zdravím,chtěl bych Vás poprosit o radu,jedná se o vstřiky na Passata 1.9tdi 96kw avf,mám tam mít 038 130 073 AL myslíte že pujdou prohodit s 038 130 073 BA???udajně jsou taky z AVFka.díky
Naopak BA jsou novější a splnůjí vašší EU normu,Al se hlavně dávali do příčnejch motorů ,alternatova pro AL jsou Starší AA a můžou se zaměnit.Jak už tady ale zanělo ,mají větší trysky a líp se hodí pro chiptuning.
pasa píše:Naopak BA jsou novější a splnůjí vašší EU normu,Al se hlavně dávali do příčnejch motorů ,alternatova pro AL jsou Starší AA a můžou se zaměnit.Jak už tady ale zanělo ,mají větší trysky a líp se hodí pro chiptuning.
AL su vacsie co viem, nie ? sa davali do PD150
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
děkuju za reakce,jestli to tedy chápu správně tak je tam dát mužu,ale musí se přehrát soft.?je to nějak hodně pracný to přehrání nebo to zvládne lepší mechanik??? a ještě jedna otázka,to bych pak měl jak euro 4???Nebo co kdybych přehodil i řídící jednotku z toho auta co budu mít ty vstřiky???
Hlavně prosím kde můžu ty vnitřky do PD-vstřikovačů (jehla a dosed) normálně legálně koupit ? Vůbec to nechápu, vstřikovač pro komůrkáč jsem normálně rozebral a kdekoliv u BOSCHE nebo v Dieselservisu do toho koupil za 500,-- novou trysku a nastavil tlak a bylo to. V pátek mi u BOSCHE řekli že mi prodaj jen celý vstřikovač PD (ca.14.000,- Kč...se pomátli asi) a že trysky do toho neprodávají ! Je to vúbec možný ?
možná by bylo fajn sem napsat proč je chci měnit,auto mi hlavně po zahřátí výrazně cuká na volnoběch,jako kdyby najednou nešla nafta do jednoho válce,nejednou se mi stalo že mi to i chcíplo,diagnostika bez závad,váha nová,teplotní čidlo nové a erg je vyčištěn,kontakty na vstřikovačích jsem napružil. Díky za reakce