Stránka 1 z 3
alhambra zavady
Napsal: 26 úno 2011, 09:50
od patrik.kloucek
ahoj kluci,tak jsem si vcera dovezl konecne po mesici hledani na netu z D novyho mazlika.-alhambra kids, 03. 85kw
Je to sice krasavec ale ma nekolik much nebo mozna masarek.
Kdyz jsem to kupoval tak jsem zjistil nasledujici problemy
-neni tlak v klima(prazdna uplne neni ale je zrejmy ze to nekudy uteklo).....kde byva nejcasteji problem?U starsich modelu to totiz bylo jestli si dobre pamatuju prohnily odlucovac vody.
-nejde prihrev-----ze by uhnile kontakty na cerpadylku?Ani se nelze spojit s jednotkou bufiku
-nelze se diagnostikou spojit s rj. klimatronicu,imobilizeru,centr.zamykani a stahovani oken

.Tohle me docela dostava ptze netusim kde muze byt chyba.
Jinak auto jede naprosto v pohode zadny problem
spotreba na ceste zpet z D cca 470km cca7,2L pri 130km/h na tempomat (trasa Norinberk Hradec kr).....je to normalni?ptam se proto ze to ma pry brat neco malo nad 6l.Navic jsem koukal na graf a krivka byla nekde nahore ze nebyl videt ani jeji konec ale bylo to na st.motoru takze jak se to zmenilo po ohrati nevim.
Takze jaky mate na to nazory ....co kde hledat?diky moc
PS:JO A NEMATE NAHODOU NEKDO TAZNY ZARIZENI NA SAG?TREBA Z NEJAKYHO ANGLICANA NEBO TOTALKY....VSAK VITE

Napsal: 26 úno 2011, 13:52
od patrik.kloucek
nikdo zadna myslenka???

Napsal: 26 úno 2011, 20:00
od Pája 19
Já mám nápad, že čučet na pd do grafu je na prdlačku. Seš zvyklej z tý rotačky v passatu, co?
Napsal: 26 úno 2011, 20:06
od Tomas.cz
S jednotkou bufíku se spojíš jen když se buf bude v činnosti, jinak ne.
Imobilizer je součástí jednotky budíků, centrální zamykání ani komfort tady nenajdeš, tohle obstarává jednotka centrální elektriky, tyhle věci.
Časování najdeš v jednotce motoru, blok měřených hodnot 4, pole 4, ideálně aby byla 0
Napsal: 26 úno 2011, 20:24
od patrik.kloucek
Pája 19 píše:Já mám nápad, že čučet na pd do grafu je na prdlačku. Seš zvyklej z tý rotačky v passatu, co?
nj stara dobra rotacka tan´m jsem to dle neho ladil a kontroloval...je mi po ni smutno a s timhle PD mam smiseny pocity

Napsal: 26 úno 2011, 20:43
od MirekX
smíšený pocit je, když se ti tchýně zabije ve tvým novým autě
Napsal: 26 úno 2011, 21:39
od patrik.kloucek
Tomas.cz píše:S jednotkou bufíku se spojíš jen když se buf bude v činnosti, jinak ne.
Imobilizer je součástí jednotky budíků, centrální zamykání ani komfort tady nenajdeš, tohle obstarává jednotka centrální elektriky, tyhle věci.
Časování najdeš v jednotce motoru, blok měřených hodnot 4, pole 4, ideálně aby byla 0
v cinnosti tim myslis ze pobezi a bude topit?
casovani zkouknu...diky:-)
a co ten klimatronic?ten by prece mel jit spojit ne?nekde jsem cetl ze SAG dvojky maj CAN sbernici ale to se mi nezda ...to bych se nespojil s motorem,ABS atd
diky

Napsal: 26 úno 2011, 21:40
od patrik.kloucek
MirekX píše:smíšený pocit je, když se ti tchýně zabije ve tvým novým autě

Napsal: 26 úno 2011, 21:43
od Rider.23
Napsal: 26 úno 2011, 21:46
od Rider.23
patrik.kloucek píše:Pája 19 píše:Já mám nápad, že čučet na pd do grafu je na prdlačku. Seš zvyklej z tý rotačky v passatu, co?
nj stara dobra rotacka tan´m jsem to dle neho ladil a kontroloval...je mi po ni smutno a s timhle PD mam smiseny pocity

A cos nakonec sehnal, jako myslím km a cca cena, jestli to není tajný? Ta spotřeba mi přijde trochu vyšší, než by mohla být, ale o ne o moc, myslím, že tak 6,5 by bylo adekvátní, navíc, jestlis to měřil jen podle palubního PC, tak to může být i o půl litru víc nebo míň, záleží, jak moc kecá... Podívej se na tu synchronizaci rozvodů, tam když to víc nesedí, tak se to na spotřebě odrazí docela zantelně...
Napsal: 26 úno 2011, 21:48
od MirekX
a čím se připojuješ? máš HEX can kabel?
Napsal: 26 úno 2011, 21:48
od Rider.23
Jo a s tou klimou- je celkem časté, že když se v zimě nepoužívá, tak ujde, už sem to řešil u několika aut a na jaře stačila nafoukat a valila... Kdyby byla prohnilá trubka, tak by tam nebyl plyn žádnej...
Napsal: 26 úno 2011, 22:05
od MirekX
u těhle sagů buď víčko na chladiči klimy (pod plastovým špuntem) nebo trubka k sání kompresoru - dole v tom ohybu praská. Rozhodně by neměla přes zimu jen tak utýct. Je teda dobrý ji čas od času pustit i v zimě, aspoň 1x za 14 dní
Napsal: 26 úno 2011, 22:15
od Jozef Kráľ
jak nejde príhrev a ani se s ním nejde spojit diagnostikou tak je určite bes napajení a to bíva uhnitý kabel pri konektoru , červený , teda +12v , potom tam ide 12 v dalších a to je kdyš naštartuješ motor. tento problem som riešil asi na 10 SAG a taky na mojej alhambre práve dnes . a mam ju 2 roky.
- a jak výš že neni tlak v klime , kdyš se nemužeš spojit s Rj klimatroniku, mal si to na plnící stanici?, ted ces zimu tam moc tlak neni jen asi 2-3bar, podle mne to stačí jen doplnit a pujde to .
a ta diagnostika ti asi nepujde proto že maš starej kabel , ani nevím jak to má bít protože ja mam už roky hex can .
a spotreba ti muže tak ukazovat ces zimu. ale nemusí bít spávná , to zaleží jak je nastavenej rozvod , a na tomto motore tdi graf není , je to pumpa dýza, tu sa nastavuje len poloha vačky na hornu uvrať a to vidíš jak to je v parametroch skupina 4 a je to 4 parameter v zakladnom nastavení
Napsal: 26 úno 2011, 22:30
od patrik.kloucek
MirekX píše:a čím se připojuješ? máš HEX can kabel?
ee jen KKL ...ale rj mot a ABS spojim tak nemyslim ze by zbytek byk HEX.....ale buh vi co soudruzi spachali
