Intercooler do G III Tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Intercooler do G III Tdi

Příspěvek od skodik »

Ahoj chtěl bych se zeptat jaký používáte intercoolery v G III Tdi a pokud možno jestli máte foto jak ho tam máte nandanej,díky
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

pokud budeš chtít jinej, větší než origo, tak je to naprd, není tam mezi výztuhou nárazníku a chladičem skoro žádné místo a pokud máš ještě klima, tak je to uplně naprd, jedině upravit výztuhu a nárazník, nebo použít nízkej a dlouhej jako má třeba první generace Sharana, ovšem, ta aktivní plocha tam nebude o moc větší. Pokud klima není, máš místo ještě před pravým předním kolem, dát tam druhej IC např z Okty a používat dva, ovšem zvětšíš tím turbodíru.
Kolik tlačíš, že toto řešíš?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Třeba takto, ale to už bylo na jinej nárazník a výztuhu.
Obrázek
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

mám tam ted seriový tdi 1Z,ale už pomalu dávám věci dohromady a zjištuju co a jak :) přece to jen všechno není za babku,jinak nový vstřiky, turbo,cip,spojka a právě sem řešil co a jak s coolerem.nechci stavět žádnej ukrutnej trhač asfaltu ,ale tak nějak normálně :D :D :D :D aby to trošku jelo :D :D :D :D a jinak ještě koukám na nějakou kombinaci pro tento motor např. turbo z 130 PD,vstřiky Sprint 764,atd....
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

jinak dík za foto :D :D co v tom máš?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no, jestli to chceš na normální ježdění s občasným předjížděním, tak lepší IC nemusí mít až tak velký význam... ;) spíš bych si dal pozor na motor(1Z), ale to možná víš...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

to sem četl o těch pístech ,lepší to prý bylo od nějakýho výrobního čísla,myslím 100000 ale s tím si nejsem jistej,právě sem koukal že někdo tam dal z oktávky nový,takže to kdyžtak udělám stejně :D :D ale důležitý je o tom vědět :D :D pak nebudu tak překvapenej když půjdou pá pá :D :D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

no a co ja vim, tak u 1Z nebyly písty nikdy jepší, to bylo u AFN po čísle 100tis. Pokud chceš nějakej normalní výkon a budes používat sprinty a 130PS turbo, mohl by ti stačit i seriovej cooler si myslim
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

takže písty půjdou taky,to je osud :) jinak se ještě chci domluvit s Reeeshou ,chtěl bych aby to od začátku mělo hlavu a patu a né že koupím to největší turbo co potkám a pak uvidíme,i když to je taky postup :D :D :D ne myslím že se to tu řeší stále, co sem pročetl tak je několik schůdnejch a osvědčenejch variant,potřebuju aby při nejhorším s tím mohla jezdit moje žena (krizovej stav :x ) a vidím jak sedí v něčem podobným jako má např.Reesha tak to by jistě nedojela a nebo by to byl pknej masakr :D :D ale pokud máte někdo zkušenosti s tím to motorem tak sem tady :D :D :D jinak díky :D :D :D skládat by se to mělo někdy na jaře 2007 přes zimu se bude hamounit :D :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

scream píše:no a co ja vim, tak u 1Z nebyly písty nikdy jepší, to bylo u AFN po čísle 100tis. Pokud chceš nějakej normalní výkon a budes používat sprinty a 130PS turbo, mohl by ti stačit i seriovej cooler si myslim
Taky ne, ty písty po tom vč. se lámaly u AHU, ne u AFN , tam jsou všechny OK. Nicméně to nic nemění na tom, že u všech 1Z jsou na prd.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

skodik píše:jinak dík za foto :D :D co v tom máš?
Mám,nebo mělo být? Nějak jsem se k tomu totiž už nedokopal a ani nedokopu, bude jiná kára, tam už to snad dopadne. Jinak teď tam je cca 120PS, turbo a spojka je série. Ten IC a 130PS turbo se svodama čekaj v regále.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kuca
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 23 čer 2006, 11:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kuca »

Já si myslím že větší cooler určitě pomůže. Mě turbo zatím tlačí 1,3 a když mu nakládám tak se na něm nedá udržet ruka jak je horkej. Mám tam kostku z O.
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

tak dneska mi kámoš řekl že má zdroj na nový věci tak dohledám čísla a sem zvědavej za kolik je vykouzlí :) :) a pak dál,jak senm psal
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 264
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

Kornout píše:
skodik píše:jinak dík za foto :D :D co v tom máš?
Mám,nebo mělo být? Nějak jsem se k tomu totiž už nedokopal a ani nedokopu, bude jiná kára, tam už to snad dopadne. Jinak teď tam je cca 120PS, turbo a spojka je série. Ten IC a 130PS turbo se svodama čekaj v regále.
tos je měl oba spojený?
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Až to ty písty odskáčou, vezmou si sebou do pekel i blok.
Tak buď připraven! :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“