Čištění vstřikovacích trysek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čištění vstřikovacích trysek
Zdravím všechny,
motor mi jde u feldy 1.9D po výměně vstřikovacího čerpadla občas na 3 válce a výkon je takový nemastný neslaný i po celodenním ladění, dostal jsem radu, že by to mohl dělat přidřený vstřikovač (asi se do něj dostal bordel). Poradí někdo, jak zjistit která tryska je vadná a jak ji následně vyčistit? (co nejméně výměn, ať to nestojí majlant)
Jsem amatér bez profi vercajku
Díky
motor mi jde u feldy 1.9D po výměně vstřikovacího čerpadla občas na 3 válce a výkon je takový nemastný neslaný i po celodenním ladění, dostal jsem radu, že by to mohl dělat přidřený vstřikovač (asi se do něj dostal bordel). Poradí někdo, jak zjistit která tryska je vadná a jak ji následně vyčistit? (co nejméně výměn, ať to nestojí majlant)
Jsem amatér bez profi vercajku
Díky
Díky, to mě nenapadlo, takovej jednoduchej postupjericho-3 píše:Zkus povolovat jednotlivé trubky při chodu a poznáš,když se chod nezmění, je to ta vadná tryska..Ale nejlepší je vyndat všechny a zkontrolovat je..Jestli jsou stejně staré a máš třeba v palivu vodu ,začne se ségra kravit za chvíli taky....

Až budu případně nějakej vstřikovač dolovat a rozšroubovávat, je to taková ta sviňárnička, která se rozlítne na všechny strany, jen co to povolím, nebo v poho?
Tak jsem zkoušel při volnoběhu povolovat jednu za druhou a pokaždý se chod zhoršil, jakoby žádná nebyla vadná. Ta nepravidelnost se projevuje hlavně za jízdy, když šlapu na plyn, na volnoběhu jeden válec klepe víc, než ty ostatní. Vadný čerpadlo? Origo lucas, kterej tam byl před tejdnem, jel plynule.jericho-3 píše:Zkus povolovat jednotlivé trubky při chodu a poznáš,když se chod nezmění, je to ta vadná tryska..Ale nejlepší je vyndat všechny a zkontrolovat je..Jestli jsou stejně staré a máš třeba v palivu vodu ,začne se ségra kravit za chvíli taky....