Felicie 1,6 3krtící klapka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Felicie 1,6 3krtící klapka

Příspěvek od Viktor.88 »

Základně nastavim volnoběh vypnu klíček po hodině nastartuju a volnoběh skoro 2000ot./min. Vydim to na špatnou klapku co vy? má s tim někdo nějakou zkušenost?
Volnoběh jsem nastavoval několikrát...
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

kontroloval jsi jestli to neprisava nekde vzduch??
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Felicie 1,6 3krtící klapka

Příspěvek od slovacek.milos »

Viktor.88 píše:Základně nastavim volnoběh vypnu klíček po hodině nastartuju a volnoběh skoro 2000ot./min. Vydim to na špatnou klapku co vy? má s tim někdo nějakou zkušenost?
Volnoběh jsem nastavoval několikrát...

a jak se dá nastavit volnoběh u feldy, to by mě zajímalo miloš ;)
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Jak to nastavuješ?Jsi s ní nějak hejbal?A není jen špinavá?
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

klapka origo nebo Vika
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

možné je sice všecko, ale v klapce 1,6 většinou odešel krokový motorek = neregulovala volnoběh a jak jsi dal nohu z plynu auto chcíplo
u 1,3MPi se zas vydřela dráha potenciometru a jednotka pak nevěděla která bije a různě sama přidávala plyn...
zvedlý volnoběh u 1,6 tudíž může být i něčím jiným
kdyby jsi chtěl mám skoro novou origo klapku 1,6 na prodej (asi 3000km jetá, pak jsem auto prodal a novou klapku tam nenechal)
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Vici píše:možné je sice všecko, ale v klapce 1,6 většinou odešel krokový motorek = neregulovala volnoběh a jak jsi dal nohu z plynu auto chcíplo
u 1,3MPi se zas vydřela dráha potenciometru a jednotka pak nevěděla která bije a různě sama přidávala plyn...
zvedlý volnoběh u 1,6 tudíž může být i něčím jiným
kdyby jsi chtěl mám skoro novou origo klapku 1,6 na prodej (asi 3000km jetá, pak jsem auto prodal a novou klapku tam nenechal)
Tchýni octa 1,6 55kw taky chcípala po ubrání plynu a bylo to jen zasviněnou klapkou.Vyčistila se a už pohoda.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Re: Felicie 1,6 3krtící klapka

Příspěvek od Viktor.88 »

slovacek.milos píše:
Viktor.88 píše:Základně nastavim volnoběh vypnu klíček po hodině nastartuju a volnoběh skoro 2000ot./min. Vydim to na špatnou klapku co vy? má s tim někdo nějakou zkušenost?
Volnoběh jsem nastavoval několikrát...

a jak se dá nastavit volnoběh u feldy, to by mě zajímalo miloš ;)
Základní nastavení škrtící klapky, tím se nastaví i volnoběh, klapka vyčištěna.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a když máš 2OOO otáček tak se to chová jako se zaseklým lankem že drbneš do plynu a je tam 75O :? :?
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Drží furt studený i teplý. Odpoledne zkusim vyměnit klapku už ji mam na ponku, pak dám vědit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

postříkej sací potrubé sprejem je plastové a praská
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Vici píše:možné je sice všecko, ale v klapce 1,6 většinou odešel krokový motorek = neregulovala volnoběh a jak jsi dal nohu z plynu auto chcíplo
u 1,3MPi se zas vydřela dráha potenciometru a jednotka pak nevěděla která bije a různě sama přidávala plyn...
zvedlý volnoběh u 1,6 tudíž může být i něčím jiným
kdyby jsi chtěl mám skoro novou origo klapku 1,6 na prodej (asi 3000km jetá, pak jsem auto prodal a novou klapku tam nenechal)
S tou 1,3 nemas moc pravdu... stacilo snad pokazde udelat reset RJ
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

S tou 1,3 nemas moc pravdu... stacilo snad pokazde udelat reset RJ[/quote]

někdy zjistíš že nezabere nic jen čas, ustálené hodnoty OK, reset OK, supervag jakoby dobré, a blbnout to bude sem tam i půl roku
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

resetem programem pres vag-com sem nemel nikdy problem...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

pokornasek.pepan píše: S tou 1,3 nemas moc pravdu... stacilo snad pokazde udelat reset RJ
No to asi ne čéče...
Pokud jsi klapku vyčistil a drželo to vysoký volnoběh tak máš pravdu :-). To pomůže reset.. řešíval jsem to už kdysi hoodně dávno i tady pro škoda autorizák. dávno před tím než se objevil ten softík zdarma co má dnesk každý

Ale pokud se ti vydřel poťák na klapce a o tom jsem psal, tak ti pomohlo jen klapku zahodit. projevy byly takové že si jednotka sama přidávala a ubírala plyn.... jako by jsi nahodile šlapal po pedálu.... tam reset nepomohl ani nemohl

ale to asi víme oba, jen jsme si nerozuměli :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“