Stránka 1 z 4

Mínění o 1.9 D

Napsal: 03 říj 2010, 19:24
od nahradni.dily
čaute, chci se zeptat jaké máte názory na tento motor (1.9 D) jde mi o údržbu, poruchovost, atd... Jestli se toho mám zbavovat, když má nalítáno 170 000.

Napsal: 03 říj 2010, 20:05
od Mira_Brno
Jestli jde o 1Y tak to je držák, pokud měníš olej a filtry jak máš. Já sem to měl ve ventu, koupil sem to když měl 280 000 a prodal při 680 000 a kdyby nehnil tak bych ho ještě měl. Nevím jaké sou 1.9 ve felinách, je tam Lucas čerpadlo a to není nic moc.

Napsal: 03 říj 2010, 20:09
od Vesely-trosecnik
se rika ze lucas vymyslel tmu

Napsal: 03 říj 2010, 20:13
od nahradni.dily
je to seat cordoba, rok 97, nevím jaké je čerpadlo... no pokud se na tom motoru dá nalítat 680 000, tak to je slušné... kastla je krásná, minimum koroze... mám i nějaký fotky

Napsal: 03 říj 2010, 20:13
od Tomas.cz
Jeden pán v mém okolí má 1.9D Feli Pickup najeto 600tis, čerpadlo Lucas původní :o

Napsal: 03 říj 2010, 20:22
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:Jeden pán v mém okolí má 1.9D Feli Pickup najeto 600tis, čerpadlo Lucas původní :o
zas ten Lucas takovej klump nejni, imo se na tom este neposralo, mýtus otom že to teplý mota dýl a že je to čerpadlem je taky kravina. Na par kouskah sem menil pouze ventil na fora jinak nic. V Cordobě je 1Y motor a Bosch cerpadlo, pokud je to 97 tak už ma stejný řizení čerpadla jako Felina, tahlo na studený start odpadá. Takže tu Cordobu ti mužu doporučit. ;)

Napsal: 03 říj 2010, 20:23
od nahradni.dily
Obrázek

Napsal: 03 říj 2010, 20:26
od nahradni.dily
tady je fotka... No jak to tady čtu, tak si to asi nechám a auto mě asi i přežije... Ročně dám okolo 30 000. Akorát mi upadl katalizátor a co jsem se tady ptal, tak mi říkali, že bez obav tam můžu dát trubku a nebude to mít vliv na spotřebu a na jízdní vlastnosti

Napsal: 03 říj 2010, 20:29
od Zdeněk M
nahradni.dily píše:tady je fotka... No jak to tady čtu, tak si to asi nechám a auto mě asi i přežije... Ročně dám okolo 30 000. Akorát mi upadl katalizátor a co jsem se tady ptal, tak mi říkali, že bez obav tam můžu dát trubku a nebude to mít vliv na spotřebu a na jízdní vlastnosti
To si to teda nech, 30000k rocne, to te asi přežije no :D

Napsal: 03 říj 2010, 20:34
od nahradni.dily
no asi jo :D sice není tam moc velkej výkon, ale motor vydrží... snad... A jak to vidíš s tím katalizátorem? Nebude vadit, že tam nebude a místo něj jenom trubka??

Napsal: 03 říj 2010, 20:39
od slovacek.milos
mám se serviskou 44O.OOO vše původní i čerpadlo, interval výměny motoru 75OO měním po lO.OOO km,

maximální spokojenost

pro mladého kluka to ale není chybí výkon ;) miloš

Napsal: 03 říj 2010, 20:40
od Tomas.cz
Motormanagmentu určitě scházet nebude :)
Otázka je, co tvoje svědomí ;) a zaměstnanci stk+emise (noteeth)

Napsal: 03 říj 2010, 20:41
od mir77
Kámoš to měl jako služebáka ve Feldě. Měnil motor při 750 000 km ;)

Napsal: 03 říj 2010, 20:43
od Mira_Brno
nahradni.dily píše:no asi jo :D sice není tam moc velkej výkon, ale motor vydrží... snad... A jak to vidíš s tím katalizátorem? Nebude vadit, že tam nebude a místo něj jenom trubka??
Na katík se vyprdni, ja ho taky vyhodil (byl tam, protože to byl taxi a musel plnit S2). Jinak pěkná fotka, jediné co mě vadí je tapec dveří kterej se odlupuje, měl sem dva seaty a dělalo to u každýho. ještě jedna rada, udělej si dutiny.

Napsal: 03 říj 2010, 20:46
od nahradni.dily
no já mladej sem a zatím mi to stačí :) při studiu nechci auto co bude žrát 10 a na nějaký nový TDi, prachy nemám.... Olej dělám přibližně při 9 000. STK a EMISE neřeším, dělám si to ve škole a mé svědomí trápí horší věci, než ježdění bez katu :D :D No jinak 750 000 s tím v životě nenalítám :D