Mazda 6 diesel 100kw-help
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mazda 6 diesel 100kw-help
Auto mi přestalo jezdit ze dne na den po vložení a otočení klíčku zůstane blikat kontrolka imobiliseru-nelze nastartovat,po napojení na diagnostiku není možno se spojit s řídící jednotkou motoru tudíž si myslím že je problém někde na CAN BUS lince.(do ostatních jednotek (ABS,airbag,komunikace je funkční)
Nesetkal se někdo s něčím podobným? kde by mohla být chyba?
-kontrola všech pojistek
-připojení jiné řídící jednotky (z jiného vozidla a však stejné číslo dílu)-taktéž nemožnost spojení s diagnostikou
za případné smysluplné názory předem díky
Nesetkal se někdo s něčím podobným? kde by mohla být chyba?
-kontrola všech pojistek
-připojení jiné řídící jednotky (z jiného vozidla a však stejné číslo dílu)-taktéž nemožnost spojení s diagnostikou
za případné smysluplné názory předem díky
Děkuji moc-konečně po dlouhé době hmatatelná pomoc hned jak se dostanu k autu tak začnu měřit kdybych potřeboval byla by možnost celého manuálu?-nevím kam mě ta chyba zavede jelikož se to stalo ze dne na den bez jiného přičinění....
chtěl bych prověřit i funkci cívky okolo spínací skříńky atd.
V Mazdě mi řekli že je ok ale moc jim nevěřím......
chtěl bych prověřit i funkci cívky okolo spínací skříńky atd.
V Mazdě mi řekli že je ok ale moc jim nevěřím......
SVC-ventil většinou to k vůli němu chcípá podle uživatelu je t opakující se závada na tomto autě-ale to co mě činí auto už měsíc nepojizdné tak s tím se nikdo nesetkal. Ani v Mazdě HK.a to jsem na jejich doporučení koupil novou řídící jednotku -když jí tam zapojili tak opět bez komunikace s diagnostikou.Dle mého usouzení to asi opravdu bude o napájení ale zatím nikdo mi neposlal co který kabely ř.j.napájí až nyní Vy za což tedy jsem vděčný protože mám už rozebraného půl auta jdu po kabelech,svorkovnicích kostrách a všem od pojistkové skříně až do palubovky je to spíš taková optická kontrola ale zatím jsem nic neshledal špatnýho.
IMOb.má být dle vyjádření mazdy přímo v té řídící jedotce ......
IMOb.má být dle vyjádření mazdy přímo v té řídící jedotce ......
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 13 srp 2010, 14:50
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tohle auto dojelo úplně. Ventil jsme sice rozchodili, že to na to běželo,ale byl stejně nízkej tlak v railu.Pedr píše:SVC-ventil většinou to k vůli němu chcípá
Dle schématu je ř.j. motoru napojená jedním vodičem někam(pin 54). Takže předpokládám, že do imo jednotky(jeden vodič by totíž pro napojení čtecí cívky nestačil...)Pedr píše: IMOb.má být dle vyjádření mazdy přímo v té řídící jedotce ......
jo koukám na to takže opět v Mazdě asi placali blosti zkusím prověřit kam ten vodič jde......
k té tvé závadě-umí odejít čerpadlo i když taky to je zřídka ale když vezmu to naše biobalivo tak bych se ani nedivil....
nevím zadali znáš užitečný odkaz na polské stránky s dílama z rozebraných aut. tam se dá sehnat ledacos za rozumný peníz.....
k té tvé závadě-umí odejít čerpadlo i když taky to je zřídka ale když vezmu to naše biobalivo tak bych se ani nedivil....
nevím zadali znáš užitečný odkaz na polské stránky s dílama z rozebraných aut. tam se dá sehnat ledacos za rozumný peníz.....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 13 srp 2010, 14:50
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
No ono to auto bylo po opravě. Dokonce po opravě čerpadla. Přitáhli to na laně, tak jsme šel od začátku po všem-tlak v railu byl nulový. Manuálním buzením ventilu na čerpadle se dosáhlo tlaku v railu a následně auto začlo i běžet. Ale ten tlak byl pořád malej. Po výměně ventilu je to vše v pořádku.
Věci dáváme nový, takže starší díly vůbec neřeším. Nám se to nevyplatí.
Jinak k té komunikaci s ř.j. motoru-funguje na tom OBD. Podle schématu to vypadá, že datové vodiče vedou rovnou do diag. zásuvky.
Věci dáváme nový, takže starší díly vůbec neřeším. Nám se to nevyplatí.
Jinak k té komunikaci s ř.j. motoru-funguje na tom OBD. Podle schématu to vypadá, že datové vodiče vedou rovnou do diag. zásuvky.
čili myslíš že kdyby byl imobilizer uplně mrtvý tak z diagnostikou se to musí vždy spojit? blokace komunikace mezi ř.j.a diag je asi blbost že jo.
jde mi o to že když by na pin 57 nepřišel signál tak v ránci jednotky by to nepustilo na komunikaci ale asi by to bylo hloupé zabespečení jenom mě to tak napadlo...
jde mi o to že když by na pin 57 nepřišel signál tak v ránci jednotky by to nepustilo na komunikaci ale asi by to bylo hloupé zabespečení jenom mě to tak napadlo...
Naposledy upravil(a) Pedr dne 23 pro 2010, 21:52, celkem upraveno 1 x.