Stránka 1 z 1
spojka na mTDI
Napsal: 04 srp 2010, 12:05
od cernohousmartin
Ahoj.Tak dnes sem po dlouhé době zprovoznil motor co sem koupil.Je to mTDI.Základ 1.9 tdi 66kW AGR,převodovka ta co se montovala k této motorizacitubo z 81 kW AFN,trysky ty samé.Puvodní majitel říkal že tam dal komplet spojku z 1.8 G60.Lamelu,přítlačák a setrvák.Jak sem to jel dnes projet tak začala klouzat,prostě jak začne tlačit turbo tak klouže.Chci se zeptat co by bylo nejlepší abych tam namontoval?Berte prosím vás ohled i na peníze.Předem dík moc...
Napsal: 04 srp 2010, 12:58
od grim
na toto téma je tu toho napsaného dost. vyměnil bych lamelu (obložit něčím lepším - hds) a přítlačák. nevím jak vypadá spojka z g60, proto nevím jestli to pak sedne na setrvák. jestli ne, tak se podívej po spojce z 1Z, ATD,.. jinak bych vyměnil i převodovku. třeba za ASD, CTN,...
Napsal: 04 srp 2010, 13:27
od cernohousmartin
na kolik vyjde asi tak přeobložení lamely u Renovaku?Přítlačák bych měl použít ten 1Z???A co setrvák.Ted je tam ten z G60,jednohmota,myslíš že ten by mohl zustat když by byl dobrej?
Napsal: 04 srp 2010, 13:50
od LibangVW
přítlačák se dává z VR6 lamela 1Z , kdyztak mam spojku i prevodovku z 1Z
Napsal: 04 srp 2010, 14:05
od cernohousmartin
co když necham tu lamelu co tam mam přeobložit,nahodim nový přítlačák,bud ten G60 nebo VR6.Já si myslim že ta spojka z G60 toho musí taky udržet celkem dost ne?
Napsal: 04 srp 2010, 14:24
od G3 tdi-gti
Setrvak 1Z a G60bude stejnej,lamela se bude lisit v tom ze z TDI ma zdvojene pruziny a z G60 a 2.0i bude myt jednoduche.
Jinak prumer lamely je stejny a pritlacak by mohl myt mensi pritlak nez ten z TDI,pokud budes kupovat novej kup z VR6
Napsal: 07 srp 2010, 00:06
od Sails
pritlacak G60 a VR6 je uplne stejnej
Napsal: 14 srp 2010, 19:50
od cernohousmartin
tak sem to rozdělal,nechal přeobložit lamelu,novej přítlak VR6 a složil sem to...problém je ten že to klouže dál...mam to na mTDI a je tam dodělávaný ovládání spojky nějak tak jak sem tu našel na obrázku.Mam tam lanko z manuálním štelováním,problém je ale ten že když to lanko sešteluju tak abych měl na pedálu malou vuli a potom sešlápnu za běhu motoru spojku tak nejde řadit,spojka se dostatečně nerozepne,když ale to lanko víc přitáhnu tak řadit jde,ale spojka je částečně v záběru a proto potom klouže...nenapadá někoho v čem je problém?muže to být tím ovládánim spojky že je špatně udělané???
Napsal: 14 srp 2010, 19:59
od cernohousmartin
ještě podotknu že při chíplém motoru jde řadit normálně když to mam seštelovaný s tou vůlí na pedálu,ale jak nastartuju tak nejde...moc vás prosím o radu.
Napsal: 14 srp 2010, 21:17
od Tommy TDI
To přepákování na převodovce máš špatně zvolenou páku na kterou to zabírá,zkus změnit převod tím že buť na převodovce zmenšíš páku,nebo na spojkovém pedálu ji zvětšíš.
A to s tím prokluzováním máš proto že když ji dotáhneš abyses rozjel-šlo žadit tak že ti pak nevypíná
Napsal: 15 srp 2010, 18:05
od cernohousmartin
jakou přesně páku máš na mysli?kterou mam zmenšit abych když sešlápnu pedál aby to na ten přítlačák zatlačilo víc...já si to nějak nedokážu představit.
Napsal: 15 srp 2010, 19:50
od Tommy TDI
But zvetsit paku na pedalu,aby pri stejnem seslapnuti pedalu to popotahlo vice lanko,nebo zmensit paku u prepakovani na prevodovce aby pri stejnem pohybu lanka se ta paka vice pohnula.
Napsal: 27 říj 2010, 13:13
od ribiska
mal som podobný problem a bola zohnutá vydlička spojky.