Ovzdušnění A6 3.0 tdi comon rail

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Ovzdušnění A6 3.0 tdi comon rail

Příspěvek od malejarousek »

Nevíte jak odvzdušnit? Měnil jsem naft filtr a u ž nechce chytit , díky
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ja teda neviem,ale co chces na CR odvzdusnovat? Nato je tam ceradlo...
Nezabudli ste skor na nieco?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

prostě se jen vyměnil filtr a už to nejde natočit , závady žádný a když povolim trubku do vstřiků tak jde nafta z bublinama
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

nabít baterku a toooooočit
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

cippis píše:nabít baterku a toooooočit
jj přesně tvoje rada zafungovala :) , jsou to sráče ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zlatá slova, nevím, co to má koncern za úchylku, ale v 80. letech zapomněl, že jsou také jednoduché pumpičky, které šetří nervy,baterie a startery...Ale plýtvání energií a materiálem je dnešní trend... :(
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

malejarousek píše:
cippis píše:nabít baterku a toooooočit
jj přesně tvoje rada zafungovala :) , jsou to sráče ...
a už jedeš jo?
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

už to maká , fakt to potřebuje pořádný točky a tak po 40 sekundách to čaplo , chudák starter ale jede to
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

malejarousek píše:už to maká , fakt to potřebuje pořádný točky a tak po 40 sekundách to čaplo , chudák starter ale jede to
já to kolikrát ještě natáhnu z filtru a pak na čarpadlo připojím,
já chtěl je říct k těm točkám pokud je to systém s čerpadlem v nádrži tak to čerpadlo za pět sekund řj motoru vypne, tak můžeš točit jak chceš,

ale jen raději 4 vteřiny,

já to tak dělám ale sám nevím jestli to tak stopro je
tak jestli o tom někdo něco víte dík miloš ;)
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

v autorizovaných mají prej program kterej to čerpadlo pustí a prožene to , nevim co je na tom pravdy , v každým případě jestli to tak je tak je smutný že bez jejich diag už nevyměníš ani filtr , Atal byl na to krátkej :(
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

malejarousek píše:v autorizovaných mají prej program kterej to čerpadlo pustí a prožene to , nevim co je na tom pravdy , v každým případě jestli to tak je tak je smutný že bez jejich diag už nevyměníš ani filtr , Atal byl na to krátkej :(
jo to pustíš kontrola akčních členů a čteš jeho tlak,
omas1977
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 29 kvě 2010, 23:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od omas1977 »

malejarousek píše:v autorizovaných mají prej program kterej to čerpadlo pustí a prožene to , nevim co je na tom pravdy , v každým případě jestli to tak je tak je smutný že bez jejich diag už nevyměníš ani filtr , Atal byl na to krátkej :(
tak,tak, VAS5051B riadené funkcie odvzdušnenie palivového systému, dnes som tak menil filter na Tuaregu 3,0l CR typ BKS malý gejzír z odzvzdušňováku a motor chytá po pár otáčkach, ale dá sa pomôcť aj tak že privedieš cez poistku napetie na palivové čerpadlo z baterky.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já nevim jak to mají osobáky, ale u CR na traktorech a bagrech jak povolím trubku, tak ji mám vzít a zahodit, tam už to není prdel když začne týct tak je to průšvih, u osobáků to bude podle mě to samý
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já vždycky otočil klíček aby čerpadlo běželo a až dobzučelo tak vypnul. Takhle 10x za sebou a pak startoval. Vždycky to pak chytlo po pár vteřinách startování
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Registrován: 02 srp 2008, 22:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od e36power »

Menil jsem ted na CR 1,6 čerpadlo a muselo se to VASem odvzdusnit 3x po 60s
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“