Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

neřeš bud rád že to jede a ten vif dávej stabilně, nic se nemá přehánět,

řešm třeba benálovou koktu zadrbaní vstřiky, před půl rokem jako noví dal jsem borcovi vif ptám se ho dáváš to tam?

zapoměl jsem vif, kernite castrol, to je základ jak se vyhnot problemům,

má to i řadu odpůrců ale to tak je sato lidí sto názorů ;)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

slovacek.milos píše:neřeš bud rád že to jede a ten vif dávej stabilně, nic se nemá přehánět,

řešm třeba benálovou koktu zadrbaní vstřiky, před půl rokem jako noví dal jsem borcovi vif ptám se ho dáváš to tam?

zapoměl jsem vif, kernite castrol, to je základ jak se vyhnot problemům,

má to i řadu odpůrců ale to tak je sato lidí sto názorů ;)
To mě by zajímalo jak jsem tady někde čet příspěvěk, že s VI|Fem dojel o 100-200km dál než bez něj. to bych chtěl vidět na vlastní 8)

Já s VIFem nepoznal rozdíl a to jsme ho chtěl poznat, ani na spotřebě ani na startech. Dávkování dle doporučení. Možná jsem měl přehnaná očekávání a ve výsledku skutek utek.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

2OO km to by byla asi síla, u mě je to tak že bych bez vifu nejezdil, ani benál ani sajrajt,

debaty jsou nekonečné


stewa si vem jen to moje bývalé sdi nikdy jsem neměl větší spotřebu jak 5,5 na sajrajty, tamkoval jsem i v břeclavi jen takže bylo místo v nádrži,

a moje mladá natankuje meřo v břeclavi a nic nenajede má to auto rok

má cenu debatovat hádat se něco zkoušet a trénovat?


muj tchán bečí felda mu žetre 12litrů na couračky,pujčil jsem mu moji feldu v nádrži sajrajt, a na půl nádrže najel 26O, já mám pod půl a je tam 55O km
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jezdí převážně dálnice, kde je spotřeba maximálně znát změnou stylu jízdy, na 60l nádrže neaditivovane najedu po dálnici 1000 km, s passatem b5, 81kw tdi, po stejné trase, kopec nekopec jedu furt 120, schválně držím rozestupy mezi autama, aby to bylo objektivní, prudce neakceleruju, s vifem a bezaromatikem, občas dám panacka 2t, najedu úplně stejným stylem jízdy 1150 km, do jízdy zapocitavam i pohyb po městě. Když jsem jel na tu nádrž 1150 km, na půl nádrže jsem měl najeto 700 km! A běžně bez aditiv najedu 500km na půl.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

můj bratr to taky tak nějak popisuje 2,O TDi PD

já raděj držím hubu kýblovačka a měřím sem tam když občas natankji

třeba u benálu 1,2 TSi stím se dá najet i jen 58O, pokd pečlivě vyberem benzin aditiva a zaplý palubák tak přes 9OO km
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

U fabie tdi série 74kw mi na palubaku taky skáčou strašný čísla, přitom klidnou jízdou se dostanu na nádrž (aditivovanou) v klidu na 850 km, když jedu podle předpisů, tak najedu i 920 km, přitom na palubaku spotřeba 6-6,5 l/100
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
extazy
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18 pro 2013, 10:12

Příspěvek od extazy »

Po bezaromatiku je auto vážne svižnejšie :-) Trošku mi zmenilo aj čisto hranolkový smrad z výfuku na trošku miernejší, ale chcel by som ho eliminovať aby bol cítiť čo najmenej :D To asi možné nebude však? Alebo máte nejaké skúsenosti? Mám totižto veľké štastie na pravidelné kontroly, no naštastie odkedy jazdím na olej tak som žiadnu nemal :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="extazy"]Mám totižto veľké štastie na pravidelné kontroly, no

to už tě někdo kontroloval na co jezdíš? :? :?
extazy
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18 pro 2013, 10:12

Příspěvek od extazy »

Palivo mi ešte nekontrolovali našťastie :-D Mám starý vergel toledo tdi a zastavia má bezne 3x denne. Odkedy jazdím na olej ma ešte nestopli. Beztak sa už aj bez oleja pýtali na emisnu a neviem čo by som im povedal na to že je za mnou smrad jak z mcdonaldu :-D
//
Pri MERO pozorujete tiež taký istý zápach z výfuku, alebo vám to vonia ináč? :)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Tak po dlouhém přebírání jsem si v Bauhausu koupil plechovku S6006 a 6001, smýchal s pár deci oleje a frknul ke směsce 50l výfritu, nafty a nějakýho prmyslovýho oleje. musím říct že sice subjektivně, ale přecijen mám pocit že lépe táhne odspodu v nižších otáčkách. taky starty se podstatně zlepšily - auto necuká, ale dýmí a smrdí stejně. Vliv může mít taky teplejší počasí, ale taky placebo efekt.
za mě tedy cca 50ml S6006 a 50ml S6001 má pozitivní vliv na chod motoru.
Mercedes-Benz W210 300D
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

Ahojte, tak ja som minul už 1,5 flaštičky S6006 a taktiež môžem povedať, že to ide ďaleko lepšie s ním ako bez neho. Teraz odoberám starú zhednutú naftu za 0,90e a samozrejme je výkon nižší a u nás v dedine v miernych kopcoch musím dať až do dvojky, aby som udržal auto aspoň na 40km/h a na trojke zdochýňa. Pridal som na 40l nafty 40ml S6006, tak auto naštartovalo na brnk a v spomínaných kopcoch žiadna dvojka, ale ťahá krásne na trojke dokonca sa ťahá až na 60km/h. Tak isto tomu bolo aj pri vyfrite ... :) Neviem, ale ako teraz .. keďže miloš písal, že mu 6006-tka nevyčistila karbon na vstrekovačoch.. tak či ísť do 6000cky, ktorá mu pomohla alebo ostať pri 6006tke.. :)
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dávej vif, stačí půl mililitru na litr, karbon na špičkách vyčistí jen nožík, při požití vifu není karbon tak tvrdý,

nejlepší čistič karbonu je bohužel obyčejná pára nebo voda ;)
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

VIF-ko používam taktiež, už mi končí druhá flaška :) Len skúsil som dať nádrž aj bez VIFU, aby som vedel či len lepší ťah má na starosti on alebo S6006. Takže pokus bol jednoduchý 40l bez vifu len s bezaromatom a auto ťahalo, tak ako som opisoval. 40l len s pridaním VIFU a auto zas na trojke v kopci skapíňalo. Čiže dávam teraz obe veci naraz. VIF na čistenie palivovej nádrže a S6006 na lepší chod motora, zmenšenie smradu za autom a zriedenie oleja. Oba po 1ml (1ml VIF + 1ml S6006) na l :)
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

A ešte jedna vec, rozožiera nejaké tesnenia alebo niečo S6000?
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

Kde se dá aktualně koupit Bezaromatik ,kupoval ho někdo ted v nějakém HobyMarketu?
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“