Intercooler do G III Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Intercooler do G III Tdi
Ahoj chtěl bych se zeptat jaký používáte intercoolery v G III Tdi a pokud možno jestli máte foto jak ho tam máte nandanej,díky
pokud budeš chtít jinej, větší než origo, tak je to naprd, není tam mezi výztuhou nárazníku a chladičem skoro žádné místo a pokud máš ještě klima, tak je to uplně naprd, jedině upravit výztuhu a nárazník, nebo použít nízkej a dlouhej jako má třeba první generace Sharana, ovšem, ta aktivní plocha tam nebude o moc větší. Pokud klima není, máš místo ještě před pravým předním kolem, dát tam druhej IC např z Okty a používat dva, ovšem zvětšíš tím turbodíru.
Kolik tlačíš, že toto řešíš?
Kolik tlačíš, že toto řešíš?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

mám tam ted seriový tdi 1Z,ale už pomalu dávám věci dohromady a zjištuju co a jak
přece to jen všechno není za babku,jinak nový vstřiky, turbo,cip,spojka a právě sem řešil co a jak s coolerem.nechci stavět žádnej ukrutnej trhač asfaltu ,ale tak nějak normálně
aby to trošku jelo
a jinak ještě koukám na nějakou kombinaci pro tento motor např. turbo z 130 PD,vstřiky Sprint 764,atd....









takže písty půjdou taky,to je osud
jinak se ještě chci domluvit s Reeeshou ,chtěl bych aby to od začátku mělo hlavu a patu a né že koupím to největší turbo co potkám a pak uvidíme,i když to je taky postup
ne myslím že se to tu řeší stále, co sem pročetl tak je několik schůdnejch a osvědčenejch variant,potřebuju aby při nejhorším s tím mohla jezdit moje žena (krizovej stav
) a vidím jak sedí v něčem podobným jako má např.Reesha tak to by jistě nedojela a nebo by to byl pknej masakr
ale pokud máte někdo zkušenosti s tím to motorem tak sem tady
jinak díky
skládat by se to mělo někdy na jaře 2007 přes zimu se bude hamounit
















Taky ne, ty písty po tom vč. se lámaly u AHU, ne u AFN , tam jsou všechny OK. Nicméně to nic nemění na tom, že u všech 1Z jsou na prd.scream píše:no a co ja vim, tak u 1Z nebyly písty nikdy jepší, to bylo u AFN po čísle 100tis. Pokud chceš nějakej normalní výkon a budes používat sprinty a 130PS turbo, mohl by ti stačit i seriovej cooler si myslim
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Mám,nebo mělo být? Nějak jsem se k tomu totiž už nedokopal a ani nedokopu, bude jiná kára, tam už to snad dopadne. Jinak teď tam je cca 120PS, turbo a spojka je série. Ten IC a 130PS turbo se svodama čekaj v regále.skodik píše:jinak dík za foto![]()
co v tom máš?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
