Stránka 1 z 4
O2 280HP
Napsal: 19 říj 2010, 21:59
od vrbic
Zdravim, kamarad ma v planu upravit Octavii 2 na cca 280PS. Motor v aute je vymeneny za ASZ z FRS.
Plan:
vstriky PD1043+80%
hybrid velkej
brzdy jsou na aute udelane
podvozek HP
spojka jednohmota
vyfuk
Co jeste by se melo udelat. Diky
Napsal: 20 říj 2010, 07:33
od Vici
a jakou máte na té jednohmotě spojku? to už je tak na nějakou sachs race...
Napsal: 20 říj 2010, 07:48
od Marek77
Cooler !!!
Napsal: 20 říj 2010, 09:16
od sh.w
jednohmota na ASZ,to uz musi byt ten special za velky balik
Napsal: 20 říj 2010, 09:22
od Vici
tak pokud nechali pětikvalt, tak mají asi jednohmotu na malou spojku... ?
Napsal: 20 říj 2010, 09:37
od fabiátor
Vici píše:tak pokud nechali pětikvalt, tak mají asi jednohmotu na malou spojku... ?
Pan sice nepise, jestli mel v O2 6 nebo 5 kvaltu, ale da se to odvodit, ze kdyby mel 2l motor, tak asi nebude davat ASZ. I kdyz kdo vi, stavi se z toho co je. Tech 280HP je na ATD set uz hodne a otazka je co na to rekne ten 5kvalt z rady MQ250.
Napsal: 20 říj 2010, 09:38
od vrbic
Pristi tyden bude mit kamarad uz zprovozneny net, takze Vam zodpovi vsechny dotazy on. Spojka by mel byt keramika. Jinak pred tim to byla 1,9tdi. Akorat se jeste zeptam, jakej je asi strop ASZ
Re: O2 280HP
Napsal: 20 říj 2010, 11:47
od marena tdi
vrbic píše:Zdravim, kamarad ma v planu upravit Octavii 2 na cca 280PS. Motor v aute je vymeneny za ASZ z FRS.
Plan:
vstriky PD1043+80%
hybrid velkej
brzdy jsou na aute udelane
podvozek HP
spojka jednohmota
vyfuk
Co jeste by se melo udelat. Diky
ASZ to urcite vydrzi.velky hybrid?to asi ne.spise nejaka zastavba jineho turba.spojka jednomota 240mm sachs performens se setrvakem.ten jsem mel moznost porovnat s origo dvojhmotou a rozdil je masakralni v hmotnosti.uprava vyfuku urcite ale chtelo by to zainvestovat do hlavy a vacky.IC bych taky resil.to origo bude mit problem.
Re: O2 280HP
Napsal: 20 říj 2010, 12:16
od vrbic
marena tdi píše:vrbic píše:Zdravim, kamarad ma v planu upravit Octavii 2 na cca 280PS. Motor v aute je vymeneny za ASZ z FRS.
Plan:
vstriky PD1043+80%
hybrid velkej
brzdy jsou na aute udelane
podvozek HP
spojka jednohmota
vyfuk
Co jeste by se melo udelat. Diky
ASZ to urcite vydrzi.velky hybrid?to asi ne.spise nejaka zastavba jineho turba.spojka jednomota 240mm sachs performens se setrvakem.ten jsem mel moznost porovnat s origo dvojhmotou a rozdil je masakralni v hmotnosti.uprava vyfuku urcite ale chtelo by to zainvestovat do hlavy a vacky.IC bych taky resil.to origo bude mit problem.
Proc myslis, ze velkej hybrid ne?
Napsal: 20 říj 2010, 13:48
od marena tdi
protoze ti to nenasklada do tech svodu.velky hybrid + - 240 ps. a to zalezi i na jinych vecech.
Napsal: 20 říj 2010, 14:03
od Jayson
230HP je střední hybrid, velký je do 300HP.
Re: O2 280HP
Napsal: 20 říj 2010, 14:48
od toby66kw
marena tdi píše:vrbic píše:Zdravim, kamarad ma v planu upravit Octavii 2 na cca 280PS. Motor v aute je vymeneny za ASZ z FRS.
Plan:
vstriky PD1043+80%
hybrid velkej
brzdy jsou na aute udelane
podvozek HP
spojka jednohmota
vyfuk
Co jeste by se melo udelat. Diky
ASZ to urcite vydrzi.velky hybrid?to asi ne.spise nejaka zastavba jineho turba.spojka jednomota 240mm sachs performens se setrvakem.ten jsem mel moznost porovnat s origo dvojhmotou a rozdil je masakralni v hmotnosti.uprava vyfuku urcite ale chtelo by to zainvestovat do hlavy a vacky.IC bych taky resil.to origo bude mit problem.
Proč IC problém, vystřelování zámků

Napsal: 20 říj 2010, 14:59
od marena tdi
Jayson píše:230HP je střední hybrid, velký je do 300HP.
pokud se vyvoj posunul tak teda jo.
Napsal: 20 říj 2010, 15:05
od marena tdi
vystrelovani zamku se da resit ,ale uz nekdo zkousel do nej tlacit cca 2,5 baru? mel bych strach ze to nedaji ty plastove boky.da se to resit treba tim ze se odstrani a dovari se hlinikove.je to vsechno o zkouseni.
Napsal: 20 říj 2010, 15:18
od nostromo
Ja mam stredniho hybrida v O2 a vykon 220PS. A max fouka okolo 2 baru a vsechno drzi.