Stránka 1 z 1

nouzák touran 1,9

Napsal: 21 srp 2010, 07:40
od MirekX
mám tady jeden log touranu 74kW 2004 1,9 občas padá no nouzového režimu. v paměti jsou chyby od překročeného tlaku vzduchu což je z logu jasný, ale i třeba chyby jako tato:

18000 - signal cidla vysky / plniciho tlaku - neverohodny pomer
P1592 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.16 V
Provozní stav: 00001100
Tlak: 948.6 mbar
Tlak: 1703.4 mbar

Obrázek

podle logu bych to tipoval na špatné čidlo tlaku, ale to jsme zkoušeli měnit za jedno starší a bylo to stejné. Byl dost problém se natrefit, aby to spadlo do nouzáku zrovna při logování, v zimě to bylo OK, jak se venku udělá teplo, tak se to zhorší.
Co vy na to? díky

Napsal: 21 srp 2010, 07:45
od TDIfun
To je spise jako nejaka zavada na kebelazi.. prodle vahy vzduchu bych nerekl ze se zveda tlak turba kdyz prutok vahou pada dolu. beztak hnije nekde pod baterkou svazek :?

Napsal: 21 srp 2010, 09:46
od MirekX
no přesně tak, turbo na tu změnu reaguje tak jak má, průtok váhou začne klesat, ale údaj čidla je špatnej. ty kabeláže hnijou? trochu se to časem zhoršuje, je zajímavý, že v zimě to dalo docela pokoj.

nouzák touran

Napsal: 23 srp 2010, 11:43
od henri
KDO DALŠÍ PORADÍ ?

nouzák touran

Napsal: 25 srp 2010, 11:48
od henri
žádné další názory ?

Napsal: 25 srp 2010, 17:03
od Tomas.cz
Sundat airbox, baterku a rozmotat kabel stačí od šavle po hlavu, jak je ten ohyb kolem startéru.

Včera jsem takhle ladil Caddynu do 10ti večera, psalo to podobný nesmyly, měnil jsem zkusmi čidla, snímače a jiné akční členy ale bez výsledku nakonec ve svazku prošoupaný kabely o sebe, zejména ty kroucený dvojlinky.

Napsal: 25 srp 2010, 20:16
od Huml
už jsem x-krát řešil prodřenej svazek na O2 o kostřící kabel ke startéru, maj to tam blbě natažený, na 77kW se to stane časem snad každýmu

Napsal: 26 srp 2010, 12:01
od ronej
Taky jsem měl podobný problém na Touranu, dělalo mi to vždy za vlhka, okazovalo mi to vadné čidlo otáček na klice a vačce. Rozdělal jsem celou kabeláž od eboxu k motoru, nic závažného jsem nenašel, vyměnil jsem čidlo na vačce i když není pro chod motoru důležité, bere se z něj jen poloha , k čidlu na klice jsem se nedostal, ten je pro řízení motoru nejdůležitější a pořád stejný problém. Za levým světlometem v motorovém prostoru je několik konektorů, přes ten největší jde i čidlo otáček kliky. Při dešti jsem zjistil, že na něho kape voda a v tom byl celý problém. Konektory jsem vysušil, zatěsnil a udělal jsem nad ně zákryt z mirelonu a je klid. Je to tam hodně špatně vyřešeno. (crazy)

Napsal: 21 zář 2010, 08:02
od henri
Tak jsme ty kabely prošli-nic jsme neobjevili. Když je teď ráno chladněji cca 10 st. -nouzák se nekoná. Častokrát se mi stalo, že když jsem vyjel /už při rozjezdu/ byl motor v nouzáku.Dalo by se z toho usuzovat na případnou další příčinu příčinu.

henri

Napsal: 21 zář 2010, 11:37
od alreadys
řešil jsem něco podobného na octII a musel se přehrát soft v řídící jednotce motoru a byl klid kabeli byli v pořádku čidla vyměněna a pořád to padalo do nouzáku akorát teda nezáleželo na teplotě dělalo to velice nepravidelně laborace tak na měsíc než jsem na to přišel to byla vlastně skoro poslední šance

Napsal: 22 zář 2010, 07:36
od henri
Opravdu se mi potvrzuje to, že když je ráno chladněji, jeví se vše v pořádku. Odpoledne , kdy je teplo, opět nouzáky. Je to záhada.

nouzák touran

Napsal: 21 čer 2011, 11:48
od henri
Vracím zpět toto téma - problém nevyřešen-že by po čase někdo přišel s dalším postřehem ?