Tak a lucas je v pr...

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Tak a lucas je v pr...

Příspěvek od hranicka »

Ráno byla řepka trochu ztuhlá, ale nastartovalo to, pomalu se jelo kolonou, dobrý, pak jsem sjel na pardubickou rychlodráhu, nějak to vynechávalo, tak jsem tomu šlápnul pořádně na krk, pěkně to zrychlovalo a asi při 3000rpm se ozvala rána a motor chcíp. :rip:
Nevěřili byste, jaká je to práce mezi autama přehazovat vstřikovací čerpadlo za bosche se vším všudy, odvzdušňovat a pak stopovat někoho, aby to roztáhnul. Jede to teď jak vejtřaska, příšerně klepe jeden válec, netáhne a hulí to, bosch je sehnanej někde pokoutně, takže autíčko pojede do servisu.
Vinnetou
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2010, 16:32

Příspěvek od Vinnetou »

máš feldu?
felicia combi 1.9D
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

obdivuje, a davam palec hore za tento pribeh!!!!
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Vinnetou píše:máš feldu?
Jo. Někdo mi tenkrát říkal, že ten lucas vydrží na řepku cca 5000km, zdá se, že to vyšlo přesně na stovku km. Každopádně, až se dá do pořádku ten bosch, bude se jezdit na řepku dál, ale asi fakt spíchnu ten předehřev.
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

já s bravem 1.9D co má lucase najedzil cca 150 000 na oil všeho druhu - ale s přestavbou...
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Onderr píše:já s bravem 1.9D co má lucase najedzil cca 150 000 na oil všeho druhu - ale s přestavbou...
Ono by to asi jezdilo i dál, ale ta řepka byla přece jen dost hustá a nebyl zrovna nejlepší nápad to hnát studený do otáček. Večer ho zkusím rozhodit a uvidíme, každopádně na otočení v něm dost rachtá.
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

já startoval vždy na naftu a oli jen zahřátý....
Onderr
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 10 dub 2010, 17:18

Příspěvek od Onderr »

mimoto tet mám bravu TD s boškou a je to mnohem lepší. Jen jak se přicpe filtr (nemám ještě přestavbu) ta to při vyšších otáčkách a rychlostek vydává takový zvláštní pisklavý zvuk :) a když se přicpe ještě víc tak jedu po dálnici 100 km/h.
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Potřebuju trochu poradit, co to může dělat? S boschem jdou pod plynem z vejfuku bílý oblaka (doslova kouřová clona), poklepává to a zátah nic moc. špatný čerpadlo? Díky.
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

bosch

Příspěvek od lesek »

dal jsi tam bosche i s orig. bosch. trubkama? jinak si zkontroluj předvstřik... a taky to smrdí jak avie, ne? taky mám ve fel. bosche. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Re: bosch

Příspěvek od hranicka »

lesek píše:dal jsi tam bosche i s orig. bosch. trubkama? jinak si zkontroluj předvstřik... a taky to smrdí jak avie, ne? taky mám ve fel. bosche. lešek
Jojo, celá známá sada čerpadlo+držák+trubky. Kromě jednoho slabšího válce to moc necuká, takže jedou všecky 4. Leju do toho řepku, takže jako avie sice ne, ale smrad je to strašnej, žádná jemná vůně hranolek, jako s lucasem. Zkusím to čerpadlo hodit o zub dopředu.
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

bosch

Příspěvek od lesek »

tak jedině ten předvstřik, nejspíš bude malej... lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Příspěvek od hranicka »

Jak to ladíš? Nemám tu použitelnou rysku.
Stejně jako benzíňák těsně před místo, kde to začíná klepat?
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

bosch

Příspěvek od lesek »

udělej základní nastavení a pak dolaď čerpadlo. na ucho... nesmí to kouřit a naopak musí dobře chytat. Já si s tím kolikrát hraju jakou dobu. Když máš zase velkej předvstřik tak to jde jak multikára... v servisu ti řeknou že to takhle nejde apod. jedině na hodinky...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

jinak na tom čerpadle u mě, je ryska na řemenici. postavim čerpadlo do nuly i se základním nastavením a celym čerpadlem pak hnu v držáku. pak si to čerpadlo chyť i na tom spodním držáku, protože to jinak odskáče rozvoďák. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“