Stránka 1 z 1
rozdvojeni vyfuku za tlumičem
Napsal: 12 zář 2010, 09:20
od lukas.novot
Chci se zeptat bude motoru hodne vadit kdyz rozdvojim vyfuk za tlumicem? chci mit na aute 4 koncovky, je to poue vzhledova zaležitost. Nebudou potom odcházet spaliny špatně? octavia 1.9tdi 81 kw
Napsal: 12 zář 2010, 14:55
od Markus01
A nestačilo by se zeptat jednou? Vadit by to nemělo pokud to rozdvojení bude dostatečně dimenzovaný.
Napsal: 12 zář 2010, 15:29
od redleon
ono jde o to co bereš jako vadit. auto pojede, na to to vadit nebude, ale vzhledem k tomu že je to pro spaliy zvýšený odpor, bude to snižovat výkon.
Napsal: 12 zář 2010, 15:33
od Jayson
A hlavně to bude vypadat příšerně, neřeknu, kdyby to byla Audi 3.0TDi, ale O1 1.9TDi

hmm
Napsal: 12 zář 2010, 15:57
od lukas.novot
tak to dam koncovku jak ma o1 rs , to by vykon ubyrat nemuselo že? Nechci vzhled na ukor vykonu...
Napsal: 12 zář 2010, 19:21
od Jayson
Pokud necháš jeden výfuk, tak RS koncovka je vynikající oproti tomu co jsi původně zamýšlel

Napsal: 12 zář 2010, 19:44
od kozelpub
Jayson píše:Pokud necháš jeden výfuk, tak RS koncovka je vynikající oproti tomu co jsi původně zamýšlel

a co rozdelit a dat polovicny prumer trubky

takze priklad od motoru de 60mm a pak se rozdeli na dve 30 mm

pripadne i 25 mm jak se plyn ochladi

Napsal: 13 zář 2010, 08:37
od boobika
to bych nedělal, protože zmenšíš průřez na polovinu. průřez trubky o průměru 60mm se NEROVNÁ součtu průřezům 2 trubek o 30mm!!
u 60mm je průřez cca 28cm2 a u 1x30mm je to cca jen 7cm2.
na místo jdné 60tky, protřebuješ 2 cca. 45tky

(matematicky)
Napsal: 13 zář 2010, 08:44
od kozelpub
boobika píše:to bych nedělal, protože zmenšíš průřez na polovinu. průřez trubky o průměru 60mm se NEROVNÁ součtu průřezům 2 trubek o 30mm!!
u 60mm je průřez cca 28cm2 a u 1x30mm je to cca jen 7cm2.
na místo jdné 60tky, protřebuješ 2 cca. 45tky

(matematicky)

diky za objasneni se mi i zdalo malo ze to bude taka nic trubka

Napsal: 13 zář 2010, 15:25
od Markus01
Moc to hrotíte. Když by se z jedný trubky rozdvojily dvě stejný, to rozdvojení bylo dobře udělaný tak to bude určitě daleko menší špunt než kat. Jestli to bude vůbec špunt...
Napsal: 13 zář 2010, 16:38
od petrsk
mam rover 825 TD od turba mam 80 mm trubku az do zadu a tesne za zadni napravou ji mam rozvetvenou a uplne v pohode.jen to ma ted zvuk jak 8-mi valec.
Napsal: 13 zář 2010, 21:08
od fabiátor
petrsk píše:jen to ma ted zvuk jak 8-mi valec.
coz by mohlo byt dano ciste hypoteticky pulzaci vyfukovych plynu v rozdilne delce kazde vetve po rozdeleni, predpokladam ze je nemas stejne dlouhe
Napsal: 14 zář 2010, 17:56
od petrsk
urcite nejsou stejne dlouhe

,ale zvuk to ma peknej