Origo IC? Co říkáte!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Origo IC? Co říkáte!
Ve Fabii RS načipované na 170PS jsem udělal pokus s IC:
Při zvyšování výkonu jsem použil IC z nového Sharana, neboť velice dobře seděl v nárazníku. Teď, když jsem ho potřeboval do SH, přišel na řadu originál IC. Vyměnil jsem ho a i dokoupil orig násos. Teď je auto v originál provedení- včetně mřížek i mlhovek.
Výsledky měření teploty nasávaného vzduch za IC:
-podmínky měření: venkovní teplota 6,5°C, mírné mrholení, mokrý asfalt,motor 90°C, teplota nafty 56°C, zkušební kopec- 5tka 150Km/hod, plný plyn, ustálená rychlost (auto již nezrychlovalo), měření proběhla cca 1 hod po sobě:
-originál IC- 72°C
-Sharan IC- 40°C.
Tady si můžete udělat obrázek o origo IC- jaká je jejich účinnost a jak to asi vypadá, když v létě jedeš z dovolený, venku 30°, zaplý klima, naložený auto, po dálnici 150- motoru se "zdá o čertech". Čao.
Při zvyšování výkonu jsem použil IC z nového Sharana, neboť velice dobře seděl v nárazníku. Teď, když jsem ho potřeboval do SH, přišel na řadu originál IC. Vyměnil jsem ho a i dokoupil orig násos. Teď je auto v originál provedení- včetně mřížek i mlhovek.
Výsledky měření teploty nasávaného vzduch za IC:
-podmínky měření: venkovní teplota 6,5°C, mírné mrholení, mokrý asfalt,motor 90°C, teplota nafty 56°C, zkušební kopec- 5tka 150Km/hod, plný plyn, ustálená rychlost (auto již nezrychlovalo), měření proběhla cca 1 hod po sobě:
-originál IC- 72°C
-Sharan IC- 40°C.
Tady si můžete udělat obrázek o origo IC- jaká je jejich účinnost a jak to asi vypadá, když v létě jedeš z dovolený, venku 30°, zaplý klima, naložený auto, po dálnici 150- motoru se "zdá o čertech". Čao.
Dukes: moc díky, já mám veškerou dokomentaci pouze v hlavě, si teď vzpomínám, žes řikal že si pro ni přídeš- pořád čeká- teď zrovna zazimovaná spí a určitě se jí zdá o koních!!
Jinak k tématu- určitě je to velikostí a i tím umístěním, určitě by se tam před něj vešla i orig mřížka, ale bez ní každý ví vo co de. Čao.
Jinak k tématu- určitě je to velikostí a i tím umístěním, určitě by se tam před něj vešla i orig mřížka, ale bez ní každý ví vo co de. Čao.
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tenhle problem si myslím že je i na mém leonu když jsem jel bez nárazníku a výztuhy tak byla teplota o 6 stupnu menší pro zajímavost jsme to taky zkoušeli,nepatrný rozdíl jsme zaznamenali když se dal narazník z cupraR který se zdá mít vetší díru ale zdání klame.
na G2 kde mám IC uplně odkrytý mám teplotu v trapu 37°C
na G2 kde mám IC uplně odkrytý mám teplotu v trapu 37°C
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
No konečně nějaké hodnoty! Tak to je BRUTUSSSS!!!!!! Aniž bych tušil tuto debatu popisoval jsem to dneska v nějakém tématu vedle. To fakt asi není problém, aby ta teplota byla v hycu na dálnici i přes 100°C
.
Takže to už nějací ti koníci budou jistě



Takže to už nějací ti koníci budou jistě

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ve městě klidně i 120 v letě s puštěnou klimouTDIPOWER píše:No konečně nějaké hodnoty! Tak to je BRUTUSSSS!!!!!! Aniž bych tušil tuto debatu popisoval jsem to dneska v nějakém tématu vedle. To fakt asi není problém, aby ta teplota byla v hycu na dálnici i přes 100°C![]()
![]()
.
Takže to už nějací ti koníci budou jistě
já sem používal přistroj který je určen spíše pro motokáry a nese název alfáno má tu výhodu že má nekolik vstupu na měření ruzných teplot jedna z nich je i na měření teploty výfukových plynu tak tu jsem použilchucky píše:čím jste měřili ty teploty?
možna to umí vag ale ten já nemám
jinak taky jsem s tím zkošel měřit teplotu vody pač se mi pořád nezdálo jak ta ručička drží na tech 90°C stuj co stuj,taky překvapivé výsledky
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
Mne se zda, ze ten VAG meri tu teplotu v sani podle plotu. Prinejmnesim na mojem letitem 2,5 R5... Venku cca 20°C, auto pres noc stalo a ihned po nastartovani hlasil temer 40°C, coz je dle meho kravina. Auto nema chip ani trysky a obtokove turbo, u ktereho v tlak na volnobezkach neverim ani ja ani cidlo tlaku. Uz pacham miniteplomer... Tím ovšem netvrdím, že IC nepomůže.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
