To bude asi tím že máš interval nastavený na pevný 15tkm
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
jajic píše:jak má fungovat?
Octavia MR2002 1,9TDI PD (ATD)
auto je dle vagu čisté
servisní interval 15000km
čidlo tam je
kontrolka (žlutá)jde vagem rozsvítit
ale stejně nezahlásilo nic,když byl motor bez oleje
jajic píše:jak má fungovat?
Octavia MR2002 1,9TDI PD (ATD)
auto je dle vagu čisté
servisní interval 15000km
čidlo tam je
kontrolka (žlutá)jde vagem rozsvítit
ale stejně nezahlásilo nic,když byl motor bez oleje
rozsvecí se tak 5mm pod Min. na merce.
a musí motor běžet?
ptám se,protože jsem prorazil vanu a čidlo stejně nic
Naposledy upravil(a) jajic dne 24 pro 2010, 16:03, celkem upraveno 1 x.
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
O Okty co mám zkušenost ne, jak se nakóduje pevný interval tak jednotka ten snímač nebere v potaz, hodně se to dělá když ten snímač blbne, tj svítí žlutá i když je dost oleje.
live69 píše:To bude asi tím že máš interval nastavený na pevný 15tkm
takže to jede pouze při longlife?
u passata 99 to jede i při klasika servisu
Pokud to mas na longlife a jednou to vynulujes tlacitkama na budikah, tak se to automaticky přepne na 15000km vymený interval. Jestli funkce hlidaní hladiny oleje zustane si nejsem jistej, na T4 to chodilo dal. Možna že se tim narazem to cidlo posralo.
Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 24 pro 2010, 16:45, celkem upraveno 2 x.
Tomas.cz píše:O Okty co mám zkušenost ne, jak se nakóduje pevný interval tak jednotka ten snímač nebere v potaz, hodně se to dělá když ten snímač blbne, tj svítí žlutá i když je dost oleje.
takže jsem vlastně mohl v klidu nahodit vanu bez čidla....stejně je tam na ()
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
Asi tak u passata 2002 96KW mě taky blblo a přechodem na pevnej int. vše OK
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
no a nakodovat zpět LL a měnit si ho mužeš po 15TKM
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
A neni to nahodou tak, ze zalezi, jestli je to z LL (alias QG1) prekodovano na QG0 nebo na QG2? U QG2 by prave funkce cidla mela zustat zachovana, coz?
bds píše:A neni to nahodou tak, ze zalezi, jestli je to z LL (alias QG1) prekodovano na QG0 nebo na QG2? U QG2 by prave funkce cidla mela zustat zachovana, coz?
Asi jo, není jedno 15000km a druhý 30000km? nebo 15000km nebo 1 rok, a druhý 15000km nebo 2 roky?
A ta kontrolka svítí jen při nastartovaném motoru při pevném nastavení(15 000km),tj.QG2? LL tam nemám,ani tam nejde a bez oleje při zap.klíčku nesvítí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené