Stránka 1 z 1

felicica 1.9D výměna vstřikovacího čerpadla

Napsal: 03 bře 2011, 09:00
od Vinnetou
zdar, chtěl bych se zeptat proč se musí při výměně čerpadla dávat nový rozvodový řemen? Co se stane když tam dám ten starý? Mám ho totiž nedávno měněný tak mi to přijde zbitečný.

Napsal: 03 bře 2011, 09:02
od Martin.R
Nevidim důvod dávat novej. Pokud je starej Ok neni poškozenej a nemá před výměnym intervalem tak ho v klidu práskni z5, ale pozor musíš dodržet směr otáčení!!!

Napsal: 03 bře 2011, 09:49
od Marek77
Taky si nemyslím, že by bylo nutné při výměně pumpy měnit i řemen. Kde jsi k té informaci přišel?

Napsal: 03 bře 2011, 10:53
od Rider.23
Není to úplně nutné dávat novej řemen, kór když je zánovní... Myslím, že to je psané v dílenské příručce, že po každém sundání řemene, by se měl dát novej a nikdy nepoužívat ten starej znovu (znovu ho napínat), ale podle mne je to taky blbost... Ikdyž pokud je tam třeba už 60t km nebo víc, tak bych těch 800Kč obětoval a dal ho pro klid novej, záleží na domluvě s majitelem auta (investorem)...

Napsal: 03 bře 2011, 11:43
od Vinnetou
má najeto cca 35tisíc. říkal mi to chlapík co mi to čerpadlo nejspíš bude vyměňovat. Tak já mu řeknu aby tam dal ten starej když nebude viditelně poškozenej. díky moc

Napsal: 03 bře 2011, 12:20
od jericho-3
Firma se tím chrání, ale jako vždy se všechno přehání..Na co vyhazovat řemen, když má půlku před sebou...Chápu to u auta, kdy práce s odkrytováním je stejně obtížná, jako samotná výměna řemene... :)

Napsal: 03 bře 2011, 13:09
od origoš
Snaží se udat co nejvíc dílů, ma na nich třeba 40%.