81kW /AFN + turbo 150ps/ARL

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2006, 20:02

81kW /AFN + turbo 150ps/ARL

Příspěvek od ventil »

81kW /AFN + turbo 150ps/ARL - zaujimalo ci ma niekto takuto kombinaciu na tom motore a co vsetko treba menit a upravovat aby som tam dostal to turbo. Ake upravy mate porobene na motoroch AFN ??? Dakujem
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jenom tohle turbo je zbytečné pro tenhle motor bez dalších uprav jako jsou trysky a intercooler a čidlo tlaku.... nehlede na to ze mam pocit ze tam snad ani nejde, ale za to bych ruku do ohne nedal...
vw passat tdi pd 180ps/420nm
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2006, 20:02

Příspěvek od ventil »

tie dalsie upravy su samozrejmost, len ma zaujima ci tam ide to turbo, a ked ho tam niekto nahadzoval co vsetko bolo treba upravovat alebo menit.
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: 81kW /AFN + turbo 150ps/ARL

Příspěvek od reesha »

ventil píše:81kW /AFN + turbo 150ps/ARL - zaujimalo ci ma niekto takuto kombinaciu na tom motore a co vsetko treba menit a upravovat aby som tam dostal to turbo. Ake upravy mate porobene na motoroch AFN ??? Dakujem
pd150 turbo je ve svodech. Je nízko a zasahuje do držáku motoru. To je největší problém. Ale můžeš držák vybrousit a turbo tam půjde.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

a nebo si nehat vyrobit jinej drzak motoru, ted jsem videl u bodi jeden peknej co si nechaval delat, treba ho ukaze :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

mám taky tento motor a chtěl bych tam dát to turbo a když je předělanej na mechaniku tak už to má cenu ne?
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

mvolesko píše:a nebo si nehat vyrobit jinej drzak motoru, ted jsem videl u bodi jeden peknej co si nechaval delat, treba ho ukaze :)
Ukážu ho ( ten držák ). :D
Ale už si lebedí v autě, asi to nebude nic moc fotka.
Jenže u tohoto turba nepřekáží jen držák, ale i držák silentbloku na nápravnici. Takže ta podtlaková plechovka drobátko drhne. :)
Já použil malou přetlakovou a osvědčenou až na dva báry. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
ventil
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2006, 20:02

Příspěvek od ventil »

tak sem s tym fotom nech to omrkneme
Cordoba Coupe 1.9 Tdi GT Evo 1
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

taky jsem to řešil. na 1Z. passat B4. dával jsem tam sice ze 130, ale venkovní rozměry jsou stejné. zkusím sem hodit fotky.Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek[/img]
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

go.vojta píše:taky jsem to řešil. na 1Z. passat B4. dával jsem tam sice ze 130, ale venkovní rozměry jsou stejné. zkusím sem hodit fotky.Obrázek
To vyosení není dobré. Bál bych se, že to nebude dělat dobrotu.

Jen malá rada. Použít ventil z turba z Golf3 - malý.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

ze zacatku sem mel taky turbo ve svodech a mel to takhle tesny, pak sem si to ale rozmyslel chtel dat turbo děleny. problem byl, že drzak se upravoval kdyz byl motor venku. kdyz sem to pak chtel vyndavat na aute, malem sem se podělal. dělal sem to asi 4 hodiny a myslel, ze to ven proste nedostanu.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

reesho taky jsem z toho měl strach, ale už to má takhle najeto přes 10000 a absolutně bez problémů.. neviděl bych v tom problém.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“