Stránka 1 z 1

pomoooc Passat B6 2.0 TDI PPD

Napsal: 19 črc 2010, 11:58
od a3anko
kamarat ma dost vazny problem s passatom B6 2.0TDI 125kW, turbo sa roztaca az pri nejakych cca 2500 niekedy az pri 3000 otackach, hlavne ked ma pustenu klimu pada do nudzoveho rezimu. najazdenych 147 000km. ma s tym niekto nejaku skusenost ?? turbo ovladane servomotorom. logy: kanal 1,3,11 http://leteckaposta.cz/811451247

Obrázek

Napsal: 19 črc 2010, 12:57
od josef10
vadny servomotor na turbu..... to bude zas penez....

Napsal: 19 črc 2010, 14:09
od a3anko
fuuha, to myslis vazne ?? inak chyba v napajani nieje, lebo 5V mu ide, tak ako aj ventilu N75... da sa ten servomotor kupit aj samostatne ? ci len komplet s turbom ?

Napsal: 19 črc 2010, 15:02
od jaykay
jestli je turbo ovladane elektromotorem, tak na co je tam N75?????

Napsal: 19 črc 2010, 17:00
od a3anko
nuz tak takto, turbo vyzera ako klasicke ovladane podtlakom, normalne tam ma aj taku akoby podtlakovu banku z ktorej ide tycka na ovladanie lopatiek do ktorej ide hadicka z nejakeho ventilu, lenze do tej banky hore ide aj konetor, preto som usudil ze turbo je ovladane servomotorom, alebo sa mylim ?? naco je tam potom ten konektor ? zeby snimanie polohy ?

Napsal: 19 črc 2010, 17:09
od jaykay
asi potenciometr pro urceni polohy

Napsal: 19 črc 2010, 17:16
od a3anko
takze je to turbo ovladane klasicky podtlakom ak som to spravne pochopil....ale tie podtlakove hadicky su strasne makke, a ten konektor ma 3 vyvody... na jednom ventile som napajacie napatie nenameral... v konektore... Obrázek

Napsal: 19 črc 2010, 18:46
od embro
Ak ma napajanie a kostru ok tak odpoj podtlak a meraj vystup potemciometra. Postupne zvysuj podtlak bud pumpov alebo ustami a skontroluj linearitu. Nezabudni si vsimat polohu tiahla. Na jednom peugeote som mal vystup 4.5V uz v polovici drahy. Pripadne zapoj plny podtlak a skus jak tlaci turbo.

Napsal: 19 črc 2010, 18:55
od a3anko
tak meral som zatial len napajanie 5V, takze zajtra asi pomeriam aj tu linearitu, myslim ze to bude reagovat na zmenu odporu ak so dobre domnievam, takze skusim to pomerat na tom pine kde nebolo napatie.. a uvidime...dik a radu

Napsal: 23 črc 2010, 17:03
od 12skvarka
dneska jsem to dorešil u mě to byl ucpaný DPF

turbo

Napsal: 13 srp 2014, 20:30
od sf777
"a3anko" ako si to poresil ty??

Re: pomoooc Passat B6 2.0 TDI PPD

Napsal: 13 srp 2014, 20:54
od RudisTDic
a3anko píše:kamarat ma dost vazny problem s passatom B6 2.0TDI 125kW, turbo sa roztaca az pri nejakych cca 2500 niekedy az pri 3000 otackach, hlavne ked ma pustenu klimu pada do nudzoveho rezimu. najazdenych 147 000km. ma s tym niekto nejaku skusenost ?? turbo ovladane servomotorom. logy: kanal 1,3,11 http://leteckaposta.cz/811451247

Obrázek
Řešil jsem to na octavii rs se stejným motorem,,byla vadná baňka na turbu (ten potenciometr v ní)..po výměně baňky vše ok...