
Vstrekovací lúč je už mimo omega komorky v pieste a lezie mimo optimálneho miesta spalovania.
Tak pre toto sa oplatí radšej väčsie trysky ako malé a príliš dlho otvorené...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MirekX píše:Tak ta fotka je moje, poslal jsem ji kdysi Stingrajovi jako ukázku v reakci na jeho nějaký psaní.
Je to motor sharan PD 85 AUY, software origo, žádný čip atd. najeto 180 tis. km. Držel jsem ho po dálnici s vlekem do kopce na šestku někde na 1900 otáček asi 5km vkuse naplno - asi soudruzi někde udělali chybu.
Ale jak koukám![]()
![]()
, dá se to vysvětlit i jinak
( v menším to mám i u jména......)
Skvělý odhadHuml píše:a z jakýho to je motoru, ten píst, jestli to prasknutí souvisí přímo s tím čipem nebo je třeba AJM nebo AUY kde to praská i bez čipu.
A co třeba špatný vstřik?Stingray píše:MirekX píše:Tak ta fotka je moje, poslal jsem ji kdysi Stingrajovi jako ukázku v reakci na jeho nějaký psaní.
Je to motor sharan PD 85 AUY, software origo, žádný čip atd. najeto 180 tis. km. Držel jsem ho po dálnici s vlekem do kopce na šestku někde na 1900 otáček asi 5km vkuse naplno - asi soudruzi někde udělali chybu.
Ale jak koukám![]()
![]()
, dá se to vysvětlit i jinak
( v menším to mám i u jména......)
Jooo.....mám na stole pd 115 piesty a práve žiadne náznaky lokálneho prehriatia tak ako boli na tvojich......presne podla dráhy šírenia plamena zo vstekovača.
Tak to nevím, nevím, já když předloni jel Toledem 1,9TD, 5 lidí v autě, naloženej kufr, zaplachtovanej vlek, v něm nová Honda CBR a spousta jinejch krámů + kanystry s naftou a jel jsem takto ze Stutgartu, víc jak 120km/h jsem z toho nevytáhl a v kopcích plnej knedlik, kolikrát a víc jak 3min a vše v pohodě. Takže tím to asi nebude.chucky píše:spíš bych viděl problém v řidiči, držet pedál na podlaze = 100pro zatížení = maximalni davka paliva (pro dane otačky) a tlak turba.... a držet to několik minut.... no co na to říct...![]()