Čidlo ABS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čidlo ABS
Jak sundám z A6 2,5 tdi čidlo na ABS, přední kolo? Jde s ním slabě pootočit ( ale velmi ztuha) bojím se, abych to neurval. Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Re: Čidlo ABS
WD40 a opatrne s tym bojovat. Raz to vypadnedury2 píše:Jak sundám z A6 2,5 tdi čidlo na ABS, přední kolo? Jde s ním slabě pootočit ( ale velmi ztuha) bojím se, abych to neurval. Díkes

A aky je dovod, ze ho chces vybrat?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
ve VAGu : Čidlo na ABS odpojeno,nebo zkrat na kostru. V podběhu a kam je možno vidět je vedení v prořádku. Je to trochu zamotané, protože brzd. destičky nemají snímače na opotřebení. Auto má vyvedené kabely k těmto snímačům, které musí být propojené,jinak pískají budíky. Nevím jestli to má AUDI jinak, ale vždycky to bylo řešeno po jednom drátu, která se přes tyčku skrze destičku dotkl kotouče, když byly destičky opotřebovabé. Tady jsou dráty dva amusí být spojené.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Nejak tomu nerozumiemdury2 píše:ve VAGu : Čidlo na ABS odpojeno,nebo zkrat na kostru. V podběhu a kam je možno vidět je vedení v prořádku. Je to trochu zamotané, protože brzd. destičky nemají snímače na opotřebení. Auto má vyvedené kabely k těmto snímačům, které musí být propojené,jinak pískají budíky. Nevím jestli to má AUDI jinak, ale vždycky to bylo řešeno po jednom drátu, která se přes tyčku skrze destičku dotkl kotouče, když byly destičky opotřebovabé. Tady jsou dráty dva amusí být spojené.

Co maju spolocne brzdove dosticky s cidlom ABS?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Říkám to protože, jsem sáhl za kolo a nahmatal jsem utržené dráty, myslel jsem že jsou od ABS,ale zjistil jsem že vedou k snímači opotřebení destiček. dva fousy jsou utržené a na konci jsou smotané dohromady. Tak se ptám ,jak to má být?
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný.
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný.

Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ten konektor od cidla musis niekde v motorovom priestore najst. Inac sa dalej nedostanes. Konektor rozpojit a zmerat odpor cidla. Ma byt cca 1000 Ohmov.dury2 píše:Říkám to protože, jsem sáhl za kolo a nahmatal jsem utržené dráty, myslel jsem že jsou od ABS,ale zjistil jsem že vedou k snímači opotřebení destiček. dva fousy jsou utržené a na konci jsou smotané dohromady. Tak se ptám ,jak to má být?
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Signalizacia opotrebenia nebude mat s ABS nic spolocne keby si mal neco so signalizaciou brzdoveho oblozenia bude ti vyhadzovat na palubovke oblozenie
problem je vtem ze ze v buzirke kera vede z cidla ABS su dva draty a jeden z nich je zlomeny vetsinu sa zlomi ked sa otacaju kola ale ta buzirka z venku je neporusena musis ale zistit presne z kereho kola to je abysi zbytecne nerezal buzirky na tych dobrych cidlach budu to predne kola o vykendu sem tohle resil na A8
problem je vtem ze ze v buzirke kera vede z cidla ABS su dva draty a jeden z nich je zlomeny vetsinu sa zlomi ked sa otacaju kola ale ta buzirka z venku je neporusena musis ale zistit presne z kereho kola to je abysi zbytecne nerezal buzirky na tych dobrych cidlach budu to predne kola o vykendu sem tohle resil na A8
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 10 zář 2006, 20:10
- Bydliště: Žďár nad sázavou