Stránka 1 z 1
A4 2,5TDi (Moment motoru nedostupný)
Napsal: 11 bře 2011, 00:49
od danone
Zdravím
Na A4 2,5TDi 2002 120kw 6q sa mi vyskytol problém že má motor moc velkú turbodieru +- 4sekundy
ktorá sa prejavuje v celom spektre otáčok. Další problém je že keď idem ustálenou rychlosťou medzi 70 až 90km/h a chcem zrýchliť
tak sa mi na budíkoch rozsvieti kontrolka ESP a auto nemá žiadny výkon. Do 100km/h zrýchluje približne 10s a potom sa vypne kontrolka
a motor v momente začne ťahať ako má.
Na diagnostike som zistil že kontrolka značí chybu : Moment motoru nedostupný
Vedel by mi niekto poradiť prosim?
Ďakujem
Napsal: 11 bře 2011, 00:52
od jajic
kod chyby?
Napsal: 11 bře 2011, 21:05
od chosepm
paměť závad v motoru, abs, převodovce vypadá jak?
Napsal: 12 bře 2011, 06:47
od majkl1
Možná váha nebo kabeláž k ní.

Napsal: 15 bře 2011, 00:16
od danone
020E Spínač brydových světel
Chyba vedení
4759 CAN-zpráva ŘJ motoru
Moment motoru neplausibilní
To je všetko čo mi to vyhodilo.
Napsal: 25 bře 2011, 19:17
od danone
nikto nič?

Napsal: 26 bře 2011, 22:41
od martinsidlo
Vyměn spínač br.světel,napsalo ti to závadu.Možná k němu jen chyba v kabelech.
Napsal: 26 bře 2011, 22:55
od dhfool
danone píše:020E Spínač brydových světel
Chyba vedení
4759 CAN-zpráva ŘJ motoru
Moment motoru neplausibilní
To je všetko čo mi to vyhodilo.
Jaký diag???
Napsal: 08 dub 2011, 15:55
od danone
Neviem či správne rozumiem otázke. Diagnostický prístroj bosch. Pracuje to cez bluetooth s notebookom
Napsal: 08 dub 2011, 15:55
od danone
Váhou vzduchu to neni. Dnes som tam mal zapojenu druhú, a to isté
Napsal: 08 dub 2011, 17:35
od Fulltank
vymen brzdovej spinac pod pedalem

jasne ti to tam pise. Kdyz spatne funguje auto nejede a blbne. Pak muzes zkouset dal.
Napsal: 08 dub 2011, 17:51
od dhfool
Pokud je spínač zkratlej, tak by nereagovalo první sešlápnutí plynu a druhé už jo, ale zkus ho vyměnit, náhoda je blbec.
Pokud nepomůže,tak udělej log. Někde na trase od váhy do motoru bude chyba (díra, EGR...). Překontroluj si zapojení podtlaků, jestli nemáš třeba přepojený n75, nebo ventil egru. EGR zkus odpojit.
Napsal: 14 dub 2011, 17:20
od danone
Dnes som sa trošku hral s diagnostikou a turbom.
Zdemontoval som tú podtlakovú baňku ktorá reguluje tlak turba a dufal som ze bude zatuhnutý mechanizmus na turbe, ale nič. Hýbe sa krásne.
Potom sa mi podarilo niak natukat v tej diagnostike kolonku Požadovaný plnící tlak a kolonku realny plnící tlak(neviem presne ako sa volala)
Zistil som, že sa tie dve kolonky zhodujú do momentu ked motor proste netahá, ja mám plyn na podlahe Požadovaný plniaci tlak je 2200mbar a realny tlak je cca polovica. realny tlak začne stúpať a akonáhle dosiahne hodnotu požadovaného tlaku (3-4sekundy) tak krásne ťahá.
Už mám objednaný ten spínač tak to snaď bude ním.
Napsal: 14 dub 2011, 17:47
od dhfool
Zaslep EGR ventil a zkus to bez něj.