jake trysky pro 81KW Jaké trysky pro 81 KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jake trysky pro 81KW Jaké trysky pro 81 KW
prohrabal jsem se foru a uvažuji o koupi sprint 764 je to dobrá folba hlavně se ptám tady odborníků
Motor ASV
seat toledo r.v 2002 81 KW/110PS
moc v tom nevyznám tak poradtě co by bylo nejlepší
at mám jistotu
Motor ASV
seat toledo r.v 2002 81 KW/110PS
moc v tom nevyznám tak poradtě co by bylo nejlepší
at mám jistotu
no zase to chi postupně ty koně jak jsi psal to zatim stačí a co spotřeba zustane stejna nekde tady jsem četl že dokonce malo klesne když s tim pojedeš norlmáně ? díkyDukes píše:Je to rozumná volba.Cena je 5995kč a u tvého motoru počítej přírustek cca 10-15koní.
Když k tryskám pořídíš ještě 130k turbo a Dieselpower chip ,tak můžeš mít klidně 150-160koníků.
Dukes píše:V některym režimu jízdy může nepatrně klesnout,ale při plnym využívání výkonu se malinko zvýší.
V průměru bude spotřeba stejná.
Ale nečekej žádnou velkou změnu na ASV,velikost trysek ASV je 0.205um a Sprint764 má průměr diry 0.216um.
Hmm tak si myslíš vyplatí si to aby to bylo alepoň trošku znát ? jinak mám najeto cca 108000 tak ta planuji vyměnit na jaře v rámci servisu a je potřeba upravit něco pres VAG aby správne ukazoval palubni PC atd
děkuji moc za info
- 111toleďák
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 26 lis 2006, 23:39
- Bydliště: Morava
Určitě se to vyplatí. Poznat to jde pro toho co jezdí pouze s origo softy celkem dost. Myslím nárůst 40-50Nm a tak 15-20koní. Já jsem ten rozdíl uvítal!ranger píše:Dukes píše:V některym režimu jízdy může nepatrně klesnout,ale při plnym využívání výkonu se malinko zvýší.
V průměru bude spotřeba stejná.
Ale nečekej žádnou velkou změnu na ASV,velikost trysek ASV je 0.205um a Sprint764 má průměr diry 0.216um.
Hmm tak si myslíš vyplatí si to aby to bylo alepoň trošku znát ? jinak mám najeto cca 108000 tak ta planuji vyměnit na jaře v rámci servisu a je potřeba upravit něco pres VAG aby správne ukazoval palubni PC atd
děkuji moc za info
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
ted mi tady jeden kamarad rikal ze to zvysuje nárok na turbo a cerpadlo a odcházejí driv nez normláne má to v planu uděšlat na jare ze by se vycistilo turbo a kdyz se v tom bude vrtat tak by se tam dali ty tryskyTDIPOWER píše:Určitě se to vyplatí. Poznat to jde pro toho co jezdí pouze s origo softy celkem dost. Myslím nárůst 40-50Nm a tak 15-20koní. Já jsem ten rozdíl uvítal!ranger píše:Dukes píše:V některym režimu jízdy může nepatrně klesnout,ale při plnym využívání výkonu se malinko zvýší.
V průměru bude spotřeba stejná.
Ale nečekej žádnou velkou změnu na ASV,velikost trysek ASV je 0.205um a Sprint764 má průměr diry 0.216um.
Hmm tak si myslíš vyplatí si to aby to bylo alepoň trošku znát ? jinak mám najeto cca 108000 tak ta planuji vyměnit na jaře v rámci servisu a je potřeba upravit něco pres VAG aby správne ukazoval palubni PC atd
děkuji moc za info
dekuji za Vás názor
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Já bych měl jenom takovej dotaz .... původně motor 81kW s tryskama Sprint 764 turbem 130/150 k a chipem výkon 150-160 koní? Třeba firma abc tuning nabízi 150 koní jenom chipem.. proto se ptám jak je to. Díky za infoDukes píše:Je to rozumná volba.Cena je 5995kč a u tvého motoru počítej přírustek cca 10-15koní.
Když k tryskám pořídíš ještě 130k turbo a Dieselpower chip ,tak můžeš mít klidně 150-160koníků.
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Je to na úkor životnosti. Turbo, které není stavěné na takové tlaky je na hranici únosnosti, malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!DEEJAYvenca píše:Já bych měl jenom takovej dotaz .... původně motor 81kW s tryskama Sprint 764 turbem 130/150 k a chipem výkon 150-160 koní? Třeba firma abc tuning nabízi 150 koní jenom chipem.. proto se ptám jak je to. Díky za infoDukes píše:Je to rozumná volba.Cena je 5995kč a u tvého motoru počítej přírustek cca 10-15koní.
Když k tryskám pořídíš ještě 130k turbo a Dieselpower chip ,tak můžeš mít klidně 150-160koníků.
Když dáš turbo 130 tak tlak 1,45 baru pro něj není problém a tryskama s větším průtokem zase můžeš zkrátit dobu vstřiku, což je žádoucí.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Výkon bude úměrný dýmu.Bageta píše:To by mě taky zajímalo,mám ASV a dávám tam 150 turbo,velkej IC z Leona,pak trysky RACE no a na konec chip.Tak na kolik to odhadujete,že se můžu s tímhle dostat??Jo a jak moc to asi bude hulit??díky

S tím 150PS turbem, race tryskama, chladičem a dobrým čipem myslím že bys mohl atakovat 180-190PS.
Ale co tam pak dáš za spojku



VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Jo a taky že se to projeví až za deset dní ten jejich čipDEEJAYvenca píše:Já bych měl jenom takovej dotaz .... původně motor 81kW s tryskama Sprint 764 turbem 130/150 k a chipem výkon 150-160 koní? Třeba firma abc tuning nabízi 150 koní jenom chipem.. proto se ptám jak je to. Díky za infoDukes píše:Je to rozumná volba.Cena je 5995kč a u tvého motoru počítej přírustek cca 10-15koní.
Když k tryskám pořídíš ještě 130k turbo a Dieselpower chip ,tak můžeš mít klidně 150-160koníků.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Špatně to čteš má tam ne že dává 150PS ale 150 turbo. Tzn. turbo ze 150PS.ota1980 píše:Bageta píše:To by mě taky zajímalo,mám ASV a dávám tam 150 turbo,velkej IC z Leona,pak trysky RACE no a na konec chip.Tak na kolik to odhadujete,že se můžu s tímhle dostat??Jo a jak moc to asi bude hulit??díky
proč dáváš velkej IC, když bys šel jen na 150ps ?
Mělo by to snížit dýmivost a lehce přidat na výkonu.
Nicméně já dávám velký IC i když mám jen 150PS. Možná to nepomůže....ale ani neuškodí.
V našich klimatických podmínkách to je good, ale třeba loni v Chorvatsku....teplota ve dne třeba jen o 10° vyšší než u nás a na dálnici když jsem to zašláp dýmu jak z traktoru! Prostě slibuju si od toho snížení dýmivosti při vašších rychlostech a trochu i zvýšení výkonu. Někde ve městě to poznat určitě nepůjde, ale při dlouhodobé jízdě po dálnici třeba na 4000 otáček podle mě ta teplota stlačeného vzduchu dost klesne, oproti stávajícímu IC.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s