Stránka 1 z 1
Felda a TDi
Napsal: 25 úno 2006, 19:25
od matis
Nevidel nekdo TDi va felde?Fotky/nejake planky?Dik...

Napsal: 26 úno 2006, 00:16
od pumix
Tak Tdi jsem neviděl, ale td! Po Plzní s ní lítá jeden ferda mravenec. Docela dost málo místa a s výfukem se patlal hodně dlouho,ale svezení je to lepší ,než ten žebrák 1,9d. nedovedu si představit tý práce s tdi.Druhá věc je cena. Motor je v celku levný, ale když přípočtu váhu,kabely, pedál , počítač..............(jesli do toho půjdeš, tak sem hoď foto.rád se pokochám)
Napsal: 27 úno 2006, 23:47
od Huml
Motor je v celku levný, ale když přípočtu váhu,kabely, pedál , počítač..............(jesli do toho půjdeš, tak sem hoď foto.rád se pokochám)
Ale kdyby to bylo mech. TDI, tak nic z toho nepotřebuješ, akorát nevím kdo by to pak zastavil. Měl jsem 1,6ku a když jsem to měl zastavit ze 140, tak jsem měl co dělat. Já myslím, že kdyby se do toho někdo pustil, tak by pak musel ještě investovat tady do takovejch věcí, aby se to dalo uřídit a taky zastavit.
Napsal: 28 úno 2006, 20:05
od Bóďa
Já jí v TDI viděl. AFN s mechanikou, ale tři převodovky za 4 měsíce se poroučely. Bohužel tam nejde kvůli sklonu motoru z Octavie.
Naštěstí jsem v tom jel jen dva kilometry rovně, ale ty brzdy příšerný budou.

Napsal: 28 úno 2006, 22:02
od lt.kubosh
"Skouda Felisija" je prekonovane auto v 1.9D
Napsal: 01 bře 2006, 20:39
od pumix
nejsou ve felině brzdy jak v toledu? že by byl takový rozdíl?
Napsal: 01 bře 2006, 21:12
od Kornout
Hlavně ty podběhy se asi brzy odporoučej, ta kastle je na to měká.
To pumix: Nejsou, neboj, ale stejně v Toledu TD nejsou nic moc, minimálně tam hodit chlazený kotouče z GII GTI. Ale i tak mi za 1,5 roku popraskaly!
Napsal: 03 bře 2006, 21:43
od pumix
To Kornout: když do toho toleda skočím z nákladáku tak to brzdí dost. firemní renault kango má ale hodně jedovatý brzdy...
mimochodem je to 14 dní co jsem musel(s toledem) hodně rychle zastavit ,já jsem to zvládl ale MB 124 ne.Paradox -měl rozbitý světlo a bliknu ,já nic...(závěs nemám)...

Napsal: 05 bře 2006, 09:30
od Kornout
pumix napsal:
když do toho toleda skočím z nákladáku tak to brzdí dost.
No já nevím, než jsem tam hodil chlazený kotouče, tak mi pořád ty plný svítily!
Napsal: 05 bře 2006, 20:29
od origoš
Pánové, co tady řešíte? Felda je levný auto pro ženskou na nákupy, nebo do práce. Málo žere, je na to všechno levně k dostání, ale na závodění to určitě vhodnej auťák není.
Napsal: 05 bře 2006, 20:43
od Kornout
origoš napsal:
Pánové, co tady řešíte?
No přece Feldu v TDI

Napsal: 14 bře 2006, 14:27
od mvolesko
já měl feldu v 1.9D pickup a byl jsem sní moc psokojenej, spolehlivej a kvalitní dělník
jo a že felda neni sportovní zas taková pravda neni, taková FELDA KITCAR s 1.3i prohání a poráží v amaterskejch závodech do vrchu i impresi STI a podobný brutalitky
Napsal: 16 bře 2006, 11:40
od schonus
pumix píše:nejsou ve felině brzdy jak v toledu? že by byl takový rozdíl?
Nevim jak brzdy ve Feline ku Toledu (oboje bude zrejme 239mm), ale ja osobne mam takovy poznatky, ze u firemni Feliny ubrzdim 3x vic nez u meho Toleda 1.8i ...
na komentar pls pripis zda mas ABSko a r.v., diq ... Brzdy jsou muj zivot, stale se to nedari poradne zastavit

Napsal: 16 bře 2006, 21:27
od pumix
ABS - co to je ? Bez prdele -veterán 1992...
Napsal: 07 kvě 2006, 18:12
od oliofiat
Stavěl jsem ji před 7 lety s kamošem z jeho funglovky 1,9D, jak píše huml-mechanika,čerpadlo z Cromy,motor by šel jak z praku,ale almara byla moc do pomala,takže se nevyužil potenciál a turbo se nemělo proč šponovat, akorát na 5 do kopce. Byl to takový experiment v době kdy začaly TDi,nakonec se to vrátilo na D protože by jsme museli řešit i to ostatní (brzdy,podvozek).
Jinak měl ještě favo převrtaný na 1,5,vyztuženou kastli,pružiny,tlumiče,brzdy(4x kotouč),motor upravenej 2x Weber a dával s tím na prdel i 2,5l benzínům!
