Vaha vzduchu a kontrola logu

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Vaha vzduchu a kontrola logu

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte
môžte sa mi niekto pozrieť na log? Ide mi hlavne o vahu vzduchu či je v poriadku. Ako sa dá zvýšiť prietok na vahe pierburg?
Dakujem.


Obrázek
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Ulož log na leteckaposta.cz a dej sem odkaz. Z tohohle ti nikdo nic kloudnýho neřekne.
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Tak,tak (LOL)
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

re

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte tak som to uložil na leteckú poštu.
Dakujem pekne.


http://leteckaposta.cz/719079805
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Uživatelský avatar
Smajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 07 říj 2007, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pohora, horní štěpánov

Příspěvek od Smajda »

udělej to znovu...mírnej kopec 3jka od 1500 do cca 4200 otáček pod PLNYM PLYNEM. radek
ac3
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 05 srp 2010, 10:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od ac3 »

Nechcem zbytočne zakladať novú tému na váhu a spýtam sa tu:
Mal som dlhší čas problém s ťahom a nešlo mi turbo a dosiahol som maximálne 100 km/h rýchlosť. Nevedel som prísť na problém skoro 2 roky a v autor. servise mi tvrdili že je všetko O.K. lebo diagnostika je v poriadku. Asi ped rokom som sa konečne dopracoval po rôznych fórach na váhu vzduchu. Najskôr som ju "leštil" čo pomohlo asi na 20 km a potom hneď odišla, čistil som ju asi dvakrát až som ju nakoniec odpojil od tých káblov. Teraz sa chcem spýtať na odborný názor skúsených, po odpojení elektroniky od váhy mi auto ťahá lepšie ako nové. Mám pocit že som v načipovanom, lepšia akcelerácia a dokonca keď som mal auto nové a zapol som mech. klímu tak mi to zobralo možno 10-15% výkonu, teraz keď zapnem klímu tak má motor ťah nezmenený. Som super spokojný len sa obávam aby som niečo neodpálil, nepoškodil nejakú jednotku alebo neviem čo. Mám aj nejaké logy z VAG ale len na voľnobeh lebo nemám NB iba veľké PC. Cez víkend som cez VAG uzavrel (znížil) EGR na minimum a keď mám vahu napojenú na elktroniku mi to vypíše chybový kód 16485 a keď váhu odpojím od elektroniky tak mi vyhodí chybový kód 17552. Ja by som to najradšej nechal odpojené a jazdil s tým lebo mi to super šlape, čo myslíte môžem niečo posr*ť?
Š_OCTAVIA 1,9 TDI 66kW AGR r.v. 1999 model 2000
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

S tou mrtvou váhou sis zvykl na malý výkon a proto ti teď, když si jednotka dosadí konstantní hodnotu, která je očividně vyšší, než byla z té váhy, ti přijde, že auto jede. Až dáš dobrou váhu, budeš mít pocit, že s odpojenou to byl lenoch všech lenochů. Bez váhy nic nezmrvíš, ale jezdíš s polovičním stádem poníků.
Passat 4motion AVF
LadikRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 26 lis 2013, 13:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od LadikRS »

Mohl by se mi prosím někdo podívat na log váhy pro 1.8T AUQ? Přijde mi, že dává trochu nižší hodnoty. V souboru je log ze série + log s chipem na 154kW. U obou je měření do plných otáček až u konce logu. Děkuju

ZIP soubor
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“