Stránka 1 z 2
Sprint 764 - jak to zvládá 10mm čerpadlo
Napsal: 22 říj 2010, 21:07
od Toledak
Zdravím, rozmýšlím, zda dát na čipovanej motor ASV trysky sprint 502, nebo 764.U 764 mám obavy, aby nějak neukapávaly vstřikovače, když je bude krmit jen 10mm pístek.Přeci jen čím větší otvor v trysce, tím menší tlak, ne?
Dost lidí si ty trysky na motor dává, ale je to opravdu v pohodě?
Napsal: 22 říj 2010, 21:11
od sumi
tlak ti zustane stejnej ,jen cim vetsi pistek,tim jde do vstriku vic paliva
Napsal: 22 říj 2010, 21:24
od Toledak
sumi píše:tlak ti zustane stejnej ,jen cim vetsi pistek,tim jde do vstriku vic paliva
a co rozprach paliva, také je to v pohodě?
Napsal: 22 říj 2010, 21:31
od Slavkov
Na S764 je 10mm ještě v pohodě

Napsal: 22 říj 2010, 21:32
od Toledak
Slavkov píše:Na S764 je 10mm ještě v pohodě

Takže které tedy dát?Aby to zase nebylo "no smoke, no fun"

Napsal: 22 říj 2010, 21:36
od sumi
rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....
Napsal: 22 říj 2010, 21:48
od Zdeněk M
sumi píše:rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....
Spís píst ko, bryndal bi, 764 ma o 0,012mm vetsí dírku v trysce oproti 520, strasnej rozdíl

s 10 hlavou mužes mít klidný spaní, motoru se nic nestane. s 11 hlavou bude lepsí rozprach, lepsí hoření a sníži se spotřeba, na výkon to vliv nemá, trysky víc nepustí.

Napsal: 22 říj 2010, 21:54
od turbo kamna power
11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Napsal: 22 říj 2010, 22:20
od Zdeněk M
turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost.

Napsal: 22 říj 2010, 22:44
od Toledak
Zdeněk M píše:sumi píše:rozprach v pohode.....kdyby nebyl rozprach v pohode,tak je vstrik KO....
Spís píst ko, bryndal bi, 764 ma o 0,012mm vetsí dírku v trysce oproti 520, strasnej rozdíl

s 10 hlavou mužes mít klidný spaní, motoru se nic nestane. s 11 hlavou bude lepsí rozprach, lepsí hoření a sníži se spotřeba, na výkon to vliv nemá, trysky víc nepustí.

takže raději jít do těch 764, než do 502?
Napsal: 22 říj 2010, 22:47
od turbo kamna power
Zdeněk M píše:turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost.

jo tak 0,2 litru, to je teda rozdíl jako prase

Napsal: 22 říj 2010, 22:59
od Slavkov
Toledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznal
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy
Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
Napsal: 22 říj 2010, 23:17
od Zdeněk M
turbo kamna power píše:Zdeněk M píše:turbo kamna power píše:11mm hlava sníží spotřebu? myslel jsem, že je to spíš naopak, protože větší pístek více namáhá rozvody, nebo ne?
Rozvody to sice víc namáha ale je vetsí vstřikovací tlak a lepsí rozprah. Znamej to ma vyskosený, před vymenou tý hlavy mu to jezdilo za 5,4l po vymene 5,2l klesla i kouřivost.

jo tak 0,2 litru, to je teda rozdíl jako prase

Ukazuje to palubák, když se to skouselo na nadrž tak to ujelo asi o 100km víc i tak to de, sice o 3-4 decky na nadrži to mas 4l

Napsal: 22 říj 2010, 23:18
od Zdeněk M
Slavkov píše:Toledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznal
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy
Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
502 sou o nicem, rovnou 764

Napsal: 23 říj 2010, 07:25
od Toledak
Slavkov píše:Toledak píše:... takže raději jít do těch 764, než do 502?
Obávám se, že rozdíl mezi 520 (co tam máš) a 502 by jsi ani moc nepoznal
Pokud tím chceš v úpravách skončit, tak S764... pokud chceš jít ještě o něco málo dál, tak dej rovnou PP764... ty už Ti nakrmí i lepší turbo... FMIC... do cca 165PS...
Hlavně pak také nezapomeň na brzdy
Nicméně počítej s tím, že ten sw se bude muset upravit, zkus se Romana Putnera zeptat, zda a za kolik ti ten sw upraví k těm tryskám, případně většímu turbu... když už jsi jeho zákazník
Díky za info, no s Putnerem dobré zkušenosti zrovna nemám, ten tomu rozumí jak koza petrželi.Když jsem řešil soft, tak jedině s Oldřichem Rácem, to je ten hlavní tahoun který jednotkám fakt rozumí a ví co dělá.Určitě mu zavolám a domluvím se přímo s ním.Brzdy jsou na všech kolech kotoučové.Možná časem budou ve předu větší, ale těch 280mm také není nejhorší.Výkon mi stačí do 150 PS.