METHANOL ???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
leontdi
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2006, 14:18

METHANOL ???

Příspěvek od leontdi »

http://www.parleysdieselperformance.com ... /SNO-47000

---methanol , propan , dusík pro TDI. nemohl by nekdo vysvetlit princip a učinky_?
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Napada me: pro ochlazeni stlaceneho vzduchu
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

připojuji se k leontdi zajímavý,ale vypadá to nějakou blbost, netuším nechám se podat (LOL)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

jako vsechno kde je nos velice kratkodobe zvyseni vykonu,pekelne namahani motoru,jakekoliv spatne nadavkovani = motor do kytek ;)
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Je to divný. Když napísou u dieselu že to snižuje detonace, tak tomu fakt nerozumim (LOL) . Vím že metanol dělá něco s cetanovim číslem a že upravuje průtah vznětu (předplamený reakce) a to klepšímu. Co se týče vody tak ta snižuje snahu k detonaci u benzínů (upravuje nějak hoření) ale u deselu nevím. Používat ji k přímému ochlazování neni šikovný, protože pak při hoření požere hodně tepla-snižuje výkon, lepší je ji stříkat na cooler zvenku :D . Jinak směs metanolu s svodou snižuje teplotu ve spalovacím prostoru tak pomáhá proti propálení pístů. Propan : Že hoří snadněji než nafta je asi jasný, v motoru pak záleží na poměrech vzduchu k palivům, možná fakt pomáhá. Jako perličku: vím že ČVUT spolupracoval na vývoji alternativního paliva do autobusů (eště za komunismu), nevím jestli to byl zrovna propan !!! ale slyšel sem, že když to zkoušely na silnici, měli nejrychlejší autobus ve státech RVHP možná na světě vůbec, ale taky že na cestě Praha-Brno-Praha se daly spolehlivě propálit písty. To jen k tomu Safe Power Enhancer (noteeth) . Nos je jasnej: víc kyslíku+víc paliva= výkon; moc výkonu= :rip: pro motor (neúměrně zvyšuje teplotu ve spalovacím prostoru). To je všecko co vím, doufám že sem někde nenapsal nějakou moc velkou pítchovinu.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Je to přesně tak.Velice ošemetná záležitost na seřízení.Pro benzíny krátkodobě navýšení kolem 100 koní.Na mojí motorce asi 85 koní viz graf v tématu max rychlost.Vznikne -li však chudá směs,odkápnou svíčky a pak roztaje píst .no a na konec :rip:
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

metanol na dizel je super vec kompletný kit sa da pekne doladiť na +40% výkonu.
...to be or not to be... - faster
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“