Stránka 1 z 1

divné chování motoru

Napsal: 14 lis 2006, 16:58
od doda
Mám doblo 1.9D a motor at je teplý nebo studený tak při dojezdu třeba na křižovatku začne na volnoběh lehce vynechávat,pozoruju to i na světlech že lehce poblikávají.Netuším čím by to mohlo být ale z motoru se ozývá takové tlumené cvakání někde z prostoru čerpadla.
Nevíte někdo co s tím ??

Napsal: 14 lis 2006, 20:19
od jurki888
toto iste mi robi ducato TDI 2.5 a neviem co to mu je niekedy to je uplne v pohode a niekedy tak jemne vynecahava
(hm)

Napsal: 20 lis 2006, 06:14
od doda
tak jsem přidal do nafty trochu tý sračky na odstranění vody z paliva a kupodivu motor už v nízkých otáčkách necuká ale občasné vynechávání nepřestalo.tak nevím co by na to mohlo mít ještě vliv.

Napsal: 19 říj 2011, 20:09
od Jaromir592
Takže závada byla? Nebo je to tajný? Co ti řekli za příčinu?kolik to stálo. :? (hm)

Napsal: 19 říj 2011, 20:53
od origoš
kolik to stálo.
Raději se neptej. Lucas Epic.

Napsal: 19 říj 2011, 21:03
od Jaromir592
Ok chápu
http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7663


Já jen nemám rád příspěvky typu já jsem to opravil a tečka.
Docela zajímavý čerpadlo.i když pokud je tak choulostivé na kvalitu nafty tak je krajně nevhodné do české republiky.

Napsal: 19 říj 2011, 21:49
od jericho-3
Přesně tak, takové čerpadlo je vhodné pouze pro dieselservisy..Sice vydrží 500000 km..ALE....a je jich poměrně dost... :(

http://www.autopart.cz/generate_page.php3?page_id=7663

Napsal: 20 říj 2011, 21:44
od origoš
Hezky to popsali a pravdivě.
HLAVNÍ ZÁSADY
Pro bezproblémový provoz automobilů se vstřikovacím čerpadlem Lucas EPIC dodržujte následující pokyny:
1. tankujte výhradně kvalitní naftu u velkých čerpacích stanic
2. používejte kvalitní naftové filtry a měňte je dle předpisů výrobce
3. nedopusťte, aby vám letní nafta zůstala v nádrži až do zimy – včas ji vyjezděte a nahraďte zimní
4. nikdy nedopusťte, aby vám zcela došlo palivo
Já bych přidal ještě jeden bod:
5. Nikdy si nekupujte auto s tímhle krámem!!!

Když se to podělá, tak nezbývá, než to předělat na mechanického Bosche, protože oprava se málokdy povede a pokud ano stejně to dlouho nevydrží. Cena nového převýší většinou zůstatkovou hodnotu auta. Předělání je dost náročné, ale pak to chodí líp, než se slavným Epicem. Dělal jsem to na Paliu, kde majitel zaplatil ve značkovém servise 15 000 Kč za opravu čerpadla a stejně to nejelo. Teď se to "zajímavé čerpadlo"válí pod ponkem.

Napsal: 24 říj 2011, 22:00
od stefi
teraz mam na dvore 406 s tim onim epi-lepticem a pojde asi do srotu (LOL) (LOL)