moje TDi téměř nekouří - je to normální?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 led 2011, 19:29
Odpovědi: 0
moje TDi téměř nekouří - je to normální?
Omlouvám se za asi blbej dotaz, ale můj passat TDi z roku 98 téměř vůbec nekouří, ani při plném plynu. Když vidím octávie a passaty, tak jim to kouří většinou celkem dost, ale mě vůbec. Naschvál jsem nechal kolegu aby řídil, abych to viděl zvenčí a opravdu skoro nic - je to normální?
Ptám se proto, že mi to příjde malinko líný, tak jestli není něco špatně
Ptám se proto, že mi to příjde malinko líný, tak jestli není něco špatně
Passat 66kw
Mé Galaxy AFN je taky naprosto bez kouře. Pouze zastudena, když jsou mrazy, pokuřuje (ale to je spíš díky vlhkosti, protože kouř je bílý a lehký, snadno a rychle se rozptyluje).
Jsem rád, že mi nafta nekouří, protože nesnáším lidi, co na naftu právě z důvodu kouřivosti nadávají a dokazuji jim, že nafta nekouří (pokud je vše v pořádku). Nicméně má na to vliv nejen technický stav motoru, vzduchového filtru a nastavení předvstřiku, ale i palivo, případně aditiva v něm. Mně motor nekouří až od doby, co do nafty dávám VIF. Předtím tam něco kouře lehce bylo.
Jsem rád, že mi nafta nekouří, protože nesnáším lidi, co na naftu právě z důvodu kouřivosti nadávají a dokazuji jim, že nafta nekouří (pokud je vše v pořádku). Nicméně má na to vliv nejen technický stav motoru, vzduchového filtru a nastavení předvstřiku, ale i palivo, případně aditiva v něm. Mně motor nekouří až od doby, co do nafty dávám VIF. Předtím tam něco kouře lehce bylo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: moje TDi téměř nekouří - je to normální?
zmeraj si vykon, mozes priamo na ceste ak chces poslem ti excel fileMarek Otevřel píše:Omlouvám se za asi blbej dotaz, ale můj passat TDi z roku 98 téměř vůbec nekouří, ani při plném plynu. Když vidím octávie a passaty, tak jim to kouří většinou celkem dost, ale mě vůbec. Naschvál jsem nechal kolegu aby řídil, abych to viděl zvenčí a opravdu skoro nic - je to normální?
Ptám se proto, že mi to příjde malinko líný, tak jestli není něco špatně
staci zmerat cas ako to zrychluje a cas ako to spomaluje das vahu auta a vies kde si
Měl jsem doma snad 30 aut s motorem TDi s rotačním čerpadlem (převážně octávie), a spousty jdalších naftových aut (CRDi, JTD, BMW D, TDi PD, TDCi...) nájezdy od 90 do cca 200t km (myslím skutečných km, ne třikrát stočených 120 na budíkách, co má většina lidí) a žádné, krom asi jedno z těch aut nehulilo!!! Pokud je motor správně seřízen a v kondici, není žádný důvod, aby mu nějak zvlášť lítaly saze z výfuku!!! To co vídáte, že hulí jak kráva, tak jsou to převážně auta se super chipem nebo co maj najeto půl mega a něco tam už odchází, je toho dost, co může způsobit to hulení.... Samozřejmě, to že to nejede, může souviset s nějakým problémem, neříkám, že to borec má ok, jen tvrdím, že není důvody aby nafťáci hulily...Super píše:ak zahuli auto co je po zabehu a tvoje nie tak to neni asi OK, mne tiez pred casom nedymil ale netahal , dovod ? upchata sacia rura v nadrzi
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Jj, s tim VIFem jsem na tom podobne.. I kdyz co jsem zkusil par nadrzi vervy, tak se mi zdal motor i o neco tissi a taky vubec necudil.. Zajimalo by me, co je lepsi, Verva nebo obyc nafta s VIFem?? Pokud ta verva neni samozrejme riznuta..Marek77 píše:Mé Galaxy AFN je taky naprosto bez kouře. Pouze zastudena, když jsou mrazy, pokuřuje (ale to je spíš díky vlhkosti, protože kouř je bílý a lehký, snadno a rychle se rozptyluje).
Jsem rád, že mi nafta nekouří, protože nesnáším lidi, co na naftu právě z důvodu kouřivosti nadávají a dokazuji jim, že nafta nekouří (pokud je vše v pořádku). Nicméně má na to vliv nejen technický stav motoru, vzduchového filtru a nastavení předvstřiku, ale i palivo, případně aditiva v něm. Mně motor nekouří až od doby, co do nafty dávám VIF. Předtím tam něco kouře lehce bylo.
VIF (kromě jiného) zvyšuje cetanové číslo až o pět jednotek. Čili pokud tankuješ běžnou naftu, má cetanové číslo většinou kolem 54 - 55 cetanů a přidáním VIFu se dostáváš někam k 60 cetanům.
VERVA má 60-62 cetanů z výroby - proto jsou potom ta dvě paliva srovnatelná a auto se chová dost podobně.
Verva je super palivo, asi nejlepší, co v ČR máme.
VERVA má 60-62 cetanů z výroby - proto jsou potom ta dvě paliva srovnatelná a auto se chová dost podobně.
Verva je super palivo, asi nejlepší, co v ČR máme.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5050
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Ahoj. Plne souhlasim co pisou lidi. To ze ti to nehuli je jenom dobre. Mam chip v aute a samotny technik na emisich se divil ze mi to nekouri. Dukaz toho ze i s cipem je za tebou videt. Je to proste znamka dobre kondice motoru. Male zakoureni pod plynem je ok, ale pri normalni jizde rozhodne ne.
OII kombi, BXE 1.9 tdi @ 92kw a 280nm zatim jen chip
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 led 2011, 19:29
Odpovědi: 0