Těsnění pod hlavou-zaschlý fridex

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Bydliště: Č.B.

Těsnění pod hlavou-zaschlý fridex

Příspěvek od Dussič »

Ahoj. Před týdnem jsem zjistil na mé octáv. skvrnu od fridexu mezi 2.-3.válcem mezi hlavou a těsněním.Byl jsem v servisu,tam okru natlakovali
a nic nezjistili. Ujel jsem od té doby asi 500 Km a mezi hlavou a těsněním
zase nepatrně zaschlého fridexu o velikosti jako když uděláte čárku tužkou.Dělá to asi při větších ot.motoru,při jízdě po městě nic. Voda se neztrácí, tlak z válců do vody není,olej ok. Jsem z toho zralej na Dr.Chocholuška. Jestli se to bude opakovat dál,tak to nechám udělat. Měl jste někdo stejnou pakárnu a kolik asi stojí výměna těsnění+zabroušení hlavy a vším co to obnáší??? :? (jezdím do servisu AUTO PORSCHE v Č.B.)

Dík všem. Octavia 66KW r.2000
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

u tdi neni bezne ,zeby se zkroutila hlava a tesneni taky zrovna neodchazi,je plechovy potazeny teflonem stoji kolem 1000,zabrouseni hlavy 200,a za praci tak 2000 v porsche to asi bude podstatne vic
Mates2000
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:09

Příspěvek od Mates2000 »

no ja mam podobny problem ale misto vody se tam tlaci olej prene na zadni strane motoru mezi hlavou a blokem zatim netusim jak je to mozny tak to nechavam bejt snad to nic neudela. jedeiny co me napadlo jestli to nedela spatnej olej davam tam 10w40
Diesel který nekouří nejede!!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jen bych to trochu upravil.
těsnění za 1000kč, určitě, to broušení za 200kč dejme tomu, ale ta práce za 2000kč, to by to muselo být jen na výměnu těsnění, poněvadž pokud to bude někdo brousit, tak tu hlavu musí komplet odstrojit a nastrojit. Dále k tomu počítej výměnu oleje, poněvadž se dostane fridex do oleje a to není dobré. Jinak jak píše chiptuning, tak u TDI ty hlavy fakt držej, měnil jsem těsnění i na autech co měly 200tkm a hlava rovná, zbytečné jí brousit. Jo a ještě jedna věc, pokaždé by se měly dávat nové šrouby, ale přiznám se , že je nedávám.
Já být tebou, tak na to prdím, pokud je to neznatelné, tak určitě a pokud to těsnění je chycené, tak ono se to musí ukázat tak, že to poznáš. Jinak to těsnění počítej tak cca 5000kč vč mt a práce, né ve značk. servis.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Tak dík, asi máte pravdu,zatím to nechám být, měl jsem dole ten černý plast ,abych na to lépe viděl,po očištění se zatím nic neukazuje.Uvidím až pojedu dál co to udělá. Jinak finančně slušná srandička.
Ještě jednou dík. Octavia 66KW r.2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“