Olej ve spalovacím prostoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Olej ve spalovacím prostoru
Jen mě napadla otázka, co dělat, pokud mi třeba foukne těsnění a začne mi téct olej do prostoru..začne spalovat olej, 6000RPM, ale co teď? Dá se něco dělat nebo prostě čekat dokud se motor nezadře?
Díky za odpověd.
Díky za odpověd.
kvalt a brzdit v žádném případě se nepokoušej vyřadit nebo sešlápnout spojku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pokud máš normální funkční chcípací klapku, tak chcípnout klíkem
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


videl som to uz pri KO turbe a na TDI to v pohode sdochlo...horsie je ze kamosovi sa to stalo ten ma mTDI v 2ke golfe a dosiel ku mne...vypol klucik a volnobeh pomali na 3000RPM a stupal...dal 5 a pustil spojku...poriadne sa prelakal chudak 

O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
chcípklapka to nezvládne to je vyzkoušený stálo mě to jeden motor...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
neni to tak hrozny, dve turba jsem udelal, rychle krajnice 5kvalt, klicek, brzda, egr nemam a turbo ruplo asi ve 150, takze ta STOPka zas tak rychle nebyla nez sem zastavil. bylo citit velke skubnuti, jak se rozletelo, hlavne nepridavat plyn a zjistovat co se deje
motor resp. ojnice to pokazde prezily, jen 3 litry oleje uplne vsude ....

motor resp. ojnice to pokazde prezily, jen 3 litry oleje uplne vsude ....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
když chytneš nakumulovaný olej v coleru tak to vydrží tak 20s v odhadem 6-7tis ot. a pak vyběhne ojnice za jízdy to jde ubrzdit toto dokáže i obyčejné udýchané D ale když máš zařazený kvalt tak to v pohodě ubrzdíš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
raz som to videl za golfom IV ktory ma obehal na dialnici BA - MA za volantom mlady soplak kolesa mozno 20palcaky a volant drziaci ala letiaci superman isiel som cca 140 a na moju uroven trochu spomalil a dupol na to a predo mnou ked bol cca 200 metrov tak taka dymova clona z vyfuku sa pustila ze ani tank nema taku dymovu kamuflaz... normalne som dupol na brzdu a uz len pozram velka cierna ciara asi 300m oleja a typek trasuci sa a vytahujuci hasiaci z kufra v ktorom mal slusnu aparaturu
co bol zaujimavy pohlad tak normalne ohen slahal z vyfuku pekne potom horelo..
co bol zaujimavy pohlad tak normalne ohen slahal z vyfuku pekne potom horelo..
TDI
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi
strielam v nutnej obrane a krajnej nudzi