prodloužení doby vstřiku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 09:40

prodloužení doby vstřiku

Příspěvek od ota1980 »

chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

Jojo, tak nejak mi to vysvetlil i TDIPOWER, že je lepší dát vetší vstřiky aby vstřikovali kratší dobu stejný množství nafty..
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: prodloužení doby vstřiku

Příspěvek od reesha »

ota1980 píše:chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
co se týče délky vstřiku, je samozřejmě lepší pro 150hp použít větší trysky. Ale ani tak se nemusíš bát. Větším problémem jsou opotřebené, špatně prášící trysky... a to nemusí být motor ani chipovaný.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 09:40

Re: prodloužení doby vstřiku

Příspěvek od ota1980 »

reesha píše:
ota1980 píše:chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
co se týče délky vstřiku, je samozřejmě lepší pro 150hp použít větší trysky. Ale ani tak se nemusíš bát. Větším problémem jsou opotřebené, špatně prášící trysky... a to nemusí být motor ani chipovaný.

já už totiž teď tomu dávám plnej plyn a kdybych měl těch 150ps nebude to jiný :-) takže mě to celkem vyděsilo, když jsem se s tím hoření pístů setkal na více stránkách.. A dají se bez rozdělání motoru nějak poznat špatné trysky ? Dík.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

mám takovej pocit, že se někdy špatná tryska projevuje bílym kouřem a taky větší spotřebou, protože se nafta špatně rozprašuje
dimec

Re: prodloužení doby vstřiku

Příspěvek od dimec »

ota1980 píše:
reesha píše:
ota1980 píše:chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
co se týče délky vstřiku, je samozřejmě lepší pro 150hp použít větší trysky. Ale ani tak se nemusíš bát. Větším problémem jsou opotřebené, špatně prášící trysky... a to nemusí být motor ani chipovaný.

já už totiž teď tomu dávám plnej plyn a kdybych měl těch 150ps nebude Myslim ze budes mit nejjto jiný :-) takže mě to celkem vyděsilo, když jsem se s tím hoření pístů setkal na více stránkách.. A dají se bez rozdělání motoru nějak poznat špatné trysky ? Dík.
Myslim, ze budes mit nejjistejsi to proste vymenit,udelas udrzbu motoru a mas dobry zaklad na dalsi upravu motoru a taky to pujde hned i poznat, ze to pojede lepe. (crazy)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Lusťa píše:mám takovej pocit, že se někdy špatná tryska projevuje bílym kouřem a taky větší spotřebou, protože se nafta špatně rozprašuje
jj, přesně...ale hlavně to nejede :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“