BOXER 2.8HDI ŠPATNÉ STARTY

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jarda1982
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2010, 18:11
Bydliště: Hradec Králové

BOXER 2.8HDI ŠPATNÉ STARTY

Příspěvek od Jarda1982 »

Nazdarek lidi nevite někdo proč 2.8hdi 94kw r.v 2001 BOXER nestartuje?jednou se to povede a pak třeba desetkrát ne,když chytne jede normalně,dělá to jak studenej tak teplej jen se mi ted stalo že při otačkach tak 1200/min na čtyřku nebo trojku začne cukat.
Marve
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2009, 21:47

Příspěvek od Marve »

možná regulátor tlaku paliva.
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Co hlásí diagnostika? Kolik to má najeto? Jakej je tlak paliva při startování? Synchronizace snímačů vačky a kliky je v pořádku? Pokud by nebyla auto nechytne. U pár aut s většim km proběhem sem řešil prošoupaný kabely ke snímači vačky. I VT čerpadlo může začít zlobit.
Combi ASZ
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Jaký je náběh tlaku v railu při startu? Velké přepady na vstřikách můžou způsobovat únik velkého množství nafty a v rajlu pak není dostatečný tlak. Vstřikovače začnou stříkat naftu až tlak v railu přesáhne asi 150bar.
Jarda1982
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2010, 18:11
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jarda1982 »

DIAGNOSTIKA JE OK ČERPADLO OK VYŠETŘENO V BOSCHI V PARDUBICÍCH,MIMOCHODEM TED UŽ NEJDE NASTARTOVAT VUBEC JEN KDYŽ HO ROZTLAČIM NEBO KDYŽ STŘÍKNU ETER DO FILTRU.TAKŽE JEŠTĚ NĚJAKY RADY?JA UŽ FAKT NEVIM A ASI 5MECHANIKU UŽ JE Z TOHO DOST NA VĚTVI.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Mirda, začal bych snímači..Při roztlačení to chytne buď proto, že tam není úbytek proudu který sežere starter, nebo to má větší švunk..Tipoval bych ten úbytek proudu a s tím spojené špatné pulsy...
nepropadat panice...
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Bydliště: Pov.Bystrica

Příspěvek od klokan163 »

Mam podobni problem tiez na boxeri ze nestartuje za stiudena cca ked teplota klese tak po 0 cidlo teploti vimenene zhaviaca sviecka vimenena tiez a ako na hle sa zohreje alebo je teplota vonku vichsia ako 0 tak auto chita v pohode uz sa nad tim trapim 2 tyzdne a som uz v koncoch ato ma normalni vykon nedimi za tepla start v pohode chybi v radiacej jednotke ziadne starter vymeneni nevie niekdo poradit :(
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

cerpadlo je jedna vec, vstriky druha, dalsi je cerpadlo v nadrzi a potom snimace otacek, neni synchronizace neni zapal.
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Snímače sinchro. diag. odhalí. Zmerať NT nafty pred vstupom do VT čerpadla. Musí byť kolo 2,5bar.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

s tim odhali bych byl opatrny.
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

tieto motory sa bez diag opravovat nedaju ......diag to odhali , ale nie ak ju pouzivas ako citacku a mazacku chyb .Ak to na roztiahnutie chyty hned ...cca 2 otacky kluky , tak by som pozrel na diag otacky startra , jeho odber a rusenie , moze mat svoje za sebou a pomylit udaje zo snimacov synchronizacie kluka vacka....V prvom rade navolit merane hodnoty , kde ti ukaze otacky , tlak , synchronizaciu a az potom spusti vstreky .Ak je slabe sytenie naftou VT cerpadlo , napise nizky tlak NT okruhu , cize podavacie cerpadlo , filter nafty .
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

vladosr táraš nezmysly. Ako ECU zistí že je nízky tlak paliva na NT vetve? Keď jediní snímač tlaku nafty je na raily.
Uživatelský avatar
vladosr
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2007, 18:25
Bydliště: SK BB kraj

Příspěvek od vladosr »

to mas sice pravdu .....no skus si nastartovat a stisnut privodnu hadicu nafty kliestami , kym motor nezhasne a potom si precitaj zavady.....
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS,KLIMA,TEMP,PP
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

to stláčaš plastové trubky kliešťami? Posledne keď som mal 2x totálne zasratí pal. filter tak mi diag. oznámila: Nedostatoční vysokí tlak paliva- únik. Nebol to síce boxer 2,8 ale boli to tiež EDC15-ky.
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ja bych to tipnul, ze nekdo delal rozvody a je nastavena spatna mezera na snimaci vacky, nebo delali spojku a je to cidlo kliky. jinac vem start sprej, a jestli to chytne na sup, tak trysky nebo cerpadlo. cerpadlo v nadrzi podava naftu?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“