blíka kontrolka žhavení:-(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
blíka kontrolka žhavení:-(
poradte z niceho nic mi zacne blikat kontrolka zhaveni pri jizde po vypnuti a zapnuti motoru blika stale casem se sama vypne.Co s tim?
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
VW PAssat B8- 110KW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Předevčírem mě to udělalo taky na O1, nastartoval jsem, nic, pak kousek jel, vystoupil z auta, vypl světla a nechal ho běžet, pak zapnu světla a jel jsem a všiml si toho, že žhavení bliká.
Pak jsem zastavil, vypl xenony a zhaslo to, pak je zapnu a vše vpoho, takže jestli ti neblbně přední světlo.
Mám dojem, že při poruše z některýho ze světel potkávacích se to rozbliká.
Jestli vývojka nebo startér xenonu.
Pak jsem zastavil, vypl xenony a zhaslo to, pak je zapnu a vše vpoho, takže jestli ti neblbně přední světlo.
Mám dojem, že při poruše z některýho ze světel potkávacích se to rozbliká.
Jestli vývojka nebo startér xenonu.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Nejčastější příčiny blikání kontrolky žhavení.
1. Chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru.
2. Ventil počátku vstřiku N108.
3. Nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4. Spínač F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku).
5. Snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru).
6. snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7. Elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzovém režimu při konstantních 1300 otáček za minutu).
1. Chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru.
2. Ventil počátku vstřiku N108.
3. Nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4. Spínač F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku).
5. Snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru).
6. snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7. Elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzovém režimu při konstantních 1300 otáček za minutu).