Origo IC? Co říkáte!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Origo IC? Co říkáte!

Příspěvek od Holz-tdi »

Ve Fabii RS načipované na 170PS jsem udělal pokus s IC:
Při zvyšování výkonu jsem použil IC z nového Sharana, neboť velice dobře seděl v nárazníku. Teď, když jsem ho potřeboval do SH, přišel na řadu originál IC. Vyměnil jsem ho a i dokoupil orig násos. Teď je auto v originál provedení- včetně mřížek i mlhovek.

Výsledky měření teploty nasávaného vzduch za IC:
-podmínky měření: venkovní teplota 6,5°C, mírné mrholení, mokrý asfalt,motor 90°C, teplota nafty 56°C, zkušební kopec- 5tka 150Km/hod, plný plyn, ustálená rychlost (auto již nezrychlovalo), měření proběhla cca 1 hod po sobě:

-originál IC- 72°C
-Sharan IC- 40°C.

Tady si můžete udělat obrázek o origo IC- jaká je jejich účinnost a jak to asi vypadá, když v létě jedeš z dovolený, venku 30°, zaplý klima, naložený auto, po dálnici 150- motoru se "zdá o čertech". Čao.
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Zajímavé!!

Rozměry by prosím toho IC ze sharana nebyly, popř. foto jak to na té FRS pasuje ? :D díky
E91 N52B30 :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Je to spis velikosti IC nebo lepsim umistenim?
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Vypadalo to takhle,snad nevadí,že sem to uveřejnil. :)
Obrázek
Obrázek
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Dukes: moc díky, já mám veškerou dokomentaci pouze v hlavě, si teď vzpomínám, žes řikal že si pro ni přídeš- pořád čeká- teď zrovna zazimovaná spí a určitě se jí zdá o koních!!

Jinak k tématu- určitě je to velikostí a i tím umístěním, určitě by se tam před něj vešla i orig mřížka, ale bez ní každý ví vo co de. Čao.
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

tenhle problem si myslím že je i na mém leonu když jsem jel bez nárazníku a výztuhy tak byla teplota o 6 stupnu menší pro zajímavost jsme to taky zkoušeli,nepatrný rozdíl jsme zaznamenali když se dal narazník z cupraR který se zdá mít vetší díru ale zdání klame.

na G2 kde mám IC uplně odkrytý mám teplotu v trapu 37°C
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No konečně nějaké hodnoty! Tak to je BRUTUSSSS!!!!!! Aniž bych tušil tuto debatu popisoval jsem to dneska v nějakém tématu vedle. To fakt asi není problém, aby ta teplota byla v hycu na dálnici i přes 100°C (wallbash) (wallbash) (wallbash).
Takže to už nějací ti koníci budou jistě ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

čím jste měřili ty teploty?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

TDIPOWER píše:No konečně nějaké hodnoty! Tak to je BRUTUSSSS!!!!!! Aniž bych tušil tuto debatu popisoval jsem to dneska v nějakém tématu vedle. To fakt asi není problém, aby ta teplota byla v hycu na dálnici i přes 100°C (wallbash) (wallbash) (wallbash).
Takže to už nějací ti koníci budou jistě ;)
ve městě klidně i 120 v letě s puštěnou klimou

chucky píše:čím jste měřili ty teploty?
já sem používal přistroj který je určen spíše pro motokáry a nese název alfáno má tu výhodu že má nekolik vstupu na měření ruzných teplot jedna z nich je i na měření teploty výfukových plynu tak tu jsem použil

možna to umí vag ale ten já nemám

jinak taky jsem s tím zkošel měřit teplotu vody pač se mi pořád nezdálo jak ta ručička drží na tech 90°C stuj co stuj,taky překvapivé výsledky
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

no určitě Vagem.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Mne se zda, ze ten VAG meri tu teplotu v sani podle plotu. Prinejmnesim na mojem letitem 2,5 R5... Venku cca 20°C, auto pres noc stalo a ihned po nastartovani hlasil temer 40°C, coz je dle meho kravina. Auto nema chip ani trysky a obtokove turbo, u ktereho v tlak na volnobezkach neverim ani ja ani cidlo tlaku. Uz pacham miniteplomer... Tím ovšem netvrdím, že IC nepomůže.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

ty hodnoty orig IC naměřené Holzem jsou podobný mým.....jinak má FRS stejný IC jako O1? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

No ten rozdíl teplot asi bude tím, že oproti tomu Sharanu má FRS IC poloviční velikost a jiné umístění....ne?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

zajímavé, hlavně to doplnění měřením :D :D
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No třeba u mě bylo se sériovým IC neměřeno myslim 170HP a po samotné instalaci velkýho IC bez dalšího ladění byl nárůst 7 nebo 8 koní. Měřeno na brzdě a vězte, že to bylo znát. Zdar a sílu do dalšího tunění ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“