
2.0 TDI 16v.103 KW -nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI 16v.103 KW -nestartuje
octa-/2005/-po montáži trysek nemohu natočit/dávám tam ty, co tam byly/,je tady u odvzdušnění nějaká finta..?Čerpadlo by to mělo protlačit, ne?Má tady zapojeny světla již při klíčku, takže auto hned svítí a krade proud..Tak nabíjím baterii a vyřadím světla, ale už by měl čapnout.. 

nepropadat panice...
Právě, že nic, ani to nehlesne a trysky jsou ty, co tam byly, jen jsem je vyndal ,dal nové šrouby a podle předpisu dotáhl..Vše dle předpisu..Tak to dělám vždy, teď jsem se po týdnu na to dostal, znova sundal dekl, zkontroloval a je mi divné, že u 1,9 nikdy problém nebyl...A světla svítí naplno ať je vypneš nebo ne..Ale třeba je u světel finta, kterou neznám...Tyhle vynálezy jdou mimo mne.. 

nepropadat panice...
To mi jde, nechápu to, těch pokusů bylo tak 30, je to ůplně hluché,jako by byla prázdná nádrž a je do půlky plná..Jen jsem vyndal dva střiky, pak jsem je zaměnil, dal nové šrouby a chtěl natočit, motor chtěl chytit, zakouřil a pak už hluchota..Startér s tím točí jako blázen a nic..Vahadla jsou na 180stupńů,vše je O.K.Je to motor BKD..Je mi divné,že jsem s tím nic jiného nedělal a stalo se tohle..Ani to nezakouří, čerpadlo natáhne,začnu startovat .pak se ozve zahoukání a zas nic..Jsem zvědav,v čem bude chyba..Připadá mi, , jako by ŘJ odmítala spolupracovat..Asi tu trysku dám na místo, kde byla, ale vždyť je to jedno...Už začínám propadat panice.. 

nepropadat panice...
Právě že ne,jezdím ke kolegovi , a teď když to nejede, tak budu muset zajet za jiným, .což mě sere..Kolega je pryč a já se tímhle nezabývám, dělám pokaždé něco jiného...ale budu muset s tím začít..bohužel..Neměl jsem s tím nikdy problém,ale tahle 2.0 HKD je nějaká smolná..I kdyby to chytlo a šlo to na hovno, ale vůbec nic..
nepropadat panice...
Není, je to normoš s šestikvaltem..Ve škodovce prý povídali, že se musí smazat závady,jinak že to nechytne..Kolega tam byl a ptal se na půl huby...a tohle mu řekli..Sere a zdržuje mne to, někdy je den i týden blbec...Na co člověk šáhne, nejde to..a když se to sejde, je to na palici.ˇKrájel jsem si chleba a uřízl si kus prstu,pak jedu k pumpě a nemít to auto zůžené hrdlo, dal jsem tam naftu..Má zelenou pistoli , protože je ECO a já se přehmát, protože jsem blbě zajel...
Asi mi sračkovatí mozek... :

Asi mi sračkovatí mozek... :
nepropadat panice...
No prapůvodní důvod byl , že motor škubal, evidentně vynechával jeden válec, tak jsem sundal dekl a vyndal 3. vstřik,jestli nepodfukuje/auto bylo na Vagu a našli tam závadu 16687-vynechávání zážehu..Protože jsem zjistil, že někdo tam měnil 2 vstřiky/byly barevně označené který válec to je a měli jinak ty podčísla na vstřiku,ale hlavní číslo bylo O.K. A zjistil jsem, že nevím jak byly ohnuty šrouby vstřiků , že šli sotva vytočit..Tak jsem prohlédl vnitřek hlavy a bylo vidět,že vstřik nepodfukuje..Tak jsem pak i z druhého válce a to samé, pak jsem musel vyjet, tak jsem namontoval vstřiky,ale akorát jsem je prohodil/omylem/ a motor nešel natočit.Zezačátku to slíbilo a pak utrum...Auto jsem vytlačil, koupil šrouby a vyndal všechny trysky a vyměnil šrouby, abych měl jistotu, že je to O.K. Sral jsem se s tím , a motor je hluchý, jako kdybych tam nedal vahadla..
Několikrát jsem to kontroloval, a nic..Nejde mi to do palice...

nepropadat panice...
Pozor motor BKD je choulostivý na montáž vstřikovačů. Vstřikovač je utěsněn kroužkama, které rády netěsní. Montáž bych přenechal odborníkovi. Následek špatné montáže může způsobit i defekt na hlavě. A to stojí moooooooc peněz. Určitě bych zkusil tlak paliva na přívodu paliva. A paměť závad musí být opravdu prázdná nebo bez závad, které můžou způsobit mechanickou závadu. Jinak jednotka nepovolí start. No a samozřejmě vstřikovače se nesmí přehazovat mezi sebou. Tak to jen tak pro začátek. Takže šťastnou ruku. 

no to by mě taky zajímalo, jinak, když jsem dělal, hlavu na 16V, tak po složení to taky nechtělo chytnout, už jsem začal hledat kde co, ale pak se začal chytat, ale trvalo to, víc než dlouho, už jsem přemejšlel, že vyšroubuju žhavky, aby se to protáčelo bez odporu a netrpěl tak startér, navíc budou i vyšší startovací otáčky