Stránka 1 z 1

Touran 1,9 PD 77kw

Napsal: 09 říj 2010, 05:40
od Package
takyto problem sa my vyskytol na tomto aute.
Islo na 3 valce a bolo pocut divne zvuky.diagnostika bez zavad.
z toho som usudil ze podfukuje tryska co aj bola pravda.na 3 valci podfukovala.vymenil som preistotu vsetky gumicky ana vsetkych strkovacoch.auto ide uz na 4 valce ale stale je tam pocut zvuk ako ked prefukuje nedovrety ventil do sania.motor startuje na brnk a samozrejme aj diag je nadalej cista.co by tento zvuk mohlo sposobovat?skocene rozvody?ohnuty ventil?
prikladam aj zvuk nahraty z telefonu..nieje to bohvieaka kvalita ale je to tam pocut.
http://www.ulozto.sk/6133344/video0005-3gp

Napsal: 09 říj 2010, 11:02
od jericho-3
Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...

Napsal: 10 říj 2010, 08:14
od Package
takze demontaz hlavy ma asi neminie

Napsal: 10 říj 2010, 08:31
od misoVW
zmeraj tlaky a mas istotu.

Napsal: 10 říj 2010, 08:33
od Package
jo na to sa chystam v pondelok..nemam totiz doma tlakomer..

Napsal: 11 říj 2010, 21:23
od Package
takze result uz je..
vsetky valce tlaky 30bar.
pri merani bolo pocut na jednom valci divne zvuky.takze sup dole dekel a zacalo patranie,
zistenie nasledovne..na prvom valci vyliezol ventil cez zdvihatko a to bol ten divny zvuk.dali sme dolu vacku...a vysledok je ze 6 zdvihatok je nacatych a vacka dostala tiez svoje..

Napsal: 12 říj 2010, 08:05
od Kaktus
(LOL)

Napsal: 12 říj 2010, 16:03
od cosby
..

Napsal: 12 říj 2010, 17:59
od drz
jericho-3 píše:Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
mám úplně to samý na OCT II 77kW, jen nechápu proč se to stane, 4 hydroštely úplně rozdrcený, vačka nepěkná...motor běžel na volnoběh na 3 válce, v otáčkách ještě bylo slyšet mlácení kovaříčka...

Napsal: 12 říj 2010, 18:25
od cosby
Kluci sorry,ale asi chyba někde v připojení u nás v práci,nevím,co se to děje

Napsal: 12 říj 2010, 18:30
od Praetorio
Tohle byla moje osobní zkušenost úplně to samé.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 12 říj 2010, 21:06
od Alficek
drz píše:
jericho-3 píše:Já tohle měl u kámoše taky u tohohle motoru, prodřel se hydroštel, bouchání, vyměnil jsem vačku a jiná hydra z nějakého motoru a po ránu i po chvilce vychladnutí šel motor na 3 válce. A nešel zrovna ten s tím hydrem..Patrně ventil dostal tukanec od pístu a netěsnil...Pak jsem dělal SO a hlavu zahodil a dal jinou, ale asi to tím tukancem bylo...
mám úplně to samý na OCT II 77kW, jen nechápu proč se to stane, 4 hydroštely úplně rozdrcený, vačka nepěkná...motor běžel na volnoběh na 3 válce, v otáčkách ještě bylo slyšet mlácení kovaříčka...
Že by špatnej olej - pro nePD motory, nebo dlouhé intervaly výměny? Já radši měním po 15tis.