Čidlo ABS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Čidlo ABS

Příspěvek od dury2 »

Jak sundám z A6 2,5 tdi čidlo na ABS, přední kolo? Jde s ním slabě pootočit ( ale velmi ztuha) bojím se, abych to neurval. Díkes
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Re: Čidlo ABS

Příspěvek od Csala »

dury2 píše:Jak sundám z A6 2,5 tdi čidlo na ABS, přední kolo? Jde s ním slabě pootočit ( ale velmi ztuha) bojím se, abych to neurval. Díkes
WD40 a opatrne s tym bojovat. Raz to vypadne 8)
A aky je dovod, ze ho chces vybrat?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

ve VAGu : Čidlo na ABS odpojeno,nebo zkrat na kostru. V podběhu a kam je možno vidět je vedení v prořádku. Je to trochu zamotané, protože brzd. destičky nemají snímače na opotřebení. Auto má vyvedené kabely k těmto snímačům, které musí být propojené,jinak pískají budíky. Nevím jestli to má AUDI jinak, ale vždycky to bylo řešeno po jednom drátu, která se přes tyčku skrze destičku dotkl kotouče, když byly destičky opotřebovabé. Tady jsou dráty dva amusí být spojené.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Vem ohmetr a porovnej odpor s tím na druhém kole.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

dury2 píše:ve VAGu : Čidlo na ABS odpojeno,nebo zkrat na kostru. V podběhu a kam je možno vidět je vedení v prořádku. Je to trochu zamotané, protože brzd. destičky nemají snímače na opotřebení. Auto má vyvedené kabely k těmto snímačům, které musí být propojené,jinak pískají budíky. Nevím jestli to má AUDI jinak, ale vždycky to bylo řešeno po jednom drátu, která se přes tyčku skrze destičku dotkl kotouče, když byly destičky opotřebovabé. Tady jsou dráty dva amusí být spojené.
Nejak tomu nerozumiem :?
Co maju spolocne brzdove dosticky s cidlom ABS?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Říkám to protože, jsem sáhl za kolo a nahmatal jsem utržené dráty, myslel jsem že jsou od ABS,ale zjistil jsem že vedou k snímači opotřebení destiček. dva fousy jsou utržené a na konci jsou smotané dohromady. Tak se ptám ,jak to má být?
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný. (LOL)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

dury2 píše:Říkám to protože, jsem sáhl za kolo a nahmatal jsem utržené dráty, myslel jsem že jsou od ABS,ale zjistil jsem že vedou k snímači opotřebení destiček. dva fousy jsou utržené a na konci jsou smotané dohromady. Tak se ptám ,jak to má být?
Kabel od čidla jeneporušený.
K tomu čidlu, změřil bych ho, ale vedení je od čidla v kuse a vede dovnitř do podběhu skrze průchodku, a v motor. prostoru už ten drát nejít nemůžu. Je to A6, 2,5TDi, 6kv Quatro, takže ten motorák není moc vzdušný. (LOL)
Ten konektor od cidla musis niekde v motorovom priestore najst. Inac sa dalej nedostanes. Konektor rozpojit a zmerat odpor cidla. Ma byt cca 1000 Ohmov.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Signalizacia opotrebenia nebude mat s ABS nic spolocne keby si mal neco so signalizaciou brzdoveho oblozenia bude ti vyhadzovat na palubovke oblozenie
problem je vtem ze ze v buzirke kera vede z cidla ABS su dva draty a jeden z nich je zlomeny vetsinu sa zlomi ked sa otacaju kola ale ta buzirka z venku je neporusena musis ale zistit presne z kereho kola to je abysi zbytecne nerezal buzirky na tych dobrych cidlach budu to predne kola o vykendu sem tohle resil na A8
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou

Příspěvek od Jaroslav Grebeníček »

Konektory od čidla ABS končí za průchodkou v podběhu.Průchodku vytáhneš a za ní jsou konektory v propojkách kabel jen povytáhneš z podběhu a seš tam.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“