Seat Cordoba-nastartuje a zdechne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Seat Cordoba-nastartuje a zdechne

Příspěvek od exiter »

1998 1,6 55kW
rano auto este normalne jelo a po obede sednul do auta a auto se nastartuje chytne a hned chcipne
chtel jsem to hodit na diag. ale nemuzu se pripojit..do ABS do Airbagu se pripojim ale do RJ motoru a pristrojove desky se nemuzu pripojit zkousel jsem to X-krat...mam Atal
nevite cim by to mohlo byt
bude to neco kolem imobilizeru?
maj tyhle RJ naky pojjistky pro diag zasuvku ci tak neco
Diky
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

Taky bych tipoval imobilizer, přesně takovýhle příznaky byly, když jsem si vždycky spletl klíče a použil ty bez čipu. Ale to je jen amaterský tip. Samopádně to může být cokoli jinýho.
nekoukals, jestli je dobře ukostřená ŘJ? jestli do ŘJ jde napájení? Nezkoušels náhradní klíče?
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano, takhle se projevuje problém s imobilizérem. Nesvítí Ti při startu a po nastartování kontrolka imobilizéru? V Octavii je v palubní desce kolem spínací skříňky cívka a tam většinou bývá problém/špatný kontakt nebo cívka/. Nejdříve bych však zkusil druhý klíč, jestli to není špatným čipem v klíči.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

prave ze si myslim ze to bude neco kolem toho immo
ale nechapu ze se nedokazu pripojit...to se mi este nestalo..
hlavne na ten ABS a Airbag jo a na RJ motoru + pristr. desku ne
druhy klic jsem zatim nezkousel protoze ho mam majitel na druhy strane republiky
to napajeni nevim jeste jsem nezkousel..nemel byste nekdo schema toho zapojeni RJ abych vedel kam ma jit napeti atd.
jinak takhle co to muze delat? transporder v klicku, cteci civka, ten kablik co vede do palubky asi ne pak palubka a RJ?
vychazim ze to bude podobny jako u Octavie
diky za jakoykoliv posun
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Kámošovi také zhasínal motor po startu/někdy ano, někdy ne/. Když mu při pootočení klíčem před startováním nezhasínala kontrolka imobilizéru, došlo po spuštění motoru vždy k jeho zastavení. VAG nám chybu s cívkou napsal. Po rozdělání konektoru čtecí cívky, jeho pročištění a prostříknutí je vše OK již déle než rok.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

aha tak to zkusim projit, akorat ze tady u toho ta kontrolka neni...aspon me se nezobrazuje a majitel rikal taky ze si takoveto kontrolky nevsiml...
jinak zavada z niceho nic nastala jak jsem psal, a od te doby je stale aktivni mrcha jedna
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

Takze klickem to neni..zkousel jsem druhej a furt stejny
este se chci zeptat u tohohle roku 99 je ten immo este ze se da odblokovat ze?
jako u starejch Octavii...pres pocitac se ale nedostanu tak jeslti to pujde u tohohle taky pres cudliky
koda mam
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A co řj. imobilizéru? Obávám se že tohle auto nebude umožňovat diagnostiku budíků.
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

no tam se prave taky nemuzu pripojit..jak jsem psal tak se pripojim akorat ABS Airbag a do RJ motoru a pristr desky 17 nejde..zkousel jsem i kompletni test a stejny jen ABS a Airb
zkousel jsem to este druhou diag co mam a stejny
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

immo cislo je 6H0953257A
a ta cteci civka 6H0953254
ta civka, cteci kouzek co je na zap. je dost volna..docela v tom lita je mozny ze by to mohlo byt tim nebo to je normal
vedou z ni tri draty do RJ je to v takovy tuhy gume a ten kabel je celek s tou civkou
este jestli to tam je jentak nasazeny nebo je na to nakej figl abych tam neco neurval:-)
a pri vymene se synchronizuje jen kdyz se meni immo a klicek nebo i pri ty vymene civky, ted si nejsem jist
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nejde 17 přístrojovka a 25 imobilizér taky nejde? Nezlob se že se ptám ještě jednou ale nějak jsem to nepochopil.
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

jj presne tak nejde ani jedna
jo a pri odpojeni ty civky to dela to samy ale tak to je dany ..tak jestli ta civka...
Stoupa
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 23 led 2006, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Stoupa »

a co hlavní relé pro řídící jednotku ... spíná ti?
Učený z nebe nespad
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

to jsem nezkousel...to bude tam u pojistek..ma to naky ozn.
dik
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

este kdyz nepujde to hlavni rele pro RJ tak to vubec ani nenastartuju ne?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“