozvody. Kompresor vyzera takto http://www.cc-autodily.cz/kompresor-chl ... eyword=V71 Ked daš AUTO tak by sa mal kompresor točiť okolo remeňa ako nahle daš ECON tak sa kompresor mal prestať točiť a stym aj sahary.Ked daš AUTO tak by sa ti mali zakolisať otačky a v motorovom priestore by si mal počuť take cvaknutie.