Montáž FMIC do Golf IV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Montáž FMIC do Golf IV

Příspěvek od zaja.cz »

Chlapi, chci do Golfa IV namontovat FMIC 700 x 140 x 65mm-aby to bylo s co nejmenším řezáním a kucháním stěny, nárazníku atd. Mám dvě otázky:

1) mám dát na auto jen FMIC (a origo vyhodit), nebo ho raději zapojit za originál-(že tam nechám dva?)-(třeba 2,5 audi má na obou stranách ten malý origo IC)

2)Budu muset nějak upravovat soft? Z důvodu že vedení vzduchu za turbem bude po instalaci FMIC cca o 2 metry delší. (ptám se protože mi bylo řečeno že pokud prý dám na auto sání do turba z ARL musím prý k tomu i doladit soft protože tam pak jde více vzduchu) AIRBOX A CELÉ VEDENÍ VZDUCHU K TURBU BUDE NEZMĚNĚNO-zůstane z AJM. Z FMIC PAK NAMONTUJU PLASTOVOU TRUBKU Z ARL. Tuhle:
Obrázek
Naposledy upravil(a) zaja.cz dne 18 črc 2010, 22:15, celkem upraveno 1 x.
Golf IV TDI
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Re: Montáž FMIC do Golf IV

Příspěvek od zaja.cz »

:)
Golf IV TDI
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

1) prigo IC vyhoď.....radši to pořeš tak, aby v případě nouze šel FMIC vyhodit a jednoduše tam vrátit origo IC ;)

2) pokud nebudeš více měnit průměr potrubí (což koukám nebudeš) tak soft jen k FMIC netřeba ladit ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Montáž FMIC do Golf IV

Příspěvek od jordee_23 »

zaja.cz píše:Chlapi, chci do Golfa IV namontovat FMIC 700 x 140 x 65mm-aby to bylo s co nejmenším řezáním a kucháním stěny, nárazníku atd. Mám dvě otázky:

1) mám dát na auto jen FMIC (a origo vyhodit), nebo ho raději zapojit za originál-(že tam nechám dva?)-(třeba 2,5 audi má na obou stranách ten malý origo IC)

2)Budu muset nějak upravovat soft? Z důvodu že vedení vzduchu za turbem bude po instalaci FMIC cca o 2 metry delší. (ptám se protože mi bylo řečeno že pokud prý dám na auto sání do turba z ARL musím prý k tomu i doladit soft protože tam pak jde více vzduchu) AIRBOX A CELÉ VEDENÍ VZDUCHU K TURBU BUDE NEZMĚNĚNO-zůstane z AJM. Z FMIC PAK NAMONTUJU PLASTOVOU TRUBKU Z ARL. Tuhle:
Obrázek
hladaj na tu na fore. Huml daval na OI a pekne to nafotil. na inspiraciu skvele. a najdes foto aj GIV. pripojis to na origo vedenie.
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ontaz+fmic

toto inspirovalo aj mna urcite pridam foto jak prebehla montaz
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Chlapi, ještě přemýšlím zda tam vrazit ten 140 mm nebo 180mm.
Nemá to někdo z vás na Golfu IV?
Golf IV TDI
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: Montáž FMIC do Golf IV

Příspěvek od Forest »

jordee_23 píše:...
Tak s O1 nelze G4 porovnavat ani nahodou, protoze O1 tam ma neuveritelnyho mista zatimco u G4 spekulujes s kazdym cm3.

Podle toho co pises bych Ti doporucil nekde sehnat chladickovku (a vse s tim souvisejici) z ARL. Je to system plug´n play a budes vice, nezli spokojenej.
Jinak na tu plastovou trubku co mas na te fotce velkyho bacha, protoze ma tendence praskat v tom svu (svarenci), slepit ani svarit se to neda a je dost draha ... ostatne o tom by Ti svoje umel zajiste povedet Dr. Diesel :roll:
A sani dej rozhodne z ASZ/ARL (nebo dej saci parohy z podelnyho motoru, treba AWX a zkratis si delku vedeni vzduchu od IC), protoze to z AJM je znacne restriktivni.

Dalsi vyhodou je fakt, ze v pripade prodeje vozu mas moznost to vse vratit zpet a prodat to jako original bez nutnosti nakupovat nove (upravou znehodnocene) dily.
Naposledy upravil(a) Forest dne 20 črc 2010, 11:20, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

kdyz FMIC tak nejlepe v kombinaci s prednim naraznikem s R32 nebo jeho replikou.vznikne ti tam nejake to misto na intalaci.pak ti jen zbyde lehce upravit stenu ve spodni casti.u origo narazniku hodne malo mista a nevyhnes se rezani.druha volba je to cele prezkladat do ARL.sice zaplatis zpocatku "ranec" ale ve finale si myslim ze se to oplati.komplet prestavbovou sadu jak jsem zjistoval nedavno ma LADAS.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já bych šel taky do zástavby z ARL (resp. mám to nachystané do Oktávky - jen není čas), je to čisté a funkční řešení. LADAS jistě něco bude mít a za dobrou cenu jako vždy (navíc má vždy vše v luxus stavu a hlavně komplet), stačí mu napsat :-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

možná bych něco našel a je to asi nejjednodušší než tam něco vymýšlet...(rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Tady jsem trochu hledal na netu a třeba na tomto gollfu IV se moc neřezalo:Jen výztuha.
Je to sice chladič s vývody na jedné straně, ale jde mi o porovnání velikosti.
Ale asi nakonec obědnám ten 14cm vysoký ať vleze do prostřední mřížky pod výztuhu. Sací parohy už mám na autě z ARL.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Golf IV TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jen výztuha je docela důležitý bezpečnostní prvek nemluvě o kroucení předku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Jo, já vim proto jsem nakonec obědnal te 14cm vysoký. Dle mojich výpočtů by měl pasovat pod výztuhu bez řezání.
Golf IV TDI
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

zaja.cz píše:Jo, já vim proto jsem nakonec obědnal te 14cm vysoký. Dle mojich výpočtů by měl pasovat pod výztuhu bez řezání.
tak jak pokračuješ? vešel se bez řezání ?
Firad&HybridG4
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

mam par otazok ohladom IC vseobecne:
1. ako je to s odozvou na plyn ak sa vymeni povodny IC za vacsi? turbu to asi trva dlhsie keym natlakuje vacsi objem nie?
2. zvysi vykon vymena serioveho IC za vacsi ak pri chipe sa nedvihal tlak turba?
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“