Stránka 1 z 3

Seat Leon 1P Cupra R ...

Napsal: 05 črc 2010, 19:48
od CiLA
Zdravim nadsencov performance tuningu. Doposial tato oblast bola pre mna tabu ale pravdupovediac chcel by som to trocha zmenit. Ako zaciatocnik v tejto oblasti si dam rad poradit od skusenejsich. Ako zacat a hlavne cim. Moja predstava je niekde na urovni 300HP. Rad by som to dosiahol kvalitnou upravou RJ a vymenou par komponentov. Co by ste v tomto smere poradili ako prve. Je tu ale jedn maly hacik, neviem v akom casovom pasme budem mat zabehnuty motor. Plati aj tu pravidlo ako si ho zabehnem tak budem spokojny alebo som prilis tvrdy na automobil ked od neho teraz neziadam viac ako 3500 otacok ...

Napsal: 06 črc 2010, 09:43
od BH motor
to ale nezostane len pri par komponentoch pane....

Napsal: 06 črc 2010, 12:07
od subz3ro_tdi
Brano, vsak mu napis co stoja kovane piesty, ojnice... specialna vacka a tieto srandy, nech si to rozmysli a kupi nejaku starsiu S3 (noteeth) Boze chran ze by som si myslel ze na to pan nema (http://www.cila.sk/cuprar/cuprar.htm), ale imho su to konkretne u tohto auta vyhodene peniaze... :)

Napsal: 06 črc 2010, 13:37
od Jayson
Nevím proč by to měli být vyhozené peníze, pokud se chce slušně projet, tak nevidim důvod, proč mu psát, že Cupra na to nemá.

Je to potencionální zákazník a ty mu píšeš, že ho 300HP budou stát miliony a ať si radši koupí S3.. řekni mi, kdyby jsi se ptal ty, chtěl by jsi slyšet takovou blbost ať si radši koupí jiný starší auto? :?

Napsal: 06 črc 2010, 14:41
od subz3ro_tdi
Nechapem preco sa rozculujes... moj potencialny zakaznik to nie je, lebo ja nie som upravca a jedine co som sa mu JA osobne snazil povedat je, ze na tuto upravu su v rozumnej cenovej hladine vhodnejsie auta.... ;)
Inak neviem ci si megaloman, ze mas potrebu vsetko zvelicovat, alebo co ta vedie k takej reakcii, ale ja som nic o tom ze to bude stat miliony nepisal.... bude to stat dost, vacsinou sa kvalitna uprava splha radovo na desiatky tisic eur... pozri si kolko stoja 3-4 rocne Audi S3 a pochopis preco som pisal ze je to nerentabilne.... :-)

P.S. Ak si si nahodou nevsimol, to auto je funglovka........

Napsal: 06 črc 2010, 14:54
od BH motor
na takyto vykon co pan pozaduje by som doporucil aspon ojnice do motora, vacka uprava hlavy a ventilou je hadam samozrejmost , palivovy system a ine veci spojene s turbom a chladenim vzduchu nehovoriac. potom spojka, dlhsia skrina a brzdy. kedze sa jedna o relativne nove auto neda sa to rtiesit systemom CKD a CSN (co kto da a co sa najde). ak chces mat k dispozicii taky vykon tak musis asi sahnut hlbsie do penazenky. cca 10 a viac. podla toho co si pan vyberie. to je cena bez skrine a brzd

Napsal: 06 črc 2010, 14:57
od BH motor
A ak je to dsg tak ine lamely a soft do toho. na cca 650 Nm a dlhsi 5 ty a 6 ty kvalt by si mal pripravit asi 5-8000 ezalezi od taho co sa bude do prevodovky sypat

Napsal: 06 črc 2010, 16:28
od Lusťa
Pánové,omlouvám se,asi jsem mimo,ale mluvite tady o autu Seat leon Cupra R 1p. Která má v sérii teď nevím přesně cca 270hp? On chce 300hp,takže jaky ojnice,vačky a další věci? S dobrým sw a to BH umí,to přece nemůže bejt problém ne?

Napsal: 06 črc 2010, 16:41
od BEDA
mel by mit 240 koni....

Napsal: 06 črc 2010, 16:54
od nogis
Dík Lusťo čtu to celý, abych se zeptal na to samý. Podle mě hned na začátku došlo k záměně 1M vs. 1P, jinak si to neumím vysvětlit... Na druhou stranu 1M nemá DSG :roll:

Napsal: 06 črc 2010, 17:39
od CiLA
no vidim, ze performace tuning ma takisto freakov co a hned pustia do seba ak nenajdu spolocnu rec. Ospravedlnujem sa dopredu ak nahodou niekoho nechtiac ohovorim. Prv ako chcem nieco napisat si poriadne precitam o co tu vlastne ide. Keby som chcel Audi S3 tak si nebudem kupovat Cupru R. Spomina sa tu S3 predsa mam taky isty motor v Cupre R ? V serii ma 265 HP a XDS, narast na 300 HP sa mne ako neznalcovi v tomto obore nezda nemozne. Predsa pre 35 HP nevymenim polovicu motora za kovane piesty a rozoberat prevodku nevidim zatial v tom zmysel. Ja s autom nechcem chodit na preteky len chcem v nom mat "magickych" 300 HP a radostny pocit s pocutia krasneho chodu motora ktoremu ked trocha prilozim aj tak zareaguje. Citajuc zahranicne web stranky nic nemozne nechcem. Ano v oblasti tuningu sa uz pohybujem par desiatok rokov ale ako pisem tuning motora je pre mna novum. Hadam pani a teraz ruku na srdce si nemyslite, ze som tak naivny a hned co mi tu niektori z Vas popisete budem zajtra utekat do obchodu aby som si to kupil. Kultivovane a slusne sa pytam na Vase nazory a sam potom zhodnotim na zaklade viacerych faktorov co ano co nie. Pre mna je dolezity aj faktor vyzoru ked otvorim motor. priestor aby to bolo aj vidiet, ze tam je nieco ine ako seria. Cize prva oblast je vymena hadic a tu sa uz moze zacat polemika od akej firmy ano od akej nie. Druha oblast Blow off ANO-NIE ak Ano preco ak NIE tak zase preco ! Tretia oblast vymena RJ ak ano tak preco alebo uprava povodnej. Brzdy budu kapitola sama o sebe tak ako podvozok. Tieto casti uprav by som rad rozumne prediskutoval s kazdym kto ma v tejto oblasti patricne skusenosti a stoji mu to sa so mnou o tom podelit. Popripade ak Vas napada niekto kto je v tomto obore fakt dobry privitam rad jeho pomoc !
Cize drzme sa pri zemi a skusme najst vychodisko aby ovca ostala cela ale vlk mal pocit ze sa najedol. Ked ste to vydrzali citat az sem Dakujem Vam za pomoc ...
LACi

Napsal: 06 črc 2010, 17:50
od TDIfun

Napsal: 06 črc 2010, 18:54
od cupra
myslim ze sa to da na taky vykon upravit aj za polovicne penaze...ale znacka je znacka...

Napsal: 06 črc 2010, 19:04
od BH motor
Sorry za zavadzajuce info, ale stale som bol v tom ze mas diesel. Na r staci soft a mas 300 ps

Napsal: 06 črc 2010, 19:31
od Misík
Myslim si ze Profitunig teda Pan Ivan ma audi S3 upravenu nieco cez 330 koni a 440 Nm a to aj pomocou zmeny vufukoveho potrubia na mieru od niakej firmy tu na SR.Takze by bolo asi fajn ho kontaktovat a porozpravat sa snim na uprave urcite bude vediet co a ako a poradi.Pokial staci 300 az 310 Ps tak si myslim ze soft postaci a to si myslim ci uz BH,Dieselpower ci ini slusne vybaveny a hlavne zrucny co sa vyznaju pomozu dosiahnut pozadovany vykon.