Spolehlivost VW T5 1.9TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Bydliště: Teplice

Spolehlivost VW T5 1.9TDI

Příspěvek od Čmoud »

Poté co mi ukradli VW T4 uvažuji o koupi T5 ale jen s motorem 1.9TDI. Jak je to se spolehlivostí a co se nejvíc se..? Chtěl bych to poladit tak na 170ps. Vím že to bude o tom jak se k tomu budu chovat, ale zajímá mě třeba spolehlivost 5kvalt převodovky. A jestli je pravda, že tam jde jednohmota z ATD
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Převodovka ujde, ale původní poloosy odcházejí... i bez čipu a bez přetěžování 8)
GIV Variant TDi ???kW
spider.20
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2008, 21:00
Bydliště: Špindlerův Mlýn

Příspěvek od spider.20 »

Je to PD, občas asi ty vstřiky jak jsem slyšel... :(
Škoda Octavia 4x4 2001 1.9TDI AGR 66kW+CHIP+FB POWERPLUS 764, zelená agave
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Re: Spolehlivost VW T5 1.9TDI

Příspěvek od daniel.987 »

Čmoud píše:Poté co mi ukradli VW T4 uvažuji o koupi T5 ale jen s motorem 1.9TDI. Jak je to se spolehlivostí a co se nejvíc se..? Chtěl bych to poladit tak na 170ps. Vím že to bude o tom jak se k tomu budu chovat, ale zajímá mě třeba spolehlivost 5kvalt převodovky. A jestli je pravda, že tam jde jednohmota z ATD
Je to lepší volba než 2,5 TDi pokud to máš na běžný ježdění. Máme něco přes rok 2,5 96KW Shuttle naj, 130000KM a jsem celkem zklamán, co se týká komfortu tak dobrý, výkon taky super když jede. Máme to na tahání skoro třítunovýho vleku a jede s tím nádherně, ale když ti to na dálnici v kopci padne do nouzáku, tak bys to rozkopal. U T4 nebyl nikdy problém. Před půlrokem nový výfukový svody a už se zase ozývá to pištění. (wallbash) Odcházejí turba, převodovky, přední náprava snad tluče už u novýho. Já bych tuhle řadu asi přeskočil a počkal jaký budou ty 2,0. :(
Sharan ASZ
Octavia AGR
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Znám spoustu lidím, co mají T5 s motorem 2.5TDi kvůli tahání aut a mohu vám říct, že sem neslyšel od jediného z nich pozitivní komentář, všem se to sere- převodovka odchází nějak záhadně brzo, turbo nic moc nevydrží a další a další potíže... Několik lidí už vyměnilo vzhledný a komfortní T5 za starší ale megaspolehlivou a snad nesmrtelnou T4 2.5TDi 75kW... Jeden kámoš ji koupil, když měla 380 najeto, dnes má 900t km (tahání aut a teď taxi) a jede to furt bez zásahu do motoru!!! Ikdyž teď už to teda má asi za pár, ale neuvěřitelný jaký zacházení a jak dlouho to vydrželo, to to auto dřív zrezaví, než přestane jet...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Hodně jsem uvažoval že koupím zase T4 ale 111kw. Pak jsem dostal nabídku na T5 1,9TDI a už váhám. Táta má T5 2.5TDI a je nešťastný, v 60tkm olej čerpadlo KO, 75tkm altík KO,120tkm komplet spojka, ložiska v převodovce, poloosy a teď ve 147tkm mu to vaří a má vačku ko a to dělal olej po 15tkm. Tak jsem myslel že alespoň ty 1.9TDI budou v pohodě
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

máme 2x T5 1,9 62kW,od nova hned čip od Reeshy, nevím kolik tam je,ale pružné zrychlení naloženého servisního auta z 80km na 120km se zlepšilo z 15 s na cca 9s.
Jeden má cca 100 tis najeto, druhý 50 tis. Zatím jsme neřešili vůbec nic, jen výměny olejů a brzdový destičky, ale chlapi se k nim chovají jako k vlastním. A jezdíme na ekonaftu od Unicornu :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

Má někdo další zkušenosti? :)
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Mám T4 čip 180k a je to nezmar.Ale časem to tak budu měnit,protože T4 už rezne a má moc naběháno.A tak jsem koukal na na T5 také 1,9TDI.Motor 2,5TDi nechci,to budu raději chodit pěšky.Přemýšlel jsem na kompletní ůpravě motoru na 170k +spojku 240mm+ jinou převodovku 6q/z 2,0TDi/.Pak bych asi byl spokojen.Nebo počkám na novou 2,0TDI.Kámoš má jenom čiplou T5 1,9TDI a tahá bez problémů,najeto cca dvě kila. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Čmoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 20:29
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Čmoud »

JJ, T4 už začínají reznout. Taky bych tu 1.9 poladil na 170ps, ale právě nevím co na to převodovka a poloosy. Nerad bych je dvakrát do roka měnil. :D
VW Multivan 245ps už není, nyní A4 quattro
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

vraj T5ky 2,5 od 2006 su už v pohode

prve modely T5 trpeli snad na všetko, poloosy, prevodovky, parohy, turbo, vodna pumpa, vybehane ložka na vstreky a podobne...

takže by som sa orientoval na 2006+ ked už 2,5ku

T4 bola spolahlivejšia no pokrok nezastavíš a T5 je naozaj sexy
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

čo tak presedlat na Fiat Ducato :scooter: :D
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Doporučil bych 2.3JTD :)
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

mám 2.8 idTD Combinato vysoky a nepoznam kopec ;)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Můj známý přešel z MB Vito na Fiata 2,3 JTD a říká,že teď konečně se vozí v mercedesu.....Je nadšen...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“