Stránka 1 z 1
Renault 11 1.6D
Napsal: 28 lis 2010, 18:50
od Petan19
Zdravím všechny,mám problém s mojí dieslovou 1.6stkou,když přidám plyn tak dost černě zakouří a kouří dokud zas neuberu at aky jí dost chutná nafta.Dá se někde na čerpadle seřídit dávka?Nebo čím jiným by to mohlo být?Díky.
Napsal: 28 lis 2010, 18:56
od jericho-3
pPatrně někdo přidal na naftě..Jestli máš Bosch čerpadlo,máš vzadu nad trubkami vodorovný šroub zajištěný 13 klíčem..Tak si zapamatuj polohu drážky a povol šroub o čtvrt nebo půl otáčky,dle kouření motoru,,Je dobré si pamatovat výchozí stav...
Napsal: 28 lis 2010, 19:08
od Petan19
jj,je tam Bosch,zkusím to.Jinak to jezdí dobře.
Napsal: 30 pro 2010, 21:53
od Petan19
Tak jsem s tím šroubkem pootáčel až to vůbec nejelo,tak jsem to dal tak nějak mezi,tak uvidím.
Teď mě ale trápí jiný problém,po prostoji a vystydnutí (druhý den)nemůžu nastartovat.Točím pak jakoby chce chytit chípne a znova,PAK TAK NA PODESÁTÝ CHYTNE.ŽHAVIČE JSOU o.k. dÍKY.
Napsal: 31 pro 2010, 08:33
od Non1
Predtým, než si hýbal s tou šróbkou na bohatosť nafty ti to nerobilo ?
Napsal: 31 pro 2010, 18:04
od origoš
Ten šroub je dost citlivej, otočit o půl kola je takové snížení množství, že to nejde nachrchlat.
Napsal: 31 pro 2010, 23:28
od jericho-3
Tady je chyba, že to šteluje podle chodu a ubírá dokud to nekouří..Měl by to udělat tak, že když přidá, zezačátku nic a potom musí lehce zakouřit a při plném plynu přestat..Je to jako u karburátoru ubírat..,ještě to jde dobře, ale musí se kus vrátit, aby byla nějaká reserva...

Napsal: 02 led 2011, 21:24
od Petan19
Předtím to chytalo skvěle,zkusím to ještě dát kus zpět.