El.filtr

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
fezout
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 14 zář 2010, 13:34
Odpovědi: 0

El.filtr

Příspěvek od fezout »

Ji
Naposledy upravil(a) fezout dne 29 črc 2011, 06:25, celkem upraveno 1 x.
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

co mas za auto?
co mas za predehrev?
jaky je ucel a wykon predehrevu?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Re: El.filtr

Příspěvek od oldaf »

fezout píše:Jak zapojit el. vyhřívaný filtr

Vždyť tam jsou dva dráty. Jeden na kostru a druhej na spínané plus.
fezout
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 14 zář 2010, 13:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od fezout »

lii
Naposledy upravil(a) fezout dne 29 črc 2011, 06:23, celkem upraveno 1 x.
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

fezout píše:mužu to napojit na tvrdo
Klidně můžeš-nikomu to vadit nebude.. (noteeth)
Jezdím na vše co teče..
fezout
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 14 zář 2010, 13:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od fezout »

:?
Naposledy upravil(a) fezout dne 29 črc 2011, 06:22, celkem upraveno 1 x.
JanDiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 29 čer 2006, 15:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina

Příspěvek od JanDiesel »

elektrika nie je tvoja silna stranka, daj to zapojit niekomu, kto tomu rozumie, to jedno pivu, co mu kupis ta nezabije. (hm)
AGR 66kW seria
kubicek106
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 srp 2007, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: vesnice u Jablonce nad Nisou

Příspěvek od kubicek106 »

Ahoj, chtělo by to napsat jaký má výkon ten tvůj filtr. Jde o to zda má malý odběr tak ho můžeš nechat stále zapnutý, ale pokud to má velký výkon, tak bych volil volbu se zapnutím do doby než bude zahřátý motor a pak ručně vypnout. (takže já bych to zapojil asi takto: do palubky namontovat jakýkoliv spínač, tím bych spínal relé, to co by spínalo relé bych dal přes pojistku (podle výkonu hodnotu pojistky) - hlavní výhodou by bylo, že by jsi mohl nechat ohřívat filtr a pak start a až by se ohřál motor můžeš to kdykoliv vypnout) (noteeth)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

kubicek106 píše:Ahoj, chtělo by to napsat jaký má výkon ten tvůj filtr. Jde o to zda má malý odběr tak ho můžeš nechat stále zapnutý, ale pokud to má velký výkon, tak bych volil volbu se zapnutím do doby než bude zahřátý motor a pak ručně vypnout. (takže já bych to zapojil asi takto: do palubky namontovat jakýkoliv spínač, tím bych spínal relé, to co by spínalo relé bych dal přes pojistku (podle výkonu hodnotu pojistky) - hlavní výhodou by bylo, že by jsi mohl nechat ohřívat filtr a pak start a až by se ohřál motor můžeš to kdykoliv vypnout) (noteeth)
Nač ho vypínat? Vyhřejvaný filtry nemaj zas takovej odběr. Já ho mám připojenej plusem k elektromagnetickýnu ventilu na čerpadle a je to bez problémů.
kubicek106
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 srp 2007, 16:34
Odpovědi: 0
Bydliště: vesnice u Jablonce nad Nisou

Příspěvek od kubicek106 »

Vžit jsem psal, že nevím jaký je výkon topného článku. :-)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“