Stránka 1 z 3

Řepka do lucase

Napsal: 25 zář 2010, 19:08
od hranicka
Zdar
mám filcku v dieselu a mám dotaz:
Jaký množství řepkovýho oleje můžu maximálně přidat do nafty, aniž bych to čerpadlo zničil? Díky.

Napsal: 25 zář 2010, 20:13
od peopleman
Plnou nádrž ;)

Napsal: 25 zář 2010, 20:33
od slovacek.milos
máš strach :? miloš

Napsal: 25 zář 2010, 21:16
od peopleman
Ale radši si nachystej těsníci sadu na čerpadlo.. (noteeth)

Napsal: 26 zář 2010, 08:25
od hranicka
Koukám, samý lepší odpovědi. Obrázek

Napsal: 26 zář 2010, 09:32
od slovacek.milos
hranicka píše:Koukám, samý lepší odpovědi. Obrázek

raději se vymáčkni co chceš slyšet miloš

Napsal: 26 zář 2010, 11:30
od hranicka
slovacek.milos píše:
hranicka píše:Koukám, samý lepší odpovědi. Obrázek

raději se vymáčkni co chceš slyšet miloš
Bezpečnej poměr nafta:řepka z globusu, kterej to čerpadlo dlouhodobě vydrží. Aspoň tedy do doby, než seženu bosche z golfa III.

Napsal: 26 zář 2010, 11:52
od wenka
Podle strachu ;)

Napsal: 26 zář 2010, 12:00
od slovacek.milos
odpovědi jsi dostal nalej napřímo a jezdi, pokud máš strach míchej naftu až strach přejde,

pokud chceš vědět nějakou dobu do které ti to vydrží zkus to zde http://www.vestirna.com/www2/_koule/index.php


i čerpadla bosch se kazí na dobrou naftu mám do čtyři zadřené, lukas v mé feldě jezdí na sajrajty 44.OOO km, někomu jel lukas ve freldě chvíli,


přeptej se koule ;) miloš

Napsal: 26 zář 2010, 12:44
od DonSalieri
No ted na zimu se na to radsi vykasli...

Napsal: 26 zář 2010, 21:21
od hranicka
slovacek.milos píše:odpovědi jsi dostal nalej napřímo a jezdi, pokud máš strach míchej naftu až strach přejde,

pokud chceš vědět nějakou dobu do které ti to vydrží zkus to zde http://www.vestirna.com/www2/_koule/index.php


i čerpadla bosch se kazí na dobrou naftu mám do čtyři zadřené, lukas v mé feldě jezdí na sajrajty 44.OOO km, někomu jel lukas ve freldě chvíli,


přeptej se koule ;) miloš
Koule řekla že jo, takže zbastlím předehřev a jdu do toho Obrázek
Díky

Napsal: 27 zář 2010, 06:00
od slovacek.milos
předehřev tam máš na 3O stupnů od výroby miloš ;)

Napsal: 27 zář 2010, 08:34
od hranicka
slovacek.milos píše:předehřev tam máš na 3O stupnů od výroby miloš ;)
Skoro málo, ne? Představuju si něco na způsob vyměníku z chladící kapaliny (trubka v trubce) + elektrickej předehřev s termostatem těsně před čerpadlo kvůli startování na olej. Teplota tak 70-80°C

Napsal: 27 zář 2010, 17:17
od slovacek.milos
hranicka píše:
slovacek.milos píše:předehřev tam máš na 3O stupnů od výroby miloš ;)
Skoro málo, ne? Představuju si něco na způsob vyměníku z chladící kapaliny (trubka v trubce) + elektrickej předehřev s termostatem těsně před čerpadlo kvůli startování na olej. Teplota tak 70-80°C
představa je hezká běž si za svým snem udělej si vváměník a ohřívej uvidíš sám miloš

Napsal: 27 zář 2010, 22:33
od Joakim
slovacek.milos píše:
hranicka píše:
slovacek.milos píše:předehřev tam máš na 3O stupnů od výroby miloš ;)
Skoro málo, ne? Představuju si něco na způsob vyměníku z chladící kapaliny (trubka v trubce) + elektrickej předehřev s termostatem těsně před čerpadlo kvůli startování na olej. Teplota tak 70-80°C
představa je hezká běž si za svým snem udělej si vváměník a ohřívej uvidíš sám miloš
mě to teda přes léto jezdí i bez předehřevu.. takže nevidim problém.. motor je tichej-pohoda.. ;)