chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
prodloužení doby vstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Odpovědi: 0
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: prodloužení doby vstřiku
co se týče délky vstřiku, je samozřejmě lepší pro 150hp použít větší trysky. Ale ani tak se nemusíš bát. Větším problémem jsou opotřebené, špatně prášící trysky... a to nemusí být motor ani chipovaný.ota1980 píše:chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
Re: prodloužení doby vstřiku
reesha píše:co se týče délky vstřiku, je samozřejmě lepší pro 150hp použít větší trysky. Ale ani tak se nemusíš bát. Větším problémem jsou opotřebené, špatně prášící trysky... a to nemusí být motor ani chipovaný.ota1980 píše:chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
já už totiž teď tomu dávám plnej plyn a kdybych měl těch 150ps nebude to jiný

Re: prodloužení doby vstřiku
Myslim, ze budes mit nejjistejsi to proste vymenit,udelas udrzbu motoru a mas dobry zaklad na dalsi upravu motoru a taky to pujde hned i poznat, ze to pojede lepe.ota1980 píše:reesha píše:co se týče délky vstřiku, je samozřejmě lepší pro 150hp použít větší trysky. Ale ani tak se nemusíš bát. Větším problémem jsou opotřebené, špatně prášící trysky... a to nemusí být motor ani chipovaný.ota1980 píše:chlapi,sorry za možná nové zbytečné téma,ale nenašel jsem tady jasnou odpověď na : u motoru 1,9 TDi PD 100ps a čipem nejlépe od Reeshy ze 100 na 150ps bez výměny trysek ale výměnou turba za 130ps může tady hrozit riziko propálení pístů, protože prý : malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
??? Jak je to ??? Díky !!
já už totiž teď tomu dávám plnej plyn a kdybych měl těch 150ps nebude Myslim ze budes mit nejjto jinýtakže mě to celkem vyděsilo, když jsem se s tím hoření pístů setkal na více stránkách.. A dají se bez rozdělání motoru nějak poznat špatné trysky ? Dík.
