zahřívání brzdového kotouče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zahřívání brzdového kotouče
Neúměrně se mi na voze zahřívá brzdový kotouč zadního kola. Třmen sundán vše vyčištěno,rozpínací čepy perfektní. Kotouč se jeví jako by byl trvale zlehka přibržďován. Je jasné, že se kotouče hřejí, ale teplota tohoto kotouče je o mnoho vyšší než ostatních.Máte někdo takovou zkušenost-co by mohlo být příčinou.
díky za rady Henri
díky za rady Henri
Re: zahřívání brzdového kotouče
[quote="henri"]Neúměrně se mi na voze zahřívá brzdový kotouč zadního kola. Třmen sundán vše vyčištěno,rozpínací čepy perfektní. Kotouč se jeví jako by byl trvale zlehka přibržďován. Je jasné, že se kotouče hřejí, ale teplota tohoto kotouče je o mnoho vyšší než ostatních.Máte někdo takovou zkušenost-co by mohlo být příč
Třmen KO
Třmen KO

dělá mi to na levém zadním to samé:( jediné řešení je nový třmen, protože je KO samostav
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
taky by mě to zajímalo, žádnou opravnou sadu na to neprodávají, já jsem si tam udělal takovou prasárnu aby se mi to vracelo, popisovat jí tu nebudu, ale rád bych se toho zbavil, ručka mi pruží a skoro vůbec nebrzí, prostě se mi nevracela a zůstávalo to přibržděný
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Třmen funguje - brzdí to-funguje i ruční brzda-brzdové destičky při uvonění povolí, ale ne úplně -zůstává malý třecí moment, který přehřívá kotouč - při jízdě nepoznatelné a to ani při dojezdu bez zařazené rychlosti přikláněl bych se k přicpané hadičce,která je průchodná pro vyšší tak, který vyvine brzdový válec ale při uvolnění pedálu rozpínací čepy nevyvíjí takový zpětný tlak, aby se uplně uvolnily a brzdící třmen zůstává byť minimálně ale natlakován a to díky přicpané hadičce, která z důvodu své špatné průchodnosti nižší tlak nepropustí.
Co Vy na to ? Bylo by to možné vysvětlení ?
Co Vy na to ? Bylo by to možné vysvětlení ?
samozdřejmě může, zkus to teda rozdělat. Já u sebe vím, že to dělali s tou ručkou samostavy, ale pořád to lehce na jedné straně přibržďuje.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
A milý Viktor čo si predstavujete pod tým ked sa povie opravná sada na brzdičViktor.88 píše:U některejch aut to zkoušim rozhejbat tak, že stříknu olej stříkačkou přez jehlu pod tu gumu jak je ta páka ručky na brzdiči a hejbeš sem a tam, někdy je nejdřiv potřeba kladivo... No a když to přibržďuje pořád tak ho zrepasuju opravnou sadou na brzdič, někdy je lepší to zrovna zrepasovat...