Stránka 1 z 2

Neustale odchadzaju horne ulozenia tlmicov...

Napsal: 25 úno 2011, 19:48
od DUDO100
Nazdar,
mam taky problem, ze ulozenia tlmicov mi odidu po najazdeni okolo 2000km a opat pocut klepanie na nerovnostiach. Prve ulozenia som kupil SNR, tie vydrzali okolo 18000 km, a potom zacali klepat. Potom som kupil SACHS a tie vydrzali 2000 km???Proste sa ta miska hybe v puzdre, neviem ako je to mozne. Tlmice su nove, vsetky capy, a vzdy odchadzaju ulozenia. Nic nie je sportove a tlmice seriove, normal. Neviete mi s tym poradit?Zeby nejaka zavada?Ale rovno na oboch stranach sucastne???Uz som tam natrieskal tolko penazi, ze som auto
preplatil jeden krat....
Dusan

Napsal: 27 úno 2011, 19:26
od Huml
nepíšeš na jakým autě, takže ani nemám představu jak jsou konstrukčně řešený, ale neměl jsi je málo dotažený?

Napsal: 28 úno 2011, 13:04
od DUDO100
Auto je Ranault Megane Grandtour r.v.2000, motor 1,6 16V. Najazdenych poctivych 81000km. Problem je v tom, ze som tam vymenil skoro vsetko okrem ramien, tie su drahe ako svina. Horne ulozenia som menil, su tam sachs, a uz to tam klepe zas,pri pomalej jazde cez priecne nerovnosti. Nuz stredova matica dotiahnuta tak ako ma byt, ostatne spoje dotiahnute momentom podla vyrobcu. Len sa mi zdali, ze tie sachs maju niekolkokrat maksiu gumu ako original. Ze by to odchadzalo kvoli ramenam?

Napsal: 02 bře 2011, 18:40
od jendakomin
kvůli ramemům to určitě neodejde.Spíš to vypadá na špatný montážní postup,nebo nedostatečná kontrola poškozených dílů a určení závady...

Napsal: 02 bře 2011, 20:38
od DUDO100
No po preskumani som prisiel na problem, ono je rozdiel medzi originalom a druhovyrobou. Problem je v tom, ze spodna a vrchna miska ktora je zvarena bodovym zvarom nie je dostatocne stlacena do gumy ulozenia. Ten rozdiel medzi originalom a druhovyrobou je obrovsky.Montaz je spravna, presne tak ako predpisuje vyrobca samozdrejme s pouzitim predpisanych momentov a montaznych pomocok. Mam to aj nafotene, ale neviem to sem pridat...:-(

Napsal: 03 bře 2011, 08:19
od lubo188
nahraj niekde obrazok a potom hod sem na neho priamy link a dajho medzi toto Obrázek

Napsal: 03 bře 2011, 09:55
od DUDO100
Tak sa to podarilo, vsimnite si ulozenie original a druvyroba, ako je to hlboko usadene...potom Ti co to menia sa divia, ako je mozne, ze im klepe naprava po vymene hornych ulozeni, moj zaver, je ten, ze aj tie nove su na prd...Po demontazi, je vola znatelna aj po zatlaceni rukou...


Horna miska je stlacena nadoraz
Obrázek
Horna miska dolieha len na vystupky ulozenia, po case vznikne vola, ked si sadne
Obrázek
Spodna miska dosada uplne dolu
Obrázek
Spodna miska sedi len na vystupku a z casti uplne dolu
Obrázek

Napsal: 05 lis 2011, 08:32
od Maior
Kvůli ramenům to odejde na 100%! Jak mají ramena vymačkané sylentbloky, divili by jste se pánové jak velký pohyb v podélném směru to dovolí ramenu! Když tento pohyb nezvládne skompenzovat pryžové uložení horního ložiska. pohyb se přenese do ložiska samotného a to brzy "zemře"

Napsal: 05 lis 2011, 08:39
od Maior
Vymačkanýma silentblokama ramen masivně trpí i tlumič, právě tim přenosem vůle do ložiska horního uložení (vykonává pohyb jakoby páčení, dopředu a dozadu va směru jízdy). Mám Lagunu a u té sada ramen příde na cca 3500.-

Napsal: 05 lis 2011, 19:48
od vladoc
81 000 km a taketo rozbite auto? To je sila. Mal som P 205 1,8 D a ten mal cca 320000 km ked som ho predal, ja som na nom natocil 100000 km, ale taketo problemy neboli. "Pan Boh s nami a Renault prec". (offtopic)

Napsal: 05 lis 2011, 20:06
od jericho-3
Taky 205 to bylo auto, byl to fenomen, na kterého dodnes má málo co..Renault má nevýhodu, že je to státní podnik, měl skvělá období /60.léta/, ale nevýhody takového řízení jej stále pronásledují..Když je v průseru, hoši stávkují ,stát zaplatí a všichni přežijí i vyložení pitomci..

Napsal: 06 lis 2011, 07:38
od Maior
Nó, něco pravdy na tym bude. A to zřejmě netušíte jak ti kluci renaultácky "umí" elektriku ! Ta je stavěna skutečně pro Coperfielda. Púlka věcí je o 180st. oproti schémám.

Napsal: 11 lis 2011, 09:27
od josef10
proste francouzi jsou levna a hlavne nekvalitni auta a proto si je lidi kvuli cene kupuji... ve zkutecnosti do tech svych plechovek nacpou za opravi nehorazne sumy..... lidi se divi... frantici se smejou.... jediny pozitivum je, ze karoserie jsou dobre osetrene proti korozi... lituji kazdeho, kdo si koupil francouze............... :(

Napsal: 11 lis 2011, 11:14
od anydraj
Kdyby nebyl Ford a Renault, tak polovina servisu zkrachuje. :)

Napsal: 16 lis 2011, 23:34
od midlum
Koukám,samý odborník.To máte doma nejméně ochcávku f tdííí a na hlínách.Nebo dokonce Fabii?Měl jsem Megana 1.6 a jezdil jsem s ním každou noc do práce více než 5 roků přes 70km.Ani jednou jedinkrát jsem neměl sebemenší problém.Vždy mě dovezl v tichu,teple,pohodlí a pohodě do cíle.Až dnes když tady čtu ty krávoviny,si uvědomuji,jaký to byl sluha.Za 184 tis.km dostal výfuk,rozvody,kabely ke svíčkám,přepínač světel a samozřejmě spotřebák-aku,oleje,filtry,brzdy,žárovky.Jinak NIC.Budu na něj vždy vzpomínat,ať si tady místní pitomci s dunivou popelnicí v garáži píší co chtějí.