A6-C4 nechytá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
A6-C4 nechytá
Zdravim všechny ropáky,mám problém se studeným startem,loni v létě jsem dělal rozvody,měnil svíčky,dal jsem nový vstřiky-FB,a v zimě i při mínus 15 jsem startoval líp než benzínák,a letos spadne teplota pod mínus 3 a já nenastartuju,škube to,škytá,lítaj my saze z výfuku a to pořádný,a motor nic,na laně chytne po pár metrech,tak jsem vyndal vstřiky a z 95 procent naprosto čistý bez nánosu-najeto 20 000km,svíčky taky v pohodě,palivák nový,nafta od shellky,a já tahám audi na laně jak nějakej pitomec.Může být nemocný čerpadlo?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
žhavky jsem si pro jistotu vyndal a odskoušel venku a jsou ok,fora jsem nastavoval podle ucha ale vloni to makalo perfektně,nemám na to kabel-musím si ho dokoupit,ještě nechám skouknout tlaky ale nevím u koho nemám na to budík.Ivanek007 píše:odpovedel sis sam, muze byt nemocny ceerpadlo. zhavky sis skontroloval jak? jen pohledem? je fakt ze ja i pri -5 nastartoval bez zhaveni. no pokud to zhavi, a vstriky jsou ok, tak bych koukl na predvstrik a potom na tlaky...
cau na 90% mas spatnej predvstrik,jak s tim toci starter?co baterka?zkus odpojit cidlo teploty a nech ji nazhavit,bude zhavit dlouho a musi chytit i se spatnym forem.
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
předvstřik asi nebude nejlepší ale když ho přidám tak je to o něco lepší jenomže to má zvuk jak multikára,baterka je nová a startér točí jak cip,jo a to čidlo mám ted odpojený aby to víc žhavilo ale starty stejný.Ted ještě scháním budík na tlaky.audi80 píše:cau na 90% mas spatnej predvstrik,jak s tim toci starter?co baterka?zkus odpojit cidlo teploty a nech ji nazhavit,bude zhavit dlouho a musi chytit i se spatnym forem.
tak to bude čerpadlo.pochybuju že nebude mít tlaky to sem u toho motoru
jeste nezažil.
for IvanekOO7: tenhle motor je lepší dělat na ucho než přes graf.ten je hrozně nepřesnej díky pomalý komunikaci.tyhle motory jedině na hodinky
jeste nezažil.
for IvanekOO7: tenhle motor je lepší dělat na ucho než přes graf.ten je hrozně nepřesnej díky pomalý komunikaci.tyhle motory jedině na hodinky
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 461
- Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
- Bydliště: Chomutov
taky si myslim že ty tlaky budou v poho,protože když vypnu klíček tak se motor zastaví jako kdyby se zadřel,zrovna dneska jsem vyndal turbo a budu tam dávat jiné z T4 111kw,a pak nechám udělat to čerpadlo a uvidim.audi80 píše:tak to bude čerpadlo.pochybuju že nebude mít tlaky to sem u toho motoru
jeste nezažil.
for IvanekOO7: tenhle motor je lepší dělat na ucho než přes graf.ten je hrozně nepřesnej díky pomalý komunikaci.tyhle motory jedině na hodinky