Stránka 1 z 2

Topení Renault Megane

Napsal: 01 led 2007, 22:20
od JARDA2
Dobrý den, nemate někdo zkušenost s topením u megana, mě se zda že to topí tak napůl, přitom motor je ohřátý dost ale horký to určitě nefouká, poradíte kde a v čem hledat příčinu? Děkuji.

Napsal: 17 led 2007, 21:10
od bepa
radiator topeni je zanesenej vymen ho ale musis vyndat pristrojovku pekna prace holt francouz

Napsal: 18 led 2007, 10:05
od kiko
Dá sa to riešiť rospúšťadlom.

Napsal: 18 led 2007, 17:26
od Mortimer
Já bych prvně zkusil vyměnit termostat.

Napsal: 24 pro 2007, 17:25
od JARDA2
Mortimer píše:Já bych prvně zkusil vyměnit termostat.
Opět to vůbec netopí. Na budíku teploty motoru je ručka mezi čtvrtkou a polovinou, za půl se nikdy nedostane. Vypadá to na termostat? Kde by měla ručka správně ukazovat? Díky za odpovedi.

Teploměr

Napsal: 24 pro 2007, 18:18
od Mortimer
Zhruba v polovině.Pokud Ti to netopí a ukazuje správně,tak bych to viděl už jen na výměnu radiátoru topení.

Napsal: 25 pro 2007, 11:03
od Mišun

Napsal: 25 pro 2007, 19:01
od JARDA2
Mišun píše:http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... t=topen%ED
http://www.renault-megane.cz/viewtopic. ... t=topen%ED


Snad to nebude za chybu odkazovat na jiné forum...jen chci pomoci
Mišun díky moc.

Napsal: 26 pro 2007, 20:58
od JARDA2
Tak sem měl dnes možnost to topení vyzkoušet. Najel sem 100 km, ručička teploty motoru vylezla zhruba po 7km po městě k půlce, pak spadla ke čtvrtce, to jak otevřel termostat ,auto topilo. Pak jsem najel na dálnici při rychlosti 140km ručka teploměru byla i malonko za polovinou -topení přestalo topit ! Foukal studený vzduch. Po sjetí z dálnice se motor mírně ochladil ručka teploměru byla mírně pod polovinou - topit to opět začalo.Ne nějak moc ale topilo. Tak kde hledat příčinu když to chvíli topí a chvíli ne.

Napsal: 26 pro 2007, 21:28
od haldex
má to fouklý těsnění pod hlavou a zavzdušňuje se to.

Topení

Napsal: 26 pro 2007, 21:52
od Mortimer
Kdyby to bylo těsnění pod hlavou,tak nezačne znovu topit po zpomalení.Je to zanesený radiátor topení - ohřívá se malá plocha,proto se při vyšší rychlosti ochladí a po zpomalení nebo běhu motoru na místě zase topí o trochu víc.Jinak čištění radiátoru nemá valný smysl,účinky jsou ve většině případů pouze minimální.

Napsal: 27 pro 2007, 10:49
od bepa
jak jsem psal hned po dotazu vymněn radiator a maš klid běžná závada renaultu .Voda cirkuluje jenom ve vaničce ale nejde voštinama

Napsal: 14 pro 2008, 19:47
od JARDA2
Neměnil jste někdo ten radiator? Nikde sem o tom nic nenašel. Je to megan 1,6 55kw r.v.98. Je to prý pěkná pakárna ale pustím se do toho sám. Za každou radu dík.

bordel

Napsal: 14 pro 2008, 19:58
od Package
zatial nic nemen....pripoj sa na hadicu do kurenia nejakov s vodovodu co polievas zahradu...druhu hadicu odpoj a pusti naplno....ale bacha ak je moc zapchaty tak to najskor bude vyrazat hadicu...ale poriadne to preplachni a uvidis ze odtial vylezie bordel....ked pojde voda normalne von tak to zase zmontuj a chod to skusit...

Napsal: 15 pro 2008, 20:54
od stefi
asi daj novy nieje az tak drahy kvalitne zaneseny radiator nevicistis nicim inak ak je to 1.4 1.6 vazne tam odchadzaju tesnenia olej sa dostane do vody a zanesie radiator staci maly unik oleja a spravy to .vtedy sa da kal vicistit napr benzinom